PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Uuden osion perustaminen!?  (Luettu 25730 kertaa)

jaskatku

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 68
  • Karma: +0/-0
  • Turusta nääs oon..!
Uuden osion perustaminen!?
« : Toukokuu 22, 2009, 20:52:55 ip »
Mahdollista laittaa tälle foorumille "Taide/Luonto" osion kun haluasin että ihmiset saisivat laittaa luontokuvia esim. puu on kaatunut hienosti kallellee tai Kivi joka näyttää erittäin kummalliselta. Luonnon omia teoksia. Taide taas olisi esim. erillaisten taideteoksen esittelyä tai piirtämis vinkkejä. Nyt tällä hetkellä täällä ei sellaista osiota mihin voisin laittaa esim. luontokuvan. Olisiko mahdollista toteuttaa?

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Uuden osion perustaminen!?
« Vastaus #1 : Toukokuu 22, 2009, 21:32:38 ip »
Mahdollista laittaa tälle foorumille "Taide/Luonto" osion kun haluasin että ihmiset saisivat laittaa luontokuvia esim. puu on kaatunut hienosti kallellee tai Kivi joka näyttää erittäin kummalliselta. Luonnon omia teoksia. Taide taas olisi esim. erillaisten taideteoksen esittelyä tai piirtämis vinkkejä. Nyt tällä hetkellä täällä ei sellaista osiota mihin voisin laittaa esim. luontokuvan. Olisiko mahdollista toteuttaa?

Mitenkäs monta tätä ideaa kannattaa?
Mikäli tämä tuo uusia käyttäjiä ja sisältöä niin miksipä ei.mutta turhaa on luoda aluetta jos sielä ei tule olemaan kovinkaan paljoa luettavaa.
mutta jos tuollaista usemapi kannattaa niin sitä voidaan harkita.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

jaskatku

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 68
  • Karma: +0/-0
  • Turusta nääs oon..!
Vs: Uuden osion perustaminen!?
« Vastaus #2 : Toukokuu 22, 2009, 22:05:52 ip »
Itse en tiedä mihin voisi laittaa jonkun luontokuvan tai piirustuksen tänne. Tämän voisi mielestäni muutenkin laittaa koska tätä aihetta ei ole täällä ja tuskin tulee mitään miinusta tälle foorumille. Kyllä haluisin itse nähdä minkälaisia ihmeitä luonto on tehnyt. Onko tässä mitään muuta ongelmaa kuinka suosittu siitä tulee?

MacGroowe

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 721
  • Karma: +0/-0
  • Säätöä potenssiin 10
Vs: Uuden osion perustaminen!?
« Vastaus #3 : Toukokuu 22, 2009, 22:10:56 ip »
No mikäettei olisihan vaihtelua muuhun foorumin juttuihin.
Mitä sitä toimivaa käyttöjärjestelmää uuteen<br />päivittää pelkästään uutuuden viehätyksessä.<br /><br />-Osmo A. Wiio

^^Jaxe^^

  • Vieras
Vs: Uuden osion perustaminen!?
« Vastaus #4 : Toukokuu 22, 2009, 22:31:55 ip »
harhakuva

Harhakuva on suomalainen internetyhteisö, josta eri taidealojen harrastajat löytävät toisensa. Sivusto luotiin aluksi taidesivuksi, mistä se on kehittynyt monipuoliseksi yhteisöksi. Harhakuvan käyttäjät voivat ilmaista itseään kuvien, tekstin ja musiikin muodossa sekä kommentoida muiden käyttäjien töitä. Sivustoon kuuluu myös monipuolinen keskustelualue, jossa Harhakuvan käyttäjillä on mahdollisuus keskustella toistensa kanssa. Käyttäjillä on omat sivunsa ja galleriansa, joissa he voivat julkaista teoksiaan ja kertoa itsestään.


jaskatku

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 68
  • Karma: +0/-0
  • Turusta nääs oon..!
Vs: Uuden osion perustaminen!?
« Vastaus #5 : Toukokuu 22, 2009, 22:58:26 ip »
harhakuva

Harhakuva on suomalainen internetyhteisö, josta eri taidealojen harrastajat löytävät toisensa. Sivusto luotiin aluksi taidesivuksi, mistä se on kehittynyt monipuoliseksi yhteisöksi. Harhakuvan käyttäjät voivat ilmaista itseään kuvien, tekstin ja musiikin muodossa sekä kommentoida muiden käyttäjien töitä. Sivustoon kuuluu myös monipuolinen keskustelualue, jossa Harhakuvan käyttäjillä on mahdollisuus keskustella toistensa kanssa. Käyttäjillä on omat sivunsa ja galleriansa, joissa he voivat julkaista teoksiaan ja kertoa itsestään.



Tarkoitan pikkasen erilaisessa muodossa. En ajatellut mitään taidegalleria meininkiä ja oman sivujen tekemistä. Tähän ei kuulu mitään musiikkia ainoastaan ihmeellisiä luonnon tekemiä ilmöitä ja oman käden luovuutta. Foorumi joka on monipuolinen on plussaa.

djmake

  • Vieras
Vs: Uuden osion perustaminen!?
« Vastaus #6 : Toukokuu 23, 2009, 01:42:38 ap »
Osioiden määrä on jo nykyiselläänkin kohtuullisen suuri ja varsinkin paikkakuntien osalta jako muuttuu jossakinkohtaa hieman suurpiirteisempään suuntaan. Osioitahan on nykyiselläänkin jo yli 30 ja jossakinkohtaa käyttömukavuus kärsii. Enkä ainakaan itse välittäisi luoda nykyisille ryhmille "aliotsakkeita". Sekään ei ole selkein tapa.

Mutta jos nyt kuitenkin niitä kuvia aloittaisi vaikka yleisen keskustelun alle "kuvia luonnosta" ja "taidekuvia" tms ketjuihin. Nostettaan ne vaikka hetkeksi pysyviksi ja jos kuvia tulee, niin perustetaan sitten oma alue ja siirretään ko ketjut sinne.