Lempäälässä taisi olla Suomen suurin toimija, Kajomeri Oy.
Muistoksi toiminnasta jäi järkyttävän kokoiset happoterva-altaat.
Rikkihappo oli kaiketi yksi aineista, jota puhdistusprosessissa käytettiin.
Saksassahan ovat tutkineet; Loppujen lopuksi ekologisin tapa jäteöljyn uusiokäyttöön on kaataa se diesel-auton tankkiin ja häviää ajamalla.
Testannut myös.mersun OM616 kone käy sähkömoottorimaisen pehmeästi, ei savuta,alakierrosvääntö paranee hiukan.
PSA xud-koneissa sama ilmiö.
M.A.N 6,9L koneessa ehkä paras edellämainituista, koska on suora-ruisku ja monipolttoaine käyttöön muutenkin suunniteltu.
Ainoa mikä huonontunut n.70% jäteöljy-diesel sekoituksesta on kylmäkäynnistys..
Nämä nyt sitten olivat mekaanisella pumpulla olevia, ei mitään digi-himmeli-dieseleitä.