PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Omien viestien poistamisesta  (Luettu 18323 kertaa)

djmake

  • Vieras
Omien viestien poistamisesta
« : Kesäkuu 07, 2007, 14:34:26 ip »
Kauanhan sitä kestikin ennenkun...

Eli omia viestejä / topiceja EI VOI enää poistaa, mutta ylläpito poistaa ne tarvittaessa perustellusta syystä.
Omia viestejä voi toki edelleen muokata vapaasti, mutta tällöin näkyville jää ainakin se, että käyttäjä on jotakin ko aiheeseen kirjoittanut.

Täällä on tosiaan sensuurin osalta rima melkoisen korkealla, joten noudetetaan sitä yhdessä. Toivottavasti ei ainakaan siihen tarvitse mennä, että omien viestien muokkauskaan ei ole mahdollista enää muutama tunti kirjoittamisen jälkeen.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Omien viestien poistamisesta
« Vastaus #1 : Kesäkuu 07, 2007, 18:03:35 ip »
Kauanhan sitä kestikin ennenkun...

Eli omia viestejä / topiceja EI VOI enää poistaa, mutta ylläpito poistaa ne tarvittaessa perustellusta syystä.
Omia viestejä voi toki edelleen muokata vapaasti, mutta tällöin näkyville jää ainakin se, että käyttäjä on jotakin ko aiheeseen kirjoittanut.

Täällä on tosiaan sensuurin osalta rima melkoisen korkealla, joten noudetetaan sitä yhdessä. Toivottavasti ei ainakaan siihen tarvitse mennä, että omien viestien muokkauskaan ei ole mahdollista enää muutama tunti kirjoittamisen jälkeen.

Olen sitä mieltä että sen minkä kirjottaa sen kirjottaa ja sillä siisti.
Itse ainakin seison sanomani takana ja toivottavasti muutkin.
Ja sanottakoon suoraan sekin et jos jotakuta viheraho vituttaa ni senkus avautuu niitä ei aleta sensuroimaan.
Ja mitään tietoja ei tulla julkisuuteen tuomaan mitä kukin on piilottanut julkisuudelta.
TÄÄLLÄ ON SANANVAPAUS!!!!!  ;D ;D ;D :D
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X