PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Turusta ei tule mitään hyvää  (Luettu 35358 kertaa)

jaskatku

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 68
  • Karma: +0/-0
  • Turusta nääs oon..!
Vs: Turusta ei tule mitään hyvää
« Vastaus #7 : Toukokuu 19, 2009, 21:40:24 ip »
Kallista ja Kallista Oulussa juu.. Ainakin Bensa on Oulussa Turkua edullisempaa :P Omasta puolestani lopetan tämän aiheen Turku vs Oulu, jonka sinä aloitit, niin tälläerää tähän.
http://www.polttoaine.net/index.php?cmd=20halvinta
Samoin minäkin. Minä ehkä aloitin oulun arvostelut kun jotkut "turun syrjijät" lähtee arvostelee turkuu. Pääpointti on se että jokaisesta kunnasta löytyy jotain hyvää. Harvoin aloitan mitään kaupunki taistelua mutta nyt tein niin. Tervetuloo vaa Turkuu vaikka katsoo Turun Linnaa!

Juhonov

  • RY:n sihteeri
  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 209
  • Karma: +0/-0
  • #ham@IrcNet
    • Blogi
Vs: Turusta ei tule mitään hyvää
« Vastaus #8 : Toukokuu 20, 2009, 06:33:16 ap »
Siinä on hieno mies kertakaikkiaan.

Sovitte varmaankin hyvin kimppaan.
=8^#D#

OH1FDU, OH10JO

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Turusta ei tule mitään hyvää
« Vastaus #9 : Toukokuu 20, 2009, 06:52:28 ap »
Muuta kuin kansan suosikki  Olavi Mäenpää.
Siinä on hieno mies kertakaikkiaan.


Nyt perkele  ;D Turussa on valtakunnan parhaat roskikset.Sieltä on tullut paljon hyvää esim tänne hollolaan ja nurkkaan elekroniikkaa.
Siellä oli Turun televisiotehdas jossa tehtiin valtakunnan parhaat telkkarit sitten siellä on erinomaista antennitekniikkaa (Teleste) josta ostin lautasantenneja jokin vuosi sitten.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

pave

  • Vieras
Vs: Turusta ei tule mitään hyvää
« Vastaus #10 : Toukokuu 20, 2009, 08:51:48 ap »
Muuta kuin kansan suosikki  Olavi Mäenpää.
Siinä on hieno mies kertakaikkiaan.


Nyt perkele  ;D Turussa on valtakunnan parhaat roskikset.Sieltä on tullut paljon hyvää esim tänne hollolaan ja nurkkaan elekroniikkaa.
Siellä oli Turun televisiotehdas jossa tehtiin valtakunnan parhaat telkkarit sitten siellä on erinomaista antennitekniikkaa (Teleste) josta ostin lautasantenneja jokin vuosi sitten.


 .. joo, ja tehän ootte unohtanut `täysin turuntytöt´ .. kyl sielt niitki löytyy .. ja voe poijaat kui ne sit tykkää muistkii ku turunpojist -vaa en määkään turus asuis .. sit kerran kokeillut (?)   :D

.. ja yhel sunistus reissulla oon muuten Sirkkalankadun roskiksesta herännyt (oiskohan ollut .. talo nro 28 -lehtikoju) ???


Titukka

  • Vieras
Vs: Turusta ei tule mitään hyvää
« Vastaus #11 : Toukokuu 20, 2009, 14:29:57 ip »
Turkuha on hyvä paikka!Siel asuu miun sukulaisia! :)Eihä Turussa oo mitään vikaa!!! ::)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Turusta ei tule mitään hyvää
« Vastaus #12 : Toukokuu 20, 2009, 19:26:21 ip »
Muuta kuin kansan suosikki  Olavi Mäenpää.
Siinä on hieno mies kertakaikkiaan.


Nyt perkele  ;D Turussa on valtakunnan parhaat roskikset.Sieltä on tullut paljon hyvää esim tänne hollolaan ja nurkkaan elekroniikkaa.
Siellä oli Turun televisiotehdas jossa tehtiin valtakunnan parhaat telkkarit sitten siellä on erinomaista antennitekniikkaa (Teleste) josta ostin lautasantenneja jokin vuosi sitten.


 .. joo, ja tehän ootte unohtanut `täysin turuntytöt´ .. kyl sielt niitki löytyy .. ja voe poijaat kui ne sit tykkää muistkii ku turunpojist -vaa en määkään turus asuis .. sit kerran kokeillut (?)   :D

.. ja yhel sunistus reissulla oon muuten Sirkkalankadun roskiksesta herännyt (oiskohan ollut .. talo nro 28 -lehtikoju) ???



eli tämän ketjun aloittaja on täysin hukkateillä.
Liekö juonut liikaa kahvia kun tuollaisia höpäjää?
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

jarvik

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
  • Karma: +0/-0
Vs: Turusta ei tule mitään hyvää
« Vastaus #13 : Kesäkuu 17, 2009, 17:26:43 ip »
Plaa Plaa ja kerran kielon päälle Plaa  >:( Kyl Turkkunen on hyvä paikka, silti elää. Yksi Pietarsaaresta oleva henkilö sanoi ( joku edellisviestissä jo sanoi jotain ), " Turku on paskasin paikka asua, siellä haisee paska ihmisissä, kuin myös katukuviossa ". Hän kehui, että Pietarsaari on Suomen  paras paikka ja rikkain kansalaisten keskus - paikka, kun taas yksi sälli Hämeenlinnasta sanoi " moottoripyörä on kuuma    ja ajaa hiton kovaa ohi Turkkusesta, jos jäät sinne, saat varmasti turpiin kuin kuonoon".

Lopullinen lause perseenreikään  :-\
Eikös' jokaisessa Suomen maassa, jokainen tallaa omalla tyylillä ja ihanoi omaa kuntaa, mis asuu. Hittolainen Pave. Jos oot käynyt vain roskiksia tutkimassa Sirkkalankadulla tänä vuonna- ja mä en ole ollut yhtään tietoinen sun liikkeistään.

voi paskan marjat taas, kun oli mulla huono tuuri  :-\