PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Pasiradion perustava ajatus  (Luettu 10676 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasiradion perustava ajatus
« Vastaus #7 : Marraskuu 26, 2007, 23:26:10 ip »
No en ole montaa lähetystä yleensäkkään koskaan vetäny selvinpäin.
Siin on semmonen jännitysmomentti itselläkin et miten homma menee ja meneekö.
Mut koitetaas pitää joskus selvälähetys mut se on tylsä.....Luulisin......

Kokeilemallahan sen näkee, onko tylsä. :D Harvempi ammattijuontajakaan taitaa lähetystä kännissä vetää. Itse huomasin ainakin, että kännin noustessa Seiskankin kohdalla kuulijamäärä pieneni, alusta alkaen nousi sinne 299:ään asti, mutta itse kuuntelua lopetellessani se oli enää 240 luokkaa.

Jännityshän on ok, mutta entisenä esiintyvänä pianistinakin tuo on varmasti tullut tutuksi. Tottahan se tosin on, että radiolähetys on vähän eri asia, ja yleisöä ehkä on hieman enemmän, varsinkin jos se vajaan 1000 kuuntelijan limitti tulee käyttöön.

Pasiradion idea on olla anargistinen hieman kapinoiva radio joka ottaa kantaa perseestä oleviin asiohin.
Tämänkaltaisia asiota ei vaan voi käsitellä selvinpäin koska maailma on sellainen että sitä ei voi selvinpäin katsella.Siis kaikkia niitä epäkohtia,kuten Katainen.
Katainenhan on tyyppi jota ei kukaan tervepäinen katsele tiettävästi selvinpäin.
Pystyykö joku kuuntelemaan Kataisen juttuja selvinpäin?



Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasiradion perustava ajatus
« Vastaus #8 : Marraskuu 27, 2007, 19:03:58 ip »
Katainenhan on tyyppi jota ei kukaan tervepäinen katsele tiettävästi selvinpäin.
Pystyykö joku kuuntelemaan Kataisen juttuja selvinpäin?

Pystyyhän sitä näin absolutistina, mutta en tapaa vapaaehtoisesti katsella enkä kuunnella - totta on, että kyllähän mieheltä aika vihaksi pistäviä juttuja tulee, edustaa sananmukaisesti todella kovia arvoja. Oletko ko. miehelle soittanut tai harkinnut soittaa?

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasiradion perustava ajatus
« Vastaus #9 : Marraskuu 27, 2007, 19:09:08 ip »
Katainenhan on tyyppi jota ei kukaan tervepäinen katsele tiettävästi selvinpäin.
Pystyykö joku kuuntelemaan Kataisen juttuja selvinpäin?

Pystyyhän sitä näin absolutistina, mutta en tapaa vapaaehtoisesti katsella enkä kuunnella - totta on, että kyllähän mieheltä aika vihaksi pistäviä juttuja tulee, edustaa sananmukaisesti todella kovia arvoja. Oletko ko. miehelle soittanut tai harkinnut soittaa?

Luuletkos et nää supervalehtelijat vastailisi.
Rehdit saattaa vastatakkin.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasiradion perustava ajatus
« Vastaus #10 : Marraskuu 27, 2007, 19:11:40 ip »
Luuletkos et nää supervalehtelijat vastailisi.
Rehdit saattaa vastatakkin.

Vastasihan Kimmo Sasikin. ;D

vantan vekkuli

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 107
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasiradion perustava ajatus
« Vastaus #11 : Marraskuu 27, 2007, 22:54:43 ip »
kyllä se täältä loppuu kuuntelu kun promillet kasvaa, vaikka itekkin on / olisin jurrissa.

KOKEILKAA mennä raflaan selvinpäin juoppojen pöytään ja kuunelkaa, ei sitä kestä perkele.

Alotukset on hyviä kun kännitaso on sopiva, mutta kun % kasvaa, ei jaksa kuunella, , väliin huudellaan, sönkötetään jne jne.

Mieluimmin vaidan taajuutta, niin moni muukin tekee, kantsii miettii itse ohjelman tekijän, viittiskö ite tota kuunnella esim; selvin?

Onneksi on se vaihtoehto, ei kuunnella kuin määrätty aika.
Minä olen minä, ei muuta!

Dataaja

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 106
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasiradion perustava ajatus
« Vastaus #12 : Toukokuu 15, 2008, 18:25:23 ip »
Ite oon sitä mieltä, että radio kuulostaa paremmalta ku Pasi on hönössä, ja sitäkin paremmalta jos itsekin on laajentanut aivojaan tuolla vitamiinipitoisella juomalla. :D

pave

  • Vieras
Vs: Pasiradion perustava ajatus
« Vastaus #13 : Toukokuu 15, 2008, 18:28:22 ip »
Ite oon sitä mieltä, että radio kuulostaa paremmalta ku Pasi on hönössä, ja sitäkin paremmalta jos itsekin on laajentanut aivojaan tuolla vitamiinipitoisella juomalla. :D


Ja tämä on PARAS tapa, saa meinaan kaikki fibat mitä on tarjolla,...  ;D ;D ;D