PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Selvennetäänpäs nyt näitä asiota.  (Luettu 6652 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Selvennetäänpäs nyt näitä asiota.
« : Marraskuu 20, 2007, 04:45:18 ap »
Eli Viheraho.info on minun keskustelupalsta joka liittyy keskusteluun näistä aiheista mitä täällä on..

Viheraho.info ja Hyvätavaratalteen Ry ei liity mitenkään yhteen muutakuin että olen kummassakin toiminnassa mukana.

Eli kun liityt keskustelemaan viheraho.info keskustelu palstalle niin se ei liity millään tavalla Hyvätavaratalteen Ry:n toimintaa.
Hyvätavaratalteen Ry:lle on tulossa oma keskustelu foorumi joka on pelkästään yhdistyksen jäsenille.
JÄSENEKSI EI SIIS PÄÄSE REKISTERÖITYMÄLLÄ TÄLLE KESKUSTELU FOORUMILLE vaan oikea reitti on lähteä lukemaan sivustoa http://www.hyvatavaratalteen.info/

Sieltä löytyy ohjeet miten menettelet asian suhteen.
Siellä on toimintaperiaatteet sun muuta.

Toiminta on organisoitua ja minä en päätä kuka pääsee jäseneksi ja kuka ei vaan sen päättää hallitus joka vastoin eräiden luuloa ei ole minun lähintä kaveri piiriä vaikka olenkin toiminnan myötä heidän kanssaan tekemisissä.

Koska haluan Viherahona edistää kierrätystä olen tänne halunnut kierrätysosiot ja lahjoita otavastaan myy osta palstat koska on hyvä että käytetty tavara kiertää eikä mene vielä loppusoijoitukseen eikä materiaalikierrätykseen.
Mitä pidempään tavara on siinä käyttössä mihin se on suunniteltu aina parempi luonnon kannalta.
Mutta tämä foorumi ei liity Hyvätavaratalteen Ry:n toimintaan.

Siihen toimintaan on tosiaankin oma sivusto olemassa.
Mikään ei tietenkään estä teitä keskustelemasta yhdistystoiminnasta täällä mutta pitäisi ihmisten nyt osata erottaa nämä toiminnat toisistaan.

Haen edelleen ihmisten nurkista viallista kamaa pois ja tämä tapahtuu täysin omaan lukuuni joka ei liity yhtään mihinkään kuin harrastuksiini.

Yhdistyksen nimissä tullut tavara on puhtaasti yhdistyksen jäsenille tarkoitettua jota sitoo monet erilaiset sopimukset ja säädökset.(Nämä toiminta mallit on kaikille yhdistyksen jäsenille samat asu jäsen tai jäseneksi aikova jyväskylässä ivalossa tai helsingissä tai missä tahansa)

Lisäksi minulla on omiin nimiin tapahtuvaa toimintaa jolla hankin tavaraa itselleni,jota olen harrastanut jo yli 20 vuotta joka myöskään ei liity yhdistykseen.

Älkää sekoittako asiota Viheraho Pasiradio ja Hyvätavaratalteen Ry keskenään.
Ne on sinänsä aivan eriasiota vaikka olen kaikissa näissä toiminnoissa mukana.

Toivottavasti tämä selvensi jotain.

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X