PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: *Salattua ydinkirjallisuusotteita.  (Luettu 8749 kertaa)

TV:stä tuttu Arto

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1633
  • Karma: +0/-0
  • SäteilyIONI eroosiotaivaita by TVO/Forttum.
*Salattua ydinkirjallisuusotteita.
« : Toukokuu 13, 2009, 20:56:36 ip »
Harva maassamme tosiaan tietää, että ydinturvalainsäädäntömme on erityiseti 1974 paikkeilta surutta silponut valtaisan määrän ydinfysiikan keskeistä tietokirjallisuutta julkisuudesta. Moni on juttujani luettuaan kuullut mm. Pekka Jauhon Atomi- ydinfysiikkakirjan salatuista tietokannoista. mutta tällä kertaa aion alkaa jutusterluni vähän huonommin tunnetuista alan poiskuskatuista kirjallisuuksista:         
      --------------
Tammi, Säteily ja sen käyttö satoa.

Miksi siitä miten mm. TE natkuttavat nettien POLIISINPENTELEET ITSE  omissa jutuissaanne näkymättömiä saatte esiin kuvista  vaikka seuraavalla tavalla. Raippana rankaiseva lainaus, Säteily ja sen käyttö ja valvonta Tammi:

"11.6 Rikostutkimus. Sivu 145.
Myös nykyaikainen  rikostutkimus käyttää radioaktiivisuutta hyväkseen. Eräät myrkyt kuten arseniikki voidaan määritellä ihmishiuksista aktivointisysteemillä. Menetelmän etuna on se, että sen avulla voidaan todeta erittäin PIENIÄ ainemääriä.

Sormenjäljet voidaan myös aktivointianalyysillä saada näkyviin. Sormenjäljessä olevassa hiessä olevat aineet saadaan aktivoinnilla radioaktiiviseksi, ja laittamalla sen jälkeen valokuvakalvo sormenjäljen päälle saadaan ne näkyviin!"

AHAA, eli tosiaan jo häviävän pieniäkin säteilymääriä POLIISIT kuvaansa kyllä itse näyttää saavansa! Eli miliisit neteissä valehtelee läpiä päähänsä, kun kyse on MYÖS heidän käyttänsä beettasoihtumetodiikat valokuva-analyysein! Eikä tässä kaikki. Tässä romuttuu heittämällä myös STUK/IAEA valheet etteikö muka aineet varastoisi säteilyä ongelmitta. Mikään USKOMATON löydös tämäkään tietoni ei toki tosiaan ole. Koska asia on arkaluontoinen oli tähän  Lahden kaupunginkirjaston -maakuntakirjaston uniikkikappaleeseen pantu synkkä punainen ja kaiken kertova leima: "POISTETTU!" Toki poistettu, koska SUPO ei tosiaan soisi tällaisten ydintotuuksien leviävän nettiemme kansan luettavaksi! Koska ydinalan valheitten paljastuminen on näin ydinