PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Kiivasta keskustelua MuroBBS:ssä  (Luettu 10924 kertaa)

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0

Tertzi

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1256
  • Karma: +0/-0
Vs: Kiivasta keskustelua MuroBBS:ssä
« Vastaus #1 : Lokakuu 26, 2007, 19:00:42 ip »
 ;D

Huvittavia nämä nettiyhteisöt. Jos nyt ajattelee vaikka tuota news-kirjoittelijaporukkaa ja "murottajia" kovasti ollaan leikkimässä vain omalla hiekkalaatikolla ja haukutaan muita. Tosin välillä ei tulla siellä omalla hiekkalaatikollakaan toimeen vaan kitistään toisille lapsellisesti ja heitetään hiekkaa silmille. Hassu juttu sinänsä. Minä joskus mietin kirjoitella tuonne, mutta en oikein koe itseäni miksikään muroksi tai murottajaksi vai millä nimellä he itseään kutsuvatkin. En oikein tiedä mikä heitä varsinaisesti yhdistää muu kuin toisilleen v-tuilu. Sama pätee myös tuohon fbk:hon. Aika sisäänpäinlämpiävä porukka.

Muropaketissa tietysti kirjoittelijoita taitaa olla vähän enemmän. Keskustelun sävy vaan on mitä on, no ehkä onneksi vielä parempi kuin jollain jippiin foorumilla mitä luin takavuosina. Suomi24:llä taitaa olla enemmän aikuisempaa porukkaa. Muut onkin sitten pienempiä jonkin erityisaiheen ympärille sijoittuvia yhteisöjä.

Tuntuu vaan kovin yläasteikäisten meiningiltä keskusteluja lukiessa. Monet kommentit on tyyliin "pane sitä". Kuvittelinkin että suurin osa keskustelijoista on jotain teinejä, mutta hämmästyin kun huomasin että joukossa on monia 40-50 vuotiaita. Kai ne miehet on ikuisia pikkupoikia.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 26, 2007, 19:08:24 ip kirjoittanut Tertzi »
On paljon vaikeampaa iskeä toisen päähän ajatus kuin kirves.

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: Kiivasta keskustelua MuroBBS:ssä
« Vastaus #2 : Lokakuu 26, 2007, 19:55:32 ip »
Minä joskus mietin kirjoitella tuonne, mutta en oikein koe itseäni miksikään muroksi tai murottajaksi vai millä nimellä he itseään kutsuvatkin. En oikein tiedä mikä heitä varsinaisesti yhdistää muu kuin toisilleen v-tuilu. Sama pätee myös tuohon fbk:hon. Aika sisäänpäinlämpiävä porukka.

Semmoista porukkaahan ne. Toisaalta fbk-juttuja en ymmärrä lainkaan, menevät täysin ylitse. Murossa löytyy välillä ihan huvittavaa verbaliikkaa luettavaksi, mutta itse en tuota yleensä seuraa. Kavereilta tulee linkkejä hyviin ketjuihin joskus, kuten tähänkin.

En tiedä historiaa tarkemmin, mutta Pasi on tosiaan ollut ilmeisesti sopimaton Muron yhteisöön, mutta kovasti tuntuu tuolta edelleen Pasista juttua löytyvän. Onko tuo tappouhkausjuttu muuten totta? Itse en kyseistä radiolähetystä ainakaan juuri tuohon nimenomaiseen aikaan kuunnellut.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Kiivasta keskustelua MuroBBS:ssä
« Vastaus #3 : Lokakuu 26, 2007, 20:23:06 ip »
http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t508601


No kännissä tulee sanottua yhtä sun tosta ja sitä sitten spekuloidaan pitkin poikin....
Muro on melkosen mielenkiintonen paikka siellä vittuillaan ja haukutaan nimimerkkien takaa ja se satai vesa on ihan perseestä.
Se voisi kyl vetästä ittesä kiikkuun :)


Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: Kiivasta keskustelua MuroBBS:ssä
« Vastaus #4 : Lokakuu 27, 2007, 19:14:20 ip »
No kännissä tulee sanottua yhtä sun tosta ja sitä sitten spekuloidaan pitkin poikin....

Itse kun en ole koskaan ollut kännissä niin mielenkiinnosta kysyisin, muistatko itse jälkeenpäin, mitä on tullut kännissä sanottua? Entä onko tullut koskaan kännisanomisista haastetta raastupaan? Aika hurjalta kuulosti vain tuo Murossa kerrottu juttu.

Muro on melkosen mielenkiintonen paikka siellä vittuillaan ja haukutaan nimimerkkien takaa

Sellaisen käsityksen olen vähän itsekin saanut.

ja se satai vesa on ihan perseestä.

Mikäs siinä henkilössä sitten mättää? En siis tunne itse asiaa enkä henkilöä ollenkaan.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Kiivasta keskustelua MuroBBS:ssä
« Vastaus #5 : Lokakuu 27, 2007, 19:18:15 ip »
No kännissä tulee sanottua yhtä sun tosta ja sitä sitten spekuloidaan pitkin poikin....

Itse kun en ole koskaan ollut kännissä niin mielenkiinnosta kysyisin, muistatko itse jälkeenpäin, mitä on tullut kännissä sanottua? Entä onko tullut koskaan kännisanomisista haastetta raastupaan? Aika hurjalta kuulosti vain tuo Murossa kerrottu juttu.

Muro on melkosen mielenkiintonen paikka siellä vittuillaan ja haukutaan nimimerkkien takaa

Sellaisen käsityksen olen vähän itsekin saanut.

ja se satai vesa on ihan perseestä.

Mikäs siinä henkilössä sitten mättää? En siis tunne itse asiaa enkä henkilöä ollenkaan.

Ei sitä kaikkee aina muista:)
Se on sitä kuuluisaa känni ölinää....


Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: Kiivasta keskustelua MuroBBS:ssä
« Vastaus #6 : Lokakuu 27, 2007, 23:18:46 ip »
Ei sitä kaikkee aina muista:)
Se on sitä kuuluisaa känni ölinää....

Tämä myös? Tätä kuunnellessa tuntee jo myötähäpeää. Kehtaakohan tuota 30.11. lähetystä kuunnella ollenkaan, jos homma tälle tasolle menee.

http://tege.wippiespace.com/stuff/latexipuhelu.mp3