PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: IBM Eserver Xseries 235 (5U torni) projekti  (Luettu 5801 kertaa)

9SP40

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 78
  • Karma: +0/-0
  • Lapista etelän kautta LAPPIin
Vs: IBM Eserver Xseries 235 (5U torni) projekti
« Vastaus #7 : Kesäkuu 30, 2009, 14:50:06 ip »
Jeps

Tuttua noi koneen punnukset. Vielä ei lopullista paikka oo tuollekaan mun servulle, niin joutuu kantelee eestakasin. No mut plussana on kun on painava niin on myös laadukas. Eipähän noita "PC hippareiden" sinertäviä ruutuja oo ilmestynynnä vrt. sekaisinmenoja


9SP40

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 78
  • Karma: +0/-0
  • Lapista etelän kautta LAPPIin
Vs: IBM Eserver Xseries 235 (5U torni) projekti
« Vastaus #8 : Heinäkuu 01, 2009, 14:55:27 ip »

 .. nooh .. jäi sit vaivaamaan ja googlettamallahan sitä sit löytyikin mennään vaan sit MAC -maailmaan .. (M-Audio Audiophile 2496 PCI Audio Card - 4 Port In & Out TÄYDELLINEN 24 Bit/96khz Audio. Täysin PCI-X-yhteensopiva)! ja jos en väärin `tulkannut´ kirjoitusta, niin PCI-X väylään voi heittää myös PCI-kortin .. ovat taaksepäin yhteensopivia ?? 

(itse en tuota ole kokeillutkaan .. joten jos jollain on tietoa niin info sit -meille harrastajillekin)??


 8)  8) Tuohonhan tietenkin vaikuttaa piiriarkkitehtuuri(sielunelämä), johon lukeutuu mm. jännitetasot . Mutta kuitenkin hyvä tietää näidenkin laitteiden hyödynnettävyydestä. Mulla tulee kohta kolmaskin projekti noiden servujen kans. Servu-ukoksi on tuol yhel areenal nimetty. No hyvää kesän jatkoja sulle. T: Servu-ukko

9SP40

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 78
  • Karma: +0/-0
  • Lapista etelän kautta LAPPIin
Vs: IBM Eserver Xseries 235 (5U torni) projekti
« Vastaus #9 : Heinäkuu 21, 2009, 21:11:03 ip »
8) Jeps :-*

Myynnissä on IBM palvelin, josta sais kunnon palvelimen fixaamalla

Mukaan saa:

- 4 kpl hot swap kiintolevyjä eri kokoja 9...18 Gt
- 4 kpl Sdram 256 Mt (400 väyläisiä)
- 1 kpl prosessori 2 Ghz zeon socket 603 +jäähysiili
- 1 kpl prosessorin ohjauskortti
- diskettiasema
Palvelimesta puuttuvat

- cd/dvd asemat
- Toinen virtalähde 560W Yksi on  paikoillaan
- 4 kpl jäähdytyspuhaltimia

Tehdään niin, että lähettäkää sähköpostitse NEUVO@SUOMI24.FI tiedon ostohalukkuudestanne + sille myönnetty rahasumma niin katson kenelle tuo palvelin jää. Olen lomamatkalla koko vk 28 silloin en ole tavoiteltavissa