PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Pasiradion keskustelulähetys alkaa jälleen 4.10.2009 Jahnukaisen vetämänä  (Luettu 16368 kertaa)

oikan

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 677
  • Karma: +0/-0
tähän mennessä tänään ollu asiallisempaa settiä kuin ennen. meinas mennä leipurilla hölinäks taas, mut onneksi Jahnu nyt tajus palautteen? tai tuo vieras studiossa vaikuttaa?

Fullflavor

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2781
  • Karma: +0/-0
Jaaha.

Keskustelulähetys muuttui sitten peruskänni radioksi

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Jaaha.

Keskustelulähetys muuttui sitten peruskänni radioksi

Sitä tarjotaan mitä halutaan.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

omenamehua ja sisuviinaa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 18
  • Karma: +0/-0
  • PasiRadio Rocks:)
    • Jannen parhaat sivut!
Meidänkin koulussa on muuten se juttu et energiajuomaa ei saa tuoda kouluun, mut limuu, mehuu yms. saa... Turengin yhteiskoulua käyn...itse juon välillä energiajuomaa, ei sitä liikaa kannata lipittää...

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Meidänkin koulussa on muuten se juttu et energiajuomaa ei saa tuoda kouluun, mut limuu, mehuu yms. saa... Turengin yhteiskoulua käyn...itse juon välillä energiajuomaa, ei sitä liikaa kannata lipittää...


koulu ja paikkakunta?
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Seashadow

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 219
  • Karma: +0/-0
  • :~~~D
    • wat
Meidänkin koulussa on muuten se juttu et energiajuomaa ei saa tuoda kouluun, mut limuu, mehuu yms. saa... Turengin yhteiskoulua käyn...itse juon välillä energiajuomaa, ei sitä liikaa kannata lipittää...
Heh sinänsä aika huvittavaa että koulu kieltää mitä sinne saa tuoda ja mitä ei :D
Siikana lentäisin taivaalla

omenamehua ja sisuviinaa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 18
  • Karma: +0/-0
  • PasiRadio Rocks:)
    • Jannen parhaat sivut!
Meidänkin koulussa on muuten se juttu et energiajuomaa ei saa tuoda kouluun, mut limuu, mehuu yms. saa... Turengin yhteiskoulua käyn...itse juon välillä energiajuomaa, ei sitä liikaa kannata lipittää...


koulu ja paikkakunta?
Koulu on Turengin yhteiskoulu/lukio Janakkalassa. Se on Hämeenlinnan vierssä....