PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Nyt suoraan sanoen vitututtaa Elisa  (Luettu 3677 kertaa)

9SP40

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 78
  • Karma: +0/-0
  • Lapista etelän kautta LAPPIin
Nyt suoraan sanoen vitututtaa Elisa
« : Syyskuu 16, 2009, 11:28:54 ap »
Jeps kukkuu tänään pukkas seuraava viesti puhelimeen : Teit 29.07 klo xx.xx numeroon 16257(eli teksiviestinen ajoneuvon rek. kysely), joka jäi veloittamatta liittymältäsi. Tämä viesti suorittaa veloituksen. Pahoittelemme häiriöitä. T:Elisa

Nyt tänään 16.7 -09 Näitä viestejä on tullut jo 4 perätysten.

Erittäin ärrrrrrrrrrr. No otetaan asiasta selkoa. Mut tälläiseksikö tää Elisa on sitten mennynnä............

T: toivottavasti saadaan selkoa tai sitten tää ELISA on mun kohdalta mennyttä liittymää


Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Nyt suoraan sanoen vitututtaa Elisa
« Vastaus #1 : Syyskuu 16, 2009, 14:12:45 ip »
Jeps kukkuu tänään pukkas seuraava viesti puhelimeen : Teit 29.07 klo xx.xx numeroon 16257(eli teksiviestinen ajoneuvon rek. kysely), joka jäi veloittamatta liittymältäsi. Tämä viesti suorittaa veloituksen. Pahoittelemme häiriöitä. T:Elisa

Nyt tänään 16.7 -09 Näitä viestejä on tullut jo 4 perätysten.

Erittäin ärrrrrrrrrrr. No otetaan asiasta selkoa. Mut tälläiseksikö tää Elisa on sitten mennynnä............

T: toivottavasti saadaan selkoa tai sitten tää ELISA on mun kohdalta mennyttä liittymää



Väärinhän tuo on et noin jälkikäteen vaan veloitetaan.
pitää muistaa et samaa kohelti joskus sonera dna ja kaikki.
itselle paukahti dna:lta iso lasku jossa oli 2 kuukauden laskut.no ei semmoista kyennyt makselemaan mut soitin ja sovin aikataulusta.
kaippa sama toimii elisallakin jos tulee ongelmaa.
saunalahdella toimii tarvittaessa tosin en ole montaa kertaa moista sopimusmenettelyä tarvinnut sen verran olen nyt pitänyt huolta noista laskujen kertymisistä mutta kuitenkin kannattaa muistaa että sellainenkin vipu on olemassa.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X