PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Kiivasta keskustelua MuroBBS:ssä  (Luettu 10526 kertaa)

Jaakko Vehkamäki

  • Vieras
Vs: Kiivasta keskustelua MuroBBS:ssä
« Vastaus #14 : Lokakuu 29, 2007, 21:03:27 ip »
Bannia tuli lopulta, tottakai. Meno oli tosiaankin niin hulvatonta, ettei sitä kukaan selväjärkinen olisi jaksanut, lähinnä alapääjuttuja. Jollakin saattaisi olla kyseinen pätkä lokissa tallennettuna, mutta keskustelun julkaiseminen on tuskin tarpeen, eikä sen sisältökään ole järin kiinnostavaa luettavaa.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Kiivasta keskustelua MuroBBS:ssä
« Vastaus #15 : Lokakuu 29, 2007, 21:22:09 ip »
Bannia tuli lopulta, tottakai. Meno oli tosiaankin niin hulvatonta, ettei sitä kukaan selväjärkinen olisi jaksanut, lähinnä alapääjuttuja. Jollakin saattaisi olla kyseinen pätkä lokissa tallennettuna, mutta keskustelun julkaiseminen on tuskin tarpeen, eikä sen sisältökään ole järin kiinnostavaa luettavaa.

On ne logit mulla kait tällä koneella ja keittiössä ja tuossa makkarissa.
Nooh...Ei niitä kyllä selvinpäin jaksa katsella.
Ja kännissä on taas uudet kujeet :)
Kukas sitä vanhoja jaksaa lueskella?

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Jaakko Vehkamäki

  • Vieras
Vs: Kiivasta keskustelua MuroBBS:ssä
« Vastaus #16 : Lokakuu 30, 2007, 16:04:17 ip »
Bannia tuli lopulta, tottakai. Meno oli tosiaankin niin hulvatonta, ettei sitä kukaan selväjärkinen olisi jaksanut, lähinnä alapääjuttuja. Jollakin saattaisi olla kyseinen pätkä lokissa tallennettuna, mutta keskustelun julkaiseminen on tuskin tarpeen, eikä sen sisältökään ole järin kiinnostavaa luettavaa.

On ne logit mulla kait tällä koneella ja keittiössä ja tuossa makkarissa.
Nooh...Ei niitä kyllä selvinpäin jaksa katsella.
Ja kännissä on taas uudet kujeet :)
Kukas sitä vanhoja jaksaa lueskella?


Jeps, eihän niistä mitään iloa ole, jos on itse ollut paikalla keskustelemassa. Sellasita vanhempaa materiaalia, jossa ei ole ollut itse mukana on kuitenkin mukava lukea, jos kanavalla on muuten hiljaista. :)