PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Pasiradion keskustelulähetys alkaa jälleen 4.10.2009 Jahnukaisen vetämänä  (Luettu 16144 kertaa)

Jahnukainen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 15
  • Karma: +0/-0
Muistanette vuoden 2008 aikana tulleet Pasiradion keskustelulähetykset. Saimme silloin kuulla mitä erilaimpia keskustelunaiheita, mutta lopulta lähetysten pitäminen kuitenkin pantiin jäihin soittajien vähäisyyden vuoksi.

Nyt jäät on sulatettu ja yritetään uusilla voimilla jatkaa keskustelulähetyksen perinteitä. Juontajana Pasiradioon useinkin soitellut herra Jahnukainen, kuuluvuusalue netin lisäksi kahdella ULA-asemalla: Radio kankaanpäässä taajuudella 101,7 MHz ja Helsingin seudulla TVKaista.fm:n kautta 102,0 MHz.

Sana on vapaa ja Jahnukainen jaksaa puhua pitkäänkin kuulijoita askarruttavista asioista sekä ottaa silloin tällöin itsekin kantaa. Ohjelma tulee joka sunnuntai Pasiradiossa alkaen kello 21.00 ja jatkuu ennalta määräämättömän ajan - niin kauan kuin soittajia ja asiallista keskusteltavaa riittää.

Tervetuloa sunnuntaisin kuulolle ja keskustelemaan !

oikan

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 677
  • Karma: +0/-0
Nytkin kuuntelen suoraa lähetystä ja ongelma näis mun mielestä on aiheiden liika määrä, pintaliitoa asiasta toiseen. liiat soittajat (ryhmäpuhelut)? viime syksynä Viherahon vetämänä keskusteltiin yleensä yhden, max kahden soittajan kans kerrallaan ja silloin keskustelu oli syvällisempää. ei huudeltu toisten päälle.

Pitäskö Jahnukaisen puheenjohtajan roolissa päättää aihe ja pyytää keskustelemaan siitä?

Jotain linjakkuutta toivois... onhan tää hyvää hölinää mut mistään aiheesta saa kunnolla kiinni  ::)

Seashadow

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 219
  • Karma: +0/-0
  • :~~~D
    • wat
Jahnu vois muokata viestii, eihä se enää kuulu TVkaistafm?
Siikana lentäisin taivaalla

Fullflavor

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2781
  • Karma: +0/-0

itekki tota jahnukaisen lähetyksen vetämistä ihmetellyt. Kun ottaa niit soittajii niin helvetisti ja lyö samaan pakettiin ja itse ei vedä ollenkaa lähetystä.
Sit tyypit hölisee ja puhuu päällekkäin ja jahnukainen potkii linjoilt niit pihalle.

YKSI tai EHDOTON MAKSIMI 2 ja jahnukainen samaan aikaan linjoilla.
Pysyy homma paremmin kasassa ja tulee järkevämmäks koko toiminta.

Eli samalla tavalla kuin herra Viheraho silloin aikonaan,kun vielä pystyi selvinpäi lähetyksiä tekemään.

Ja luulen että tämä on myös suurimman osan kuuntelijoiden toive.

oikan

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 677
  • Karma: +0/-0
Eli samalla tavalla kuin herra Viheraho silloin aikonaan,kun vielä pystyi selvinpäi lähetyksiä tekemään.

Ja luulen että tämä on myös suurimman osan kuuntelijoiden toive.

eikai se viina itseisarvo Viheraholla edelleenkään oo, olihan tässä syksyllä mm. afgaanikasvattajan tunnin haastattelu selvinpäin... ja sit se cannabislähetys  ;D

en oo muutamaa kertaa enempää jaksanu kyseistä hölinälähetystä kuunnella. eihän siinä pysy mitenkään kärryillä, kun koko ajan aihe ja puhuja vaihtuu. tämä on tietysti vain mun mielipide.

Fullflavor

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2781
  • Karma: +0/-0
Vähissä kummiskin ollut Pasin selvät lähetykset ;D
Noo Pasi kyllä vois tehä selvinpäin olevan keskustelulähetyksen vanhalla tyylillään niin saisi vähän vertailualtua. Jos vaan enää pystyy

Aika samoilla linjoilla olen kyllä tost hölinälähetyksist.
 Mut Jahnukainen tehkööt miten paremmaksi näkee.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vähissä kummiskin ollut Pasin selvät lähetykset ;D
Noo Pasi kyllä vois tehä selvinpäin olevan keskustelulähetyksen vanhalla tyylillään niin saisi vähän vertailualtua. Jos vaan enää pystyy

Aika samoilla linjoilla olen kyllä tost hölinälähetyksist.
 Mut Jahnukainen tehkööt miten paremmaksi näkee.

jotenkin ei kiinnosta istua tuossa ilman viinaa tuossa tiskin ääressä.
kun se menee väkisin pitämiseksi ni se ei oikein kiinnosta.
mutta koskaan ei pidä sano ei koskaan.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X