PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Piano soi  (Luettu 97078 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Piano soi
« Vastaus #77 : Marraskuu 22, 2010, 15:56:44 ip »
Minkäs merkkiset ja malliset nämä Pasin sähköpienot on kotona ja nurkassa? Itsellekin olen suunnitellut hankkivani jonkun panotetukka koskettimistolla olevan sähköpianon Casion sähköurkujen tilalle, joita ei ole tullut kyllä aikoihin soitettua. Onko suosituksia? THOMANN DP-50 on tietysti halpa vaihtoehto uudesta, mutta onko liian rimpula muuten.


itseasiassa en musita mitä noi on.
nurkassa on kait suzuki jotain ja kotona kans.sit on se akustinenpiano.

http://www.youtube.com/watch?v=nQmMeuvGOS8
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Piano soi
« Vastaus #78 : Joulukuu 06, 2010, 18:32:39 ip »
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Piano soi
« Vastaus #79 : Joulukuu 09, 2010, 03:23:44 ap »
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Lossi

  • Vieras
Vs: Piano soi
« Vastaus #80 : Tammikuu 11, 2011, 22:33:41 ip »
Aloin tuossa mietiskelemään kun katselin aikani kuluksi pitkästä aikaa tuon mustaikaros dokumentin. Dokumentin lopussa Pasi soittaa pianolla kappaletta, jonka nimeä ja tietoja en löytänyt sitten mistään. Yritin etsiä myös Pasin videoista tuota kappaletta soitettuna mutta enpä pianovideoista sitä sattunut löytämään.
En tiedä sitten että etsinkö liian huonosti ja vääristä paikoista vai eikö sitä sielä vielä ole.
Mun mielestä tää kappale on jokatapauksessa oikein hienoa kuunneltavaa pianolla soitettuna  8)
Olisi hienoa saada tämä kappale kokonaan soitettuna ja videoituna tuuppiin tai jonnekin, jos ei sitä siis jossain jo ole.. on meinaan hieno kappale ja vielä pianolla soitettuna  :)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Piano soi
« Vastaus #81 : Tammikuu 11, 2011, 22:55:26 ip »
Aloin tuossa mietiskelemään kun katselin aikani kuluksi pitkästä aikaa tuon mustaikaros dokumentin. Dokumentin lopussa Pasi soittaa pianolla kappaletta, jonka nimeä ja tietoja en löytänyt sitten mistään. Yritin etsiä myös Pasin videoista tuota kappaletta soitettuna mutta enpä pianovideoista sitä sattunut löytämään.
En tiedä sitten että etsinkö liian huonosti ja vääristä paikoista vai eikö sitä sielä vielä ole.
Mun mielestä tää kappale on jokatapauksessa oikein hienoa kuunneltavaa pianolla soitettuna  8)
Olisi hienoa saada tämä kappale kokonaan soitettuna ja videoituna tuuppiin tai jonnekin, jos ei sitä siis jossain jo ole.. on meinaan hieno kappale ja vielä pianolla soitettuna  :)


http://www.youtube.com/watch?v=yfEjjBWr-R4
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Lossi

  • Vieras
Vs: Piano soi
« Vastaus #82 : Tammikuu 11, 2011, 23:05:36 ip »
Aloin tuossa mietiskelemään kun katselin aikani kuluksi pitkästä aikaa tuon mustaikaros dokumentin. Dokumentin lopussa Pasi soittaa pianolla kappaletta, jonka nimeä ja tietoja en löytänyt sitten mistään. Yritin etsiä myös Pasin videoista tuota kappaletta soitettuna mutta enpä pianovideoista sitä sattunut löytämään.
En tiedä sitten että etsinkö liian huonosti ja vääristä paikoista vai eikö sitä sielä vielä ole.
Mun mielestä tää kappale on jokatapauksessa oikein hienoa kuunneltavaa pianolla soitettuna  8)
Olisi hienoa saada tämä kappale kokonaan soitettuna ja videoituna tuuppiin tai jonnekin, jos ei sitä siis jossain jo ole.. on meinaan hieno kappale ja vielä pianolla soitettuna  :)


http://www.youtube.com/watch?v=yfEjjBWr-R4

Suuri kiitos ! Monia pianovideoita haeskelin mutta ei sattunut kohdalle mutta kävihän tämä näinkin. Kiitos  :)

Fullflavor

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2781
  • Karma: +0/-0
Vs: Piano soi
« Vastaus #83 : Tammikuu 12, 2011, 17:37:20 ip »
Loistava kappale..
Hieman tais sormet seota muutamas kohtaa jos oikein kuulin..

Mutta hyvin on soitettu kummiskin..

Tuli tosta ikaroksesta mieleen, että oliko oma piano millä siinä soitit ja minne se sitten katosi.. Linnareissun aikana katosi?