PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Liitymien maksuista  (Luettu 2725 kertaa)

GlenHoliday

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 70
  • Karma: +0/-0
Liitymien maksuista
« : Kesäkuu 27, 2009, 08:12:08 ap »
Tässä jokin päivä sitten kävimme erään operaattorin konttorissa. Kyse oli minun maksamasta liittymästä...

Keskustelimme kovasti kiivain sanoin siitä, kuinka operaattoreilla on erilaisia maksuja.

Lopuksi, kun olin jo monta päivää sitten päättänyt että lopetan sen numeroni, myyjä sanoi että onhan tuo nyt aika halpa tuo sinun liittymäsi. Arvatkaas nauroinko?!  ;D

Että maksaisin joka kuukausi käyttämättömästä/vähän käyttäen 9.90€ ja antaisin joka kuukausi "avustusta" operaattorille siitä että olen siellä "kirjoilla"? HEH HEH! Mikä vitsi olikaan!!  ;D

Sanoin sille henkilölle, joka palveli että enhän edes käytä joka kuukausi sitä liittymää ja kuitenkin rapsahtaisi 9.90€ laskua? Kaveri vaan hymyili nätisti ja sanoi että niin...

Pitääkö ne tyhminä meitä normaaleja tavallisia maksajia ettei osata laskea, mikä on halvempaa käyttöä omalla kohdalla?  ;D

Jos tai oikeastaan kun otan toisen liittymän, toiselta operaattorilta, saan sen hintaan noin 1€ - 2.90€ kk maksut ja kalleimmillaankin normaalien puheluiden hinnaksi muodostuu tällöin 0.07€ (eli 7 cent) minuutti enkä maksa siitä muulta ajalta kuin siltä, josta käytän sitä, en joka kuukaudelta 9.90€.