PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Kani hylättiin biojäteastiaan Kempeleessä  (Luettu 10913 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Kani hylättiin biojäteastiaan Kempeleessä
« Vastaus #7 : Kesäkuu 20, 2009, 14:21:29 ip »
perseestä tollanen.
jos mulle jotain käy ni toivottavasti rontti ei päädy piikille vaan sellaiseen hyvään kotiin missä siitä pidetää normi kuolemaan saakka huolta.


SAAT olla satakymppi varma .. vaikken Ronttia itselleni ottaisi niin katsoisin että kaveri lähtee joko kasvattajalle takaisin tai jos ei niin joka tapauksessa pääsee HYVÄÄN ja RAKASTAVAISEEN KOTIIN .. hlölle joka harrastaa koiria ..

rontti on nimittäin perkeleen hieno kaveri vaikka se tekeekin joka päivästä erilaisen.
se varastaa sapuskat pöydältä ei tottele jos siltä tuntuu mutta on ihana ja on vain oma itsensä.
kuitenkaan en vaihtaisi ronttia mihinkään........ ihana örkki....
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

pave

  • Vieras
Vs: Kani hylättiin biojäteastiaan Kempeleessä
« Vastaus #8 : Kesäkuu 20, 2009, 14:33:22 ip »
jeps .. Rontti on kaveri ..

 ;D
Olin sit eilen sunistelemassa tuonne satamaan .. siinä sit bimatzujen kanssa törmäiltiin vastaatuleviin .. `eläväisiin´ .. pari koiruuttaa -nuorempi oli sakemanni ja antoi selviä viitteitä et turha tulla lähellekään, pani pari kertaa murahtaen ja naksuttaen .. nooh, kiusasin kuitenkin ja menin kyykkyyn ja vinkasin muutaman kerran (tietenkin omistajan luvalla kokeiltiin) .. nooh, tulihan se nuori poika uteliaana tziikaamaan ja nuuskimaan .. annoin sen siinä touhuta omiaan .. niin sit se vanhempi koiruus `12-v. ja nimeltään "rontti" .. hirvikoira´ .. se heitti välittömästi selälleen `et rapsuta prkl kun joutu pysähtymään´  ;D  ;)

Koira koiran tuntee ..