Viheraho.info
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Lokakuu 20, 2019, 11:29:18 am

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
HALUATKO EDULLISESTI LAATUA?
HALPAREGAS PALVELEE http://www.halparengas.fi/
95488 viestiä 11173 aihetta kirjoittanut 2363 jäsentä
Uusin jäsen: tuntematonsotilas
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy

Haluatko mainostaa viheraho.info:Ssa ?
Ota yhteyttä mainostus@viheraho.com
Otan vastaan käytöstä poistuvia langattomia mikrofoneja ja korvamonitoreja. yhteydenOtot pasi@viheraho.com
Lisäksi suuri tarve UPS eli katkottomien powereiden isoista akuista
Teollisuudessa näitä käytettyjä vuoden pari ikäisi akkuja menee poistoon
Voin Noutaa useita kymmeniä kappaleita tarvittaessa
Joten jos tiedät mistä näitä voisi noutaa kerrothan siitä minulle. - Kiitos

+  Viheraho.info
|-+  Paikkakuntakohtaiset keskustelut
| |-+  Suomi
| | |-+  Pohjois-Suomi
| | | |-+  Kani hylättiin biojäteastiaan Kempeleessä
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kani hylättiin biojäteastiaan Kempeleessä  (Luettu 5131 kertaa)
Viheraho
Administrator

Minä itte :)

« Vastaus #7 : Kesäkuu 20, 2009, 13:21:29 pm »

perseestä tollanen.
jos mulle jotain käy ni toivottavasti rontti ei päädy piikille vaan sellaiseen hyvään kotiin missä siitä pidetää normi kuolemaan saakka huolta.

SAAT olla satakymppi varma .. vaikken Ronttia itselleni ottaisi niin katsoisin että kaveri lähtee joko kasvattajalle takaisin tai jos ei niin joka tapauksessa pääsee HYVÄÄN ja RAKASTAVAISEEN KOTIIN .. hlölle joka harrastaa koiria ..

rontti on nimittäin perkeleen hieno kaveri vaikka se tekeekin joka päivästä erilaisen.
se varastaa sapuskat pöydältä ei tottele jos siltä tuntuu mutta on ihana ja on vain oma itsensä.
kuitenkaan en vaihtaisi ronttia mihinkään........ ihana örkki....
tallennettu

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X
pave
Vieras
« Vastaus #8 : Kesäkuu 20, 2009, 13:33:22 pm »

jeps .. Rontti on kaveri ..

Virnistää
Olin sit eilen sunistelemassa tuonne satamaan .. siinä sit bimatzujen kanssa törmäiltiin vastaatuleviin .. `eläväisiin´ .. pari koiruuttaa -nuorempi oli sakemanni ja antoi selviä viitteitä et turha tulla lähellekään, pani pari kertaa murahtaen ja naksuttaen .. nooh, kiusasin kuitenkin ja menin kyykkyyn ja vinkasin muutaman kerran (tietenkin omistajan luvalla kokeiltiin) .. nooh, tulihan se nuori poika uteliaana tziikaamaan ja nuuskimaan .. annoin sen siinä touhuta omiaan .. niin sit se vanhempi koiruus `12-v. ja nimeltään "rontti" .. hirvikoira´ .. se heitti välittömästi selälleen `et rapsuta prkl kun joutu pysähtymään´  Virnistää  Iskee silmää

Koira koiran tuntee ..

tallennettu
Sivuja: 1 [2] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!