PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Ambulanssi ei vienyt hoitoon - mies kuoli  (Luettu 7693 kertaa)

Hankkija

  • Vieras
Ambulanssi ei vienyt hoitoon - mies kuoli
« : Heinäkuu 11, 2009, 22:34:11 ip »
Ambulanssikuskit eivät vieneet päänsä loukannutta miestä hoitoon Kokkolassa, ja hän kuoli myöhemmin vammoihinsa. Keski-ikäinen mies kaatui paikallisen hotellin tiloissa torstain ja perjantain vastaisena yönä.

Uhrin lähipiiristä kerrotaan, että paikalle hälytetyt ambulanssikuskit kantoivat miehen suoraan hotellihuoneeseensa sen sijaan, että olisivat ottaneet hänet kyytiinsä. Mies ei tullut aamulla enää tajuihinsa. Hän kuoli leikkauksesta huolimatta vammoihinsa myöhään perjantai-iltana Kokkolan keskussairaalassa.

- Sairaalan henkilökunta on ollut kuolemasta hyvin järkyttynyt. Miehen olisi pitänyt päästä heti hoitoon, jolloin mahdollisuudet jäädä henkiin olisivat olleet huomattavasti suuremmat, uhrin lähipiiristä arvellaan.

Kokkolan poliisi vahvisti lauantaina tiedon turmasta ja kertoo asiasta lisää ensi viikolla.

http://www.kaleva.fi/plus/juttu804908_page0.htm

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Ambulanssi ei vienyt hoitoon - mies kuoli
« Vastaus #1 : Heinäkuu 11, 2009, 22:41:12 ip »
Ambulanssikuskit eivät vieneet päänsä loukannutta miestä hoitoon Kokkolassa, ja hän kuoli myöhemmin vammoihinsa. Keski-ikäinen mies kaatui paikallisen hotellin tiloissa torstain ja perjantain vastaisena yönä.

Uhrin lähipiiristä kerrotaan, että paikalle hälytetyt ambulanssikuskit kantoivat miehen suoraan hotellihuoneeseensa sen sijaan, että olisivat ottaneet hänet kyytiinsä. Mies ei tullut aamulla enää tajuihinsa. Hän kuoli leikkauksesta huolimatta vammoihinsa myöhään perjantai-iltana Kokkolan keskussairaalassa.

- Sairaalan henkilökunta on ollut kuolemasta hyvin järkyttynyt. Miehen olisi pitänyt päästä heti hoitoon, jolloin mahdollisuudet jäädä henkiin olisivat olleet huomattavasti suuremmat, uhrin lähipiiristä arvellaan.

Kokkolan poliisi vahvisti lauantaina tiedon turmasta ja kertoo asiasta lisää ensi viikolla.

http://www.kaleva.fi/plus/juttu804908_page0.htm

Jyrki Katainen ja Kokoomus politiikkaa parhaimmillaan.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

cpukamu

  • Vieras
Vs: Ambulanssi ei vienyt hoitoon - mies kuoli
« Vastaus #2 : Heinäkuu 12, 2009, 02:13:30 ap »
Miten kokoomuksen politiikka voi vaikuttaa lanssikuskien toimintatapoihin? opeta mua Pasi.

 Olisko ollu kesätyöntekijä lääkärinä tuossa ambulanssissa, ja miten suuri vaikutus on ollut
lääkärin harkinnassa jos loukkaantuneen hengitys on haissut sisu-viinalle.
 Tehdäänkö pasi testi kumpi pääsee hoitoon ja mennään retkottaa kadulle minä kaadan
pullollisen punkkua päälleni ja sinä sisu-viinaa  ;D

Joo toi viimmeinen oli sitten vitsi.

- Toivotaan ettei kokoomuksen säästökuuria ole ohjeistettu ambulanssilääkärien toimintaohjeisiin.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Ambulanssi ei vienyt hoitoon - mies kuoli
« Vastaus #3 : Heinäkuu 12, 2009, 06:43:32 ap »
Miten kokoomuksen politiikka voi vaikuttaa lanssikuskien toimintatapoihin? opeta mua Pasi.

 Olisko ollu kesätyöntekijä lääkärinä tuossa ambulanssissa, ja miten suuri vaikutus on ollut
lääkärin harkinnassa jos loukkaantuneen hengitys on haissut sisu-viinalle.
 Tehdäänkö pasi testi kumpi pääsee hoitoon ja mennään retkottaa kadulle minä kaadan
pullollisen punkkua päälleni ja sinä sisu-viinaa  ;D

Joo toi viimmeinen oli sitten vitsi.

- Toivotaan ettei kokoomuksen säästökuuria ole ohjeistettu ambulanssilääkärien toimintaohjeisiin.

Kyllähän nuo säästöt alkaa pikkuhiljaa näkymään tuollakin.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Hankkija

  • Vieras
Vs: Ambulanssi ei vienyt hoitoon - mies kuoli
« Vastaus #4 : Heinäkuu 12, 2009, 17:02:23 ip »
Miten kokoomuksen politiikka voi vaikuttaa lanssikuskien toimintatapoihin? opeta mua Pasi.
Kyllä se vaikuttaa kun Valtionvarainministeri Katainen istuu salkun päällä josta rahaa annetaan, jos annetaan...

kuutamounelmat

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 899
  • Karma: +0/-0
Vs: Ambulanssi ei vienyt hoitoon - mies kuoli
« Vastaus #5 : Heinäkuu 12, 2009, 17:36:21 ip »
Näin se vaan on? 
Uskokoon ken haluaa.

http://www.youtube.com/watch?v=Tx80xzbzDHM&feature=related

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Ambulanssi ei vienyt hoitoon - mies kuoli
« Vastaus #6 : Heinäkuu 12, 2009, 18:21:47 ip »
Näin se vaan on? 
Uskokoon ken haluaa.

http://www.youtube.com/watch?v=Tx80xzbzDHM&feature=related

eihän tuolla saa edes kommentoida tota paskaa mitä tuo puolue syytää kansalaisille.
kovasti on tingitty rahoista sen sijaan että rahaa ohjattaisiin tärkeään niin nyt päivitellään virveverkkoa.


"Tietoliikenteen määrä kasvanut

Varsinainen verkon uusinta ja ohjelmistopäivitys maksavat 37 miljoonaa euroa, jonka maksaa valtion Huoltovarmuuskeskus ja verkkoa hoitava valtion omistama Suomen Erillisverkot Oy. "

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/07/miljoonien_viestien_viranomaisverkko_paivitetaan_850074.html

tuokin juttu olisi voitu aivan hyvin tehdä niin että nuo olisivat vuokralla näillä operaattoreilla joilla on gsm ja 3g verkot ja viranomaisille olisi priorisoitu suurin käyttöoikeus.
no rahaa on näköjään porskuttaa.....
toi virvekin on tullut ihan vitun kalliiksi ja mitään erityistä hienoa tuo ei tarjoa.

Hälytyksen tullessa virven myötä paloautokin saapuu kuulema paikalle minuutteja myöhemmin kuin vanhalla järjestelmällä.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X