PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Päivän piristykseksi  (Luettu 561377 kertaa)

myrkky

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 864
  • Karma: +0/-0
Vs: Päivän piristykseksi
« Vastaus #14 : Joulukuu 18, 2007, 23:11:11 ip »
Naisen ruumis on sitten kuules kaunis.. mut niissä elossa olevissakin on kyllä puolensa.

Huonona päivänä kaikki menee päin vittua, paitsi kyrpä.

Kaikki on paskaa, paitsi kusi.
Pillu on vähän kuin raha. Kun sitä on, niin se on lähes yhdentekevää. Kun sitä ei ole, vituttaa niin maan perkeleesti..

pave

  • Vieras
Vs: Päivän piristykseksi
« Vastaus #15 : Joulukuu 19, 2007, 18:39:45 ip »
Insinöörit ja tiedemiehet eivät koskaan
voi tienata yhtä paljon kuin myyntimiehet.

Seuraavassa matemaattinen todistus joka selittää, miksi tämä on totta.

Totuus 1 Tieto on Valtaa.
Totuus 2: Aika on Rahaa.

Kuten jokainen insinööri tietää
Työ / Aika = Voima

Koska Valta= Voimaa, niin on totta, että
Tieto = Voimaa, ja kun Aika = Rahaa, niin meillä on yhtälö
Työ / Raha = Tieto

Ratkaisemalla yhtälöstä Rahan, me saamme
yhtälön Työ / Tieto =Raha

Täten on todistettavissa, että kun Tieto lähenee nollaa,
Raha lähenee äärettömyyttä riippumatta tehdyn työn määrästä.

Johtopäätös: Mitä vähemmän tiedät, sen enemmän tienaat.

pave

  • Vieras
Vs: Päivän piristykseksi
« Vastaus #16 : Joulukuu 19, 2007, 22:41:38 ip »
Sotkeuduin "eräille sivuille",... linkkinä "suomalainen mies" lannistumaton

http://www.youtube.com/watch?v=WKYD-cDd_Gs


http://www.youtube.com/watch?v=Abb1KurqoME&feature=related

lisää
           ;D          ;D          ;D        ,... en minäkään!
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 19, 2007, 23:38:52 ip kirjoittanut pave »

pave

  • Vieras
Vs: Päivän piristykseksi
« Vastaus #17 : Joulukuu 20, 2007, 06:35:00 ap »


Sit tälle päivälle ihan elävästä elämästä, siis ihan oikeesti tapahtunut,...(ei lavastettu eikä editoitu)!

                                                            ;D

Olin tulossa töistä kotiin (Patinasta) kaveri heitti autolla, kun olin ostanut vanhan Fintek`in serverikotelon, sellasen mitä just ja just jakso kantaa. Matkalla kaveri sit kysyi "kotiin vai kirkolle",... olin jo unohtanut että mulla on tuo "laatikko" mukana. Autolla sit baarin pihaan ja -ovelle. Siinä sit huomasin, et ei perk... tuli toi Fintek`kin  kuoret mukaan (no, siinä mitään, kyllä nuo baarin porukat minut tunsi - tiesi kuinka kaikkea kerään ja mukanani kuljetan).
Astuin sisälle, niin jo joku vääräleuka huutelemaan "mikäs se Pavella mukana"?... johon minä sit leukailemaan "et etkö sä näe, kannettavahan mulla",... joku kavereista "no, missä näyttö"?... johon minä "eheeii, mitään näyttöjä, tää onkin sellanen kannettava josta lyödään piuha perseeseen, niin ollaan suoraan virtuaalimailmassa"!

Baarinpitäjä tarjos ekan bissen ja kaverit kaksi lisää. Vieraampi porukka vaihtoi toiselle puolelle baaria. Sinne minne jätin tuon "virtuaalikoneen",... kait ne meni ihmeissään katsomaan?!


                                                            ;D

pave

  • Vieras
Vs: Päivän piristykseksi
« Vastaus #18 : Joulukuu 21, 2007, 00:58:52 ap »
Sitä on sit jo päivä vaihtunut ja tänään useammalla koululaisella päättyy tämä syksypuolen opiskelu, alkaa tämä joululoma, niin tähän onkin syytä pistää tällainen koulu maailman liittyvä "päivän piriste"...


Opettaja äidinkielen tunnilla:
- Pistää ja panna tarkoittavat samaa. Ne ovat synonyymeja.

Pikku-Kalle viittasi:
- Eivät ole.
Ei ole sama, jos minun isäni pistää sian kuoliaaksi tai hän panee sen kuoliaaksi.


 ;D

pave

  • Vieras
Vs: Päivän piristykseksi
« Vastaus #19 : Joulukuu 27, 2007, 07:52:24 ap »
Tällaista joulun jälkeen,...

Nainen näki kaupassa laitteen, jossa luki,
Automaattinen hinnoittelija.
Laittoi kojeen päälle, testasi kenkäparia, ja välittömästi kone ilmoitti:
"Naisten kengät, koko 37, -75 euroa".

Kokeili uudelleen ja taas:
"Käsilaukku, nahkaa, -100 euroa".

Nainen vilkaisi ympärilleen, kiskaisi housut alas ja istui laitteen
päälle.

