PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Tarkkana saa olla  (Luettu 5338 kertaa)

lammassaari

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 779
  • Karma: +0/-0
Tarkkana saa olla
« : Elokuu 26, 2009, 18:21:09 ip »
Auton vaihdossa, liikennevakuutuksen bonukset (70%) eivät olleet siirtyneet ostettuun autoon, meinasivat maksattaa täyden liikennevakuutuksen. Onneksi itse huomasin asian ja asian sain oikaistua. Eivät olleet edes pahoillaan ja pyytäneet anteeksi virhettään.

Niin ja se vakuutusyhtiö oli Fennia.  Näin meitä yritetään ja kusetetaan kaikessa asioissa, aina ei vain sitä kusetusta huomaa itse.

Ei Se viherahon kusetusaiheet ihan tuulesta temmattuja ole vaan kyllä niissä on totuus (kaunistelematon asioista)

Senttiä ja pronsentti on suuria lukuja, kun ne kertautuvat, kuten tuo bensamittarijuttu.
EU:n alueelta ostettavien tuotteiden hintaan ei lisätä veroja eikä tullimaksuja.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Tarkkana saa olla
« Vastaus #1 : Elokuu 27, 2009, 00:03:41 ap »
Auton vaihdossa, liikennevakuutuksen bonukset (70%) eivät olleet siirtyneet ostettuun autoon, meinasivat maksattaa täyden liikennevakuutuksen. Onneksi itse huomasin asian ja asian sain oikaistua. Eivät olleet edes pahoillaan ja pyytäneet anteeksi virhettään.

Niin ja se vakuutusyhtiö oli Fennia.  Näin meitä yritetään ja kusetetaan kaikessa asioissa, aina ei vain sitä kusetusta huomaa itse.

Ei Se viherahon kusetusaiheet ihan tuulesta temmattuja ole vaan kyllä niissä on totuus (kaunistelematon asioista)

Senttiä ja pronsentti on suuria lukuja, kun ne kertautuvat, kuten tuo bensamittarijuttu.

Nykyään tietokoneet hoitelee hommat ja ketään ei kiinnosta laskujen opikeellisuus.
ja välillä tuntuu siltä että aivan kuin tietty prosenttimäärä laskuista olisi ohjelmoitu tekemään kusetuksia.
mene ja tiedä.
mutta suosittelen kaikille tarkkailemaan puhelinlaskuja sähkölaskuja ja kaikkea koska siellä voi olla kusetuksen siemeniä .
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

kuutamounelmat

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 899
  • Karma: +0/-0
Vs: Tarkkana saa olla
« Vastaus #2 : Elokuu 27, 2009, 01:54:48 ap »
Ihan hyvä kun pasi nosti tuosta bensa kusetuksesta pienen systeemin.
Sama juttu mietitytti itseäkin tuossa.
Jos osti kympillä niin ei saa veloittaa senttiäkään yli.
Luulisi tämänpäivän tekniikalla onnistuvan.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Tarkkana saa olla
« Vastaus #3 : Elokuu 27, 2009, 02:00:55 ap »
Ihan hyvä kun pasi nosti tuosta bensa kusetuksesta pienen systeemin.
Sama juttu mietitytti itseäkin tuossa.
Jos osti kympillä niin ei saa veloittaa senttiäkään yli.
Luulisi tämänpäivän tekniikalla onnistuvan.

Lasketaanpas isommassa mittakaavassa asiaa.
100000 kansalaista tankkaa joilta otetaan sentti ylimääräistä.
Kas sehän tekeekin jo 1000 euroa ylimääräistä myyntiä.Pakkomyyntiä.
tämähän ei vielä tarkoita sitä että firma saisi tuon koko tonnin mutta voittoosuuden tuosta tonnista se saa.ja miten.
kusettamalla ja huijaamalla.

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

kuutamounelmat

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 899
  • Karma: +0/-0
Vs: Tarkkana saa olla
« Vastaus #4 : Elokuu 27, 2009, 02:16:33 ap »
Nää euro pyöristykset sun muut on vähintäänkin kusetusta poikineen.
Miksi meillä ei voi olla senttejä

jormak

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 550
  • Karma: +0/-0
Vs: Tarkkana saa olla
« Vastaus #5 : Syyskuu 03, 2009, 18:50:11 ip »
Minulla on hiukan toisenlainen kokemus Fenniasta. Autoja on useampia. Noh, kävi niin etten omaa laiskuuttani siirrellyt bonuksia autoista toiseen kun hommasin yhden peltilehmän lisää. Ottivat kuitenkin Fenniasta yhteyttä ja bonuksia siirreltiin ja sain hyvityksiäkin vakuutusmaksuihin melkein vuoden ajalta. Että näinkin voi käydä.  Vaikka vakuutustoiminta perustuukin kusetukseen.
TV:stä tuttu Arto: Jormak on nyt sitten aikansa ydinasiasta mitään tietämättömänä nettimiliisinä nolanut itsensä enemmän kuin miliisitakinnapit kestää . .