PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Sony CDP-CX57 (51-DISC CD Changer)  (Luettu 2977 kertaa)

UltimaBigDaddy

  • Member
  • *
  • Viestejä: 26
  • Karma: +0/-0
Sony CDP-CX57 (51-DISC CD Changer)
« : Lokakuu 10, 2009, 15:20:58 ip »
Moro,

Osaako joku vähän kertoa mistä voisi kiikastaa kun mulla on tommonen Sony CDP-CX57 (51-DISC CD Changer) ja nyt siihen on tullut semmonen vika, että levy ns. pomppii. Ensiksi kuvittelin, että levy pomppii kappaleesta riippumatta, mutta eilen kun tutkin asiaa niin huomasin, että "pomppiminen" ilmenee ainoastaan CD-levyjen ensimmäisillä kappaleille. Yleensä vain ensimmäisen ja toisen kappaleen aikana. Siitä eteenpäin biisit kuuluvat hyvin eikä pompi yhtään. Eli ongelma on varmaan siinä, että jostain syystä soitin ei oikein pysty lukemaan aluetta jolla ekat biisit fyysisesti on :S

Ja tekee tätä samaa ihan kaikilla CD-levyillä, ennen toimi ihan hyvin, mutta yksi kaunis päivä enää ei. Eli kysymys kuuluu voisko sielä olla ihan joku helposti korjattava vika vai onko tämmösissä tapauksissa parempi jättää asia suosiolla ammattilaisen käsiin. On noiden kanssa itse tullu hieman kikkailtua, mutta ei silti voi sanoa että osaisin mitään kovin vaikeaa tehdä  :) Eikä kiinnosta kyl viedä mihinkään kalliille korjaajalle tota kun olen itsekin ton saanut ilmaiseksi.

Mutta joo, kiitos jo valmiiks :)

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: Sony CDP-CX57 (51-DISC CD Changer)
« Vastaus #1 : Lokakuu 29, 2009, 18:16:00 ip »
Tuolla merkillä poikkeuksetta lukupää entinen, kun alkaa tuota pomppimista tekemään. Ja ajan oloon pitäisi tehdä sitä kappaleesta riippumatta.