PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Täytyypä selventää nyt muutamaa asiaa...  (Luettu 3265 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Täytyypä selventää nyt muutamaa asiaa...
« : Marraskuu 09, 2007, 07:03:48 ap »
Nurkka ei ole varsinaisesti RY:n tilaa vaan ihan minun omaa juttua.
Se kama mitä siellä on on pääosin minun ja sitten paven kamaa.
Siellä ei ole RY:n kamaa juuri ollenkaan koska ne menee jäsenille ja ne hakevat niitä sieltä hetimmiten kun sitä tulee.

Ne pena 4 koneet olivat RY kamaa ja ne tulivat minun omaan käyttöön ja niistä puuttui muistit powerit  levyt ja konkkia piti vaihtaa useita ennen kuin ne lähtivät tulille.

Nurkassa kyllä käy RY:n jäseniä ja jos nyt sattuu käymään niin ni siellä voi olla RY:n kamaa säilössä hetkisen mutta varsinaisesti se ei liity RY toimintaan millään tavalla.
Minä kun kuulin että tuollainen tila on olemassa ja saatavissa harrastekäyttöön niin siksi sinne menin.
Olisin mennyt ilman RT:n olemassa oloakin koska alkoi tämä kotiolo olemaan hieman liian ahdasta tähän harrastelemiseen.

RY:n kama on sellaista että sitä saa luovuttaa ainoastaan ja vain jäsenille ja nimenomaan harrastavalle jäsenelle joten sitä on turha tulla pummaamaan sitä kamaa ei nyt eikä tulevaisuudessakaan tule tippumaan kuin jäsenille ja vain omaan käyttöön.
Tästä olemme tarkkoja yhdistyksestä.

Jatketaan harjoituksia.......
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

pimpero

  • Vieras
Vs: Täytyypä selventää nyt muutamaa asiaa...
« Vastaus #1 : Marraskuu 09, 2007, 10:19:18 ap »
Hyvä että kerroit tämän asian meille, tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.