PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Piano soi  (Luettu 96670 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Piano soi
« : Heinäkuu 07, 2009, 06:10:11 ap »
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 19, 2010, 16:20:25 ip kirjoittanut Viheraho »
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: Piano soi
« Vastaus #1 : Heinäkuu 07, 2009, 10:12:17 ap »
Ihan hyvin. Valssin soittamisesta pitää sulle antaa pari vinkkiä joskus, mitä sain vapaansäestyksen opinnoissa. Mm. semmoinen grande waltz -tyyppinen lähestymistapa on soolosoitossa aika mahtavan kuuloinen. Ja sit tuossa käyttämässäsi alaspäinmenevässä valssin bassokuviossa taas samaan aikaan oikealla kädellä ylöspäinmenevä kuvio.

Vai voinko pistää sulle pari mp3:sta tai WMA:ta sähköpostilla?

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: Piano soi
« Vastaus #2 : Heinäkuu 07, 2009, 11:05:58 ap »
Laitoin sähköpostiin pari linkkiä...

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Piano soi
« Vastaus #3 : Heinäkuu 07, 2009, 15:08:47 ip »
Ihan hyvin. Valssin soittamisesta pitää sulle antaa pari vinkkiä joskus, mitä sain vapaansäestyksen opinnoissa. Mm. semmoinen grande waltz -tyyppinen lähestymistapa on soolosoitossa aika mahtavan kuuloinen. Ja sit tuossa käyttämässäsi alaspäinmenevässä valssin bassokuviossa taas samaan aikaan oikealla kädellä ylöspäinmenevä kuvio.

Vai voinko pistää sulle pari mp3:sta tai WMA:ta sähköpostilla?

pitää katsoa ajan kanssa jossain kohtaa.
ja tosiaan hakusessahan tässä on ihan kaikki on nimittäin täysi työ yleensä löytää oikeat nappulat ;D
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Piano soi
« Vastaus #4 : Heinäkuu 08, 2009, 06:20:17 ap »
Laitoin sähköpostiin pari linkkiä...

jaahas.mun kone ei soittele wma suoraan.pitää sitten imeä noi jossain kohtaa koheelle.olisit pistänyt vaan liitteenä.linkkiä kun klikkaa ni aukenee winamppiin ja eihän se tuota suostu toistamaan.
mitenköhän noi wma saisi aukeemaan suoraan mediaplayeriin.nyt ne aukenee winampiin.


http://www.pasiradio.com/lahetykset/
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: Piano soi
« Vastaus #5 : Heinäkuu 08, 2009, 09:09:14 ap »
jaahas.mun kone ei soittele wma suoraan.pitää sitten imeä noi jossain kohtaa koheelle.olisit pistänyt vaan liitteenä.linkkiä kun klikkaa ni aukenee winamppiin ja eihän se tuota suostu toistamaan.
mitenköhän noi wma saisi aukeemaan suoraan mediaplayeriin.nyt ne aukenee winampiin.

Haet vaikka wgetillä ne. Imuroi http://users.ugent.be/~bpuype/cgi-bin/fetch.pl?dl=wget/wget.exe ja sitten vaan tekstitilassa komento wget ja perään osoite.

Mutta selaimessakin pitäisi voida valita, tallentaako tiedoston vai avaako jollain ohjelmalla. Operaa käyttelit nykyään? Firefoxissa Edit->Preferences->Applications voi valita ohjelman, millä mikin tiedostotyyppi avataan.

MP3-muodossa olevat pätkät sait kuunneltua?
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 08, 2009, 09:14:49 ap kirjoittanut JohnDoe »

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Piano soi
« Vastaus #6 : Heinäkuu 08, 2009, 16:07:57 ip »
jaahas.mun kone ei soittele wma suoraan.pitää sitten imeä noi jossain kohtaa koheelle.olisit pistänyt vaan liitteenä.linkkiä kun klikkaa ni aukenee winamppiin ja eihän se tuota suostu toistamaan.
mitenköhän noi wma saisi aukeemaan suoraan mediaplayeriin.nyt ne aukenee winampiin.

Haet vaikka wgetillä ne. Imuroi http://users.ugent.be/~bpuype/cgi-bin/fetch.pl?dl=wget/wget.exe ja sitten vaan tekstitilassa komento wget ja perään osoite.

Mutta selaimessakin pitäisi voida valita, tallentaako tiedoston vai avaako jollain ohjelmalla. Operaa käyttelit nykyään? Firefoxissa Edit->Preferences->Applications voi valita ohjelman, millä mikin tiedostotyyppi avataan.

MP3-muodossa olevat pätkät sait kuunneltua?

niin no en mä jaksa alkaa asentelemaan lisä palikkaa millä saa windowssin saatanallisia tiedostomuotoja suoraan kuulumaan.
minun mielestä wma ja wmv ei pitäisi edes olla olemassa mutta mutta.
itsekkin noita virheitä kyllä huomaan mutta minulla on vielä täysi työ löytää oikeat näppäimet.mutta oikeassa olet tuossa kohtaa.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X