PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: 16.5.2009 Pasiradio toiminnassa?  (Luettu 4837 kertaa)

jaskatku

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 68
  • Karma: +0/-0
  • Turusta nääs oon..!
16.5.2009 Pasiradio toiminnassa?
« : Toukokuu 17, 2009, 20:53:07 ip »
Oliko pasiradio toiminnassa 16.5.2009? Pasiradio sivuilla oli kirjoitettu "viheraho juottaa klo 21.00" mutta silti en saanu yhteyttä radioon? Oliko radio lähetys peruutettu euroviisujen takia? Vielä yksi kysymys tarkoitettu ainoastaan Pasille. Lähetin sinulle noin kuukausi sitten sinusta piirretyn kuvan ja kehuit sitä hienoksi. Kysyit vielä julkaisu lupaa minulta mutta en tiedä oletko julkaissu sen tai unohtanu koko asian. Ei muuta tällä kertaa kun odottelen vastausta kun sähköpostilla sitä en saanut.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2009, 21:52:22 ip kirjoittanut jaskatku »

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: 16.5.2009 Pasiradio toiminnassa?
« Vastaus #1 : Toukokuu 18, 2009, 00:19:12 ap »
Oliko pasiradio toiminnassa 16.5.2009? Pasiradio sivuilla oli kirjoitettu "viheraho juottaa klo 21.00" mutta silti en saanu yhteyttä radioon? Oliko radio lähetys peruutettu euroviisujen takia? Vielä yksi kysymys tarkoitettu ainoastaan Pasille. Lähetin sinulle noin kuukausi sitten sinusta piirretyn kuvan ja kehuit sitä hienoksi. Kysyit vielä julkaisu lupaa minulta mutta en tiedä oletko julkaissu sen tai unohtanu koko asian. Ei muuta tällä kertaa kun odottelen vastausta kun sähköpostilla sitä en saanut.

jos olet lähettänyt radion mailiin sen ni radion koneisiin ei tule liitteitä.
Koti koneella se on ja nyt en ole kotikoneella lueskellut maileja pitkiin aikoihin.
Ja kuva on kyllä tallessa mutta sitä toista mailia en ole nähnyt.
Mulla menee suurin osa html maileista suoraan roskikseen täällä nurkassa.
sillä kun pääsee näppärästi roskaposteista eroon.
siinä sitten menee myös valitettavasti muutamia muitakin maileja roskiin mutta kaikki sen tietää että mulle ei voi html lähettää.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

jaskatku

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 68
  • Karma: +0/-0
  • Turusta nääs oon..!
Vs: 16.5.2009 Pasiradio toiminnassa?
« Vastaus #2 : Toukokuu 18, 2009, 13:37:03 ip »
oliko pasiradio 16.5 toiminassa? Yritin lauantai ottaa yhteyttä klo 21.10 aikaa mutta silti en saanu winampilla yhteyttä. Perjantaina toimisi kun kaide juonsi. En tiedä missä vika on jos lähetys tuli silloin.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: 16.5.2009 Pasiradio toiminnassa?
« Vastaus #3 : Toukokuu 18, 2009, 17:19:35 ip »
oliko pasiradio 16.5 toiminassa? Yritin lauantai ottaa yhteyttä klo 21.10 aikaa mutta silti en saanu winampilla yhteyttä. Perjantaina toimisi kun kaide juonsi. En tiedä missä vika on jos lähetys tuli silloin.

vaikea ottaa mitään kantaa koska ei kerrota relettä palvelinta tai mitään muutakaan mitä on koitetty.
2 relettä oli pois käytöstä muuten homma toimmi.
Kannattaisi aina käydä sivuilta katsomassa osotteet nimittäin ne osotteet muuttuvat ja ne tiedotetaan sivuilla.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

jaskatku

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 68
  • Karma: +0/-0
  • Turusta nääs oon..!
Vs: 16.5.2009 Pasiradio toiminnassa?
« Vastaus #4 : Toukokuu 18, 2009, 20:49:52 ip »
oliko pasiradio 16.5 toiminassa? Yritin lauantai ottaa yhteyttä klo 21.10 aikaa mutta silti en saanu winampilla yhteyttä. Perjantaina toimisi kun kaide juonsi. En tiedä missä vika on jos lähetys tuli silloin.

vaikea ottaa mitään kantaa koska ei kerrota relettä palvelinta tai mitään muutakaan mitä on koitetty.
2 relettä oli pois käytöstä muuten homma toimmi.
Kannattaisi aina käydä sivuilta katsomassa osotteet nimittäin ne osotteet muuttuvat ja ne tiedotetaan sivuilla.


Kiitos tiedosta! Ymmärrän että välillä niitä teknisiä ongelmia tulee. Milloin tulet Turkuun ottamaan pienet videot? 

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: 16.5.2009 Pasiradio toiminnassa?
« Vastaus #5 : Toukokuu 18, 2009, 23:37:54 ip »
oliko pasiradio 16.5 toiminassa? Yritin lauantai ottaa yhteyttä klo 21.10 aikaa mutta silti en saanu winampilla yhteyttä. Perjantaina toimisi kun kaide juonsi. En tiedä missä vika on jos lähetys tuli silloin.

vaikea ottaa mitään kantaa koska ei kerrota relettä palvelinta tai mitään muutakaan mitä on koitetty.
2 relettä oli pois käytöstä muuten homma toimmi.
Kannattaisi aina käydä sivuilta katsomassa osotteet nimittäin ne osotteet muuttuvat ja ne tiedotetaan sivuilla.


Kiitos tiedosta! Ymmärrän että välillä niitä teknisiä ongelmia tulee. Milloin tulet Turkuun ottamaan pienet videot? 

kyllähän sitä tulisi jos olisi ainetta tankissa et pääsisi....minähän kirtäisin vaikka maailman ympäri....
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

jaskatku

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 68
  • Karma: +0/-0
  • Turusta nääs oon..!
Vs: 16.5.2009 Pasiradio toiminnassa?
« Vastaus #6 : Toukokuu 19, 2009, 13:24:44 ip »
entä jos tuut junalla ja auto mukaan niin silloin säästyy ainetta turun ja lahden väliseen ajoon? Liput ne tietysti maksaa ihan liikaa mutta ainakin ainetta säästyy. Onneks pian pääsee turkkiin maistelee raki nimistä viinaa  ;D