PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Mielipiteitä Turun uudesta kauppakeskus Skanssista  (Luettu 25759 kertaa)

jaskatku

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 68
  • Karma: +0/-0
  • Turusta nääs oon..!
Mielipiteitä Turun uudesta kauppakeskus Skanssista
« : Toukokuu 14, 2009, 23:48:12 ip »
Mitä mieltä olette uudesta kauppakeskus skanssista? Skanssi avautui 17.4.2009 ja silloin oli porukkaa paljon mutta nyt paikka on pikkasen hiljentynyt. Oliko kannattavaa rakentaa kyseinen kauppakeskus kun muitakin kauppoja on 3-4km päässä.!? Mitä mieltä ovat muut paikkakuntalaiset?

Speadfreak

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 21
  • Karma: +0/-0
Vs: Mielipiteitä Turun uudesta kauppakeskus Skanssista
« Vastaus #1 : Lokakuu 22, 2009, 20:53:14 ip »
Ei mielestäni mitään järkevää perustetta rakentaa monen kymmenen tuhannen neliön kauppakeskusta, kun keskustasta varmasti löytyy kaikki samat palvelut (Skanssi n. 4 km päässä keskustasta). Olen parisen kertaa käynyt, Alkossa ja Citymarketissa, jotka kyllä löytyisivät lähempääkin omaa asuinsijaintiani. Kaipa tuo sitten on kannattavaa, vaikka noita ostoshelvettejä on mielestäni jo ihan tarpeeksi joka notkossa ja niemessä.

kattikarvalakki

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 73
  • Karma: +0/-0
Vs: Mielipiteitä Turun uudesta kauppakeskus Skanssista
« Vastaus #2 : Toukokuu 13, 2010, 20:47:50 ip »
Aika turha paikka on Skanssi. Kävin siellä viime viikolla ja parkkipaikat oli tyhjiä. Sisällä oli kohtuullisesti asiakkaita. Kyseessä oli 2. kertani siellä ja kolmatta ei oo näillänäkymin tulossa kun asun ihan eri puolella kaupunkia. Muuten: kaupan montusta ajettiin pitkät ajat savea Palovuoreen Raision ja Maskun rajalle kun se väkisin tehtiin.

pemari

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 21
  • Karma: +0/-0
  • Tietotekniikka on mielenvikaisuutta osittain.
    • Turun PMR446 - radioharrastajat
Vs: Mielipiteitä Turun uudesta kauppakeskus Skanssista
« Vastaus #3 : Kesäkuu 21, 2010, 00:13:51 ap »
Yhtä hiljainen kuin http://lauste-city.info mutta kuitenkin alkon ovet käy
" aina ei voi voittaa "

Fullflavor

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2781
  • Karma: +0/-0
Vs: Mielipiteitä Turun uudesta kauppakeskus Skanssista
« Vastaus #4 : Kesäkuu 21, 2010, 21:00:13 ip »
Aika turha paikka toi skanssi mun mielest, en oikee muutenkaa tykkää asioida kauppakeskuksissa.

Jame-78

  • Vieras
Vs: Mielipiteitä Turun uudesta kauppakeskus Skanssista
« Vastaus #5 : Heinäkuu 14, 2010, 01:02:38 ap »
Itte oon ollu rakentamas tuota pytinkii ja pari kertaa käyny ko on valmista ja kattomas mille oma kädenjälki näyttää, mutta enpä mä siellä ostoksilla käy. Siel ei taida olla ainuttakaa S-puljun putiikkeja. Taitavat olla Keskon ketjun vaikea yritys saada lisää hilloa. Muuta positiivista ei ehkä ole kuin minulle jonkun kuukauden työllistävä vaikutus. Älkää nyt sitte luulko että olisin koko ostoshelvetin rakentanu sinne. Pieniä yksityiskohtia vain ollu tekee, joita en nyt mainitse. Kaikkee sitä pieni ihminen rahasta tekeekin. Se parkkiluola on jotenkin vaikeeselkonen ja pohjaratkasu hämäävä, mutta sellaiseksi viisaat insinöörit on sen suunnitellu.

Kuten ehkä rivienvälistä ymmärsitte. Keskitän ostokset S ryhmän bonusteluun, joten en kyseistä ostoshelvettiä käytä. Näin meillä, mites muilla?