Vastaus: "Rämemajava, tapaturmaisesti kuollut, tuote arvoton".

                           ;D

pave

  • Vieras
Vs: Päivän piristykseksi
« Vastaus #20 : Joulukuu 28, 2007, 04:26:47 ap »
"Ikuinen slave" ja "Enrico"!!!
 ;D           ;D                 ;D

No, toimiessani työssäni nimimerkin alla "työhön ohjaaja",...

Sattupa sitten jo äijä-ikään ehtineitä ohjattavia. Siinä mietin mitä heille tekisin,... teettäsin. Kyselin tietysti mitä Pc-maailmasta osaavat tai haluavat oppia? Annoin sitten heidän tutustua laitteisiin (työkaluihin ym. mitä näissä hommissa sitten olikin) ja aikaa tutustua koneisiin, mitä sisältävät ja mitä mahdollisesti niille tehdään. Selvitin myös että kysyä saa ja pitääkin jos vain jotain tulee mieleen!
Olen ottanut sen kannan, etten sit opeta tai neuvo ketään, jos heitä ei itseään kiinnosta ko. asiat,... vaikka siinä pälättäsin 3 viikkoa ja kaveria ei kiinnosta PAS..., niin se on turhaa, (tai että itse tekisin ja he katsoisivat)! Voi tietysti olla ettei edes ymm. koko laitteesta mitään ja näin ollen on "hiljaa"... no, siinä vaiheessa on väärä paikka tulla selvittelemään, että opeta! Opettajat on sitä varten, siitä saavat palkankin.
Duunatakin saa jos vaan haluttaa ja sitten kun tekee mieli tehdä jotain niin katsotaan yhdessä. Meni sit pari päivää, olivat katsoneet mitä minä teen jne... Vanhempi äijistä sit kysymään, et myyntiin tekis koneen,... no, mikäpä siinä,... kerroin kyllä et kasailisi vaan ihan omiksi "kokeikseen" aluksi,... selvittelisi mitä kaikkea sille koneelle pitää tehdä että saa toimimaan jne...
Eikä mitä, kaksistaan hakivat Pc-raadon ja alkoivat tahkoamaan konetta. Aina välillä kuului kysymyksiä, kävin katsomassa ja selvitin, jätin heidän itsensä pohdittavaksi, kerroin että aukaisevat vaikka minun kasaamani yksikö, katsovat "valmiista koneesta mallia"! Hommat eteni ja kone kävi, bios`it muokattiin. oli kait siihen mennyt se eka viikko!
Kerroin sitten tästä tietoturvasta ja annoin 4 kiintolevyä ja ohjelman millä suoritetaan ko. asia.
Jätin heidät sitten pähkäilemään,... "mitä, miten ja millälailla". Siinä oli jokin tauko, etten ollut juuri heti paikalla,... olivat toiselta ohjattavalta käyneet kyselemässä ja vähän moittimassa, kuinka "mulkku äijä toi ohjaaja on". Tulin sitten tilanteeseen jossa tää nuorempi ohjattava tuli kyselemään, että "äijät" tarvis neuvoa! Katsoin asennukset ja säädöt, kaikki vaikutti "O.K", mut eihän sit bios ymmärtänyt niitä 4 kiintoa, jumperit oli "päin peetä",... kehotin sit selvittämään siitä kiinnon päällä olevasta kaaviosta-tekstistä, "master - slave",... vai miksikö ne pitää jumpperoida! Letkuissa luki valmiiksi paikat.
Äijät kysymään aikansa pähkäiltyä,... "mikä ja miksi"?
Selvitin asian, kerroin mitä tulee tehdä jne... äijät jäi siihen "miettimään" ja minä tupakille. En edes ehtinyt sytyttämään, kun tämä nuorempi ohjattava juoksi kertomaan, että siellä se äijä kiskoo nokkapihdeillä levyn kyljestä pinnejä irti. No, vedettyäni sätkän kävelin katsomaan, mitä oikeen oli tapahtunut ja voiko niitä levyjä käyttää?
Eihän siinä mitään,... olin vain sanonut että poistetaan jumpperit slave-levyistä. Levyt kun olivat Seagate`in  8 ja 10 gb, niin riitti kun otti slave`sta koko jumpperin pois. Nää äijät ilmeisesti ikänsä ja näkökykynsä (ikänäkö tai mitä lie) takia eivät sitten olleet nähneet niitä jumppereita ollenkaan, vaan napsi kaikki pinnit irti,... no, onneksi sit vaan kahdesta levystä!
No, nauramattahan mä en ohittanut tätä kämmiä,... mut kerroin kyllä ettei tällä ollut mitään merkitystä, ja että tällaisesta sitä oppii,...  mitä enemmän vittuilee, niin sitä paremmin oppii ja jää mieleen. (itse olen saanut opit just näin, oikeastaan vain kerran,... opetti meinaan OPETTELEMAAN ihan ite)!
Toinen otti nokkiinsa, mut nauroi jo jonkun päivän päästä!!!

"Enrico" ja "ikuinen slave"!!!
                ;D
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 28, 2007, 04:30:25 ap kirjoittanut pave »