PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Tramel Oy (ENT NEO-ACT Oy)tulee tuohon ( MOBO - Kierrätysmyymälä)  (Luettu 76821 kertaa)

powermanian

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 262
  • Karma: +0/-0
Vs: Tramel Oy (ENT NEO-ACT Oy)tulee tuohon ( MOBO - Kierrätysmyymälä)
« Vastaus #7 : Elokuu 08, 2009, 00:05:59 ap »
En tiedä muista mutta mua vituttaa, että viimevuosituhannen laadukasta tekniikkaa pistetään lihoiksi noin vain. Oikeasti noilla Niukkasen kusipäillä ei ole mitään muuta kuin raha mielessä.

Jos noita laitteita televisioita myytäisiin testaamattomina esimerkiksi 50 sentin kappale hintaan niin yrityksen tuotto kasvaisi suuremmaksi kuin materiaali kierrätyksessä. Materiaali kierrätys on kaiken paha ja alku. Ihmiset kuvittelee, että materiaali kierrätys pelastaa maailman, mutta se on oikeasti vittumainen tekosyy. Nykyään ei ole rahallisesti ja ajallisesti järkevää korjata mitään tai tehdä tuotteesta pitkäikäistä. Mitä lyhyempi ikäinen tuote ja mitä nopeammin se päätyy niukkaselle niin parempi kaikkien kannalta.

Tässä nyt oikeasti tuntuu, että painetaan mahdollisen nopeasti huipulle ja loppuun asti.

pave

  • Vieras
Vs: Tramel Oy (ENT NEO-ACT Oy)tulee tuohon ( MOBO - Kierrätysmyymälä)
« Vastaus #8 : Elokuu 08, 2009, 00:16:18 ap »
En tiedä muista mutta mua vituttaa, että viimevuosituhannen laadukasta tekniikkaa pistetään lihoiksi noin vain. Oikeasti noilla Niukkasen kusipäillä ei ole mitään muuta kuin raha mielessä.

Jos noita laitteita televisioita myytäisiin testaamattomina esimerkiksi 50 sentin kappale hintaan niin yrityksen tuotto kasvaisi suuremmaksi kuin materiaali kierrätyksessä. Materiaali kierrätys on kaiken paha ja alku. Ihmiset kuvittelee, että materiaali kierrätys pelastaa maailman, mutta se on oikeasti vittumainen tekosyy. Nykyään ei ole rahallisesti ja ajallisesti järkevää korjata mitään tai tehdä tuotteesta pitkäikäistä. Mitä lyhyempi ikäinen tuote ja mitä nopeammin se päätyy niukkaselle niin parempi kaikkien kannalta.

Tässä nyt oikeasti tuntuu, että painetaan mahdollisen nopeasti huipulle ja loppuun asti.

 .. olet harvinaisen OIKEASSA  >:(  .. jotain pitää tehdä .. ei tää voi kauaa toimia näin .. mä keräilin ihan uutta (paketissa olevaa kamaa) tänään .. ja prkl !!!! 2.8 GHz P4-läppäriä (varaosia oli, niin nyt tässä sunistelen ja sunnistelen mikkisoftan sivuilla .. päivityksiä .. kiintoja oli onneksi himassa .. et niitä tässä nyt pitää lähteä etsimään `jostain´.. ja monta muuta läppää .. sotkin mallit .. mut merkki oli samaa  ;D ;D  .. piti Pasille sitä fujitsua säätää)?? Et jo tällaisessa huomaa .. parivuotta vanhaa lentää toimivana materiaalikiertoon .... ei voi olla EI ja EI !!!!  >:( >:(   ???

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Tramel Oy (ENT NEO-ACT Oy)tulee tuohon ( MOBO - Kierrätysmyymälä)
« Vastaus #9 : Elokuu 08, 2009, 00:23:43 ap »
Onkos kellään mahdollisuutta yhtiöärekisteristä vilkasta tarkemmin noita tietoja mitä noi oikeen on.
sosiaalinenyritys vai mikä toi kuvio nyt taas on.
hallituksen jäsenet yms.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

olli_ol

  • Vieras
Vs: Tramel Oy (ENT NEO-ACT Oy)tulee tuohon ( MOBO - Kierrätysmyymälä)
« Vastaus #10 : Elokuu 08, 2009, 08:29:02 ap »
Itä-Suomi
Lahti
Mestarinkatu 14
15800 Lahti
P. 044-5333168

Eipä ole Lahti itäsuomea ja tuo numero tuossa on satu niukkaselle.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X


Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Tramel Oy (ENT NEO-ACT Oy)tulee tuohon ( MOBO - Kierrätysmyymälä)
« Vastaus #13 : Elokuu 10, 2009, 22:14:06 ip »
http://www.tyollisyysportti.fi/valke/ajankohtaista/bussiretki_sosiaalisiin_yrityksi/
Miten saadaan infon agentti solutettua tuolle retkelle mukaan?

olen jo kyselyn pistänyt mutta tuskinpa minua tuonne huolitaan.
on liian arkoja juttuja?
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X