PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 23.11.07 ja SUURI kännilähetys pe 30.11.07  (Luettu 18728 kertaa)

vantan vekkuli

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 107
  • Karma: +0/-0
Vs: Perjantai 23.11.07 ja SUURI kännilähetys pe 30.11.07
« Vastaus #14 : Joulukuu 01, 2007, 01:36:30 ap »
toi seven on sääli, sorry.
Sanon suoraan.

lupaa vetelemään lättyyn. no kysytään kun tavataan.

T: vm 72
Minä olen minä, ei muuta!

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Perjantai 23.11.07 ja SUURI kännilähetys pe 30.11.07
« Vastaus #15 : Joulukuu 01, 2007, 11:14:34 ap »
kyllä, ainut pieni - on diskantin taso, eli liian diskanttinen :) ja vaeltava.
Onneksi pystyy itse vaikuttamaan näin kuuntelija asiaan, jonkin verran.
Mutta arvosana 9- . ..



Melkein koko radiokalusto on SER kamasta kasattu.
Tämä tuntuu olevan melkoisen vaikea asia toteuttaa täydellisesti.

Tuntuu että äänikortille ei saa mitenkään hyvää ääntä yms.
Tasoerot on ongelma.
Kännissä ei niitä aina huomaa.
Osa biisesitä soi niin että tasot ei riitä.-
Tämä on enemmän haastellinen juttu kun olisin luullut.



Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Perjantai 23.11.07 ja SUURI kännilähetys pe 30.11.07
« Vastaus #16 : Joulukuu 01, 2007, 11:15:57 ap »
...kun Antti Tuiskuakin soi...
toivottavasti ei enemmissä määrin, muuten sopii minun tilalleni taas yksi uusi kuuntelija.

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: Perjantai 23.11.07 ja SUURI kännilähetys pe 30.11.07
« Vastaus #17 : Joulukuu 01, 2007, 13:46:06 ip »
Eilen oli harvinaisen hyvä lähetys, mitä sitä kuuntelin, jopa antennipiireissä legendaarinen Jukka Mantsinen oli saatu lähetykseen puhelun muodossa mukaan puhumattakaan Masasta suoraan Suomen Keravalta. En tosin päässyt kuuntelemaan kuin alkua ja hieman loppua, mutta lähetys meni talteen mp3-muodossa - nyt on reilut 13 tuntia kuuntelemista autossa. ;D MuroBBS:ssä oli kritisoitu Seiskan vierailua, en vielä itse osaa siihen sanoa kommenttia. Tällaista sen Pasiradion pitäisi ollakin, eikä epämääräistä känniölinää.

Ja niin, laillisen nettiradion tallennus omaan käyttöön pitäisi olla edelleen laillista, korjatkaa, jos olen väärässä ja syyllistynyt rikokseen.

Roope

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 495
  • Karma: +0/-0
Vs: Perjantai 23.11.07 ja SUURI kännilähetys pe 30.11.07
« Vastaus #18 : Joulukuu 01, 2007, 14:28:42 ip »
Ekat 3-4 tuntia lähetyksestä oli asiallista ja miellyttävää kuunneltavaa.
Masan jutut olivat hyviä ja lähetys pysyi muutenkin hyvin hanskassa.
Mutta, mutta..., mitä enemmän tämä teiniltä kuullostava "7-up" humaltui ja sai olla äänessä, sitä huonommaksi lähetys muuttui. Kaiken huippu oli kun hän rupesi siellä taustalla isottelemaan jollekin soittajalle ja lupasi heittää seinään kun tapaa hänet :)
Taitaa olla selvinpäin ihan ok sälli, mutta kännissä on enemmänkin säälittävä pelle, joka tosi paikan tullen luultavasti kusisi housuun ja juoksisi lujaa.

Ohjelman parasta antia olivat ehdottomasti Masan jutut  ja Timo TA Mikkosen haastattelu.

TheZeLL

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 19
  • Karma: +0/-0
Vs: Perjantai 23.11.07 ja SUURI kännilähetys pe 30.11.07
« Vastaus #19 : Joulukuu 01, 2007, 15:40:08 ip »
Eilen oli harvinaisen hyvä lähetys, mitä sitä kuuntelin, jopa antennipiireissä legendaarinen Jukka Mantsinen oli saatu lähetykseen puhelun muodossa mukaan puhumattakaan Masasta suoraan Suomen Keravalta. En tosin päässyt kuuntelemaan kuin alkua ja hieman loppua, mutta lähetys meni talteen mp3-muodossa - nyt on reilut 13 tuntia kuuntelemista autossa. ;D MuroBBS:ssä oli kritisoitu Seiskan vierailua, en vielä itse osaa siihen sanoa kommenttia. Tällaista sen Pasiradion pitäisi ollakin, eikä epämääräistä känniölinää.

Ja niin, laillisen nettiradion tallennus omaan käyttöön pitäisi olla edelleen laillista, korjatkaa, jos olen väärässä ja syyllistynyt rikokseen.

Jos pystyt nii uppaa koko pätkä johonkin niin pääsen kanssa kuuntelemaan. Pyörin illansuulla kylänraitilla joten jäi parituntia välistä. Rapidshare on ainoo mikä mul ny tulee heti mielee :D

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: Perjantai 23.11.07 ja SUURI kännilähetys pe 30.11.07
« Vastaus #20 : Joulukuu 01, 2007, 15:56:15 ip »
Jos pystyt nii uppaa koko pätkä johonkin niin pääsen kanssa kuuntelemaan. Pyörin illansuulla kylänraitilla joten jäi parituntia välistä. Rapidshare on ainoo mikä mul ny tulee heti mielee :D

Katsotaan, ellei Pasi pistä sitten Itsekin sivulleen jakoon. Teoston ja Gramexin toimivallan alaista materiaaliahan ei saa näin jakaaeteenpäin, mutta puheosiot kyllä, jos niissä esiintyvillä ei ole mitään sitä vastaan. Masahan ainakin sanoi, että voisi kanssa oman osionsa julkaista kotisivullaan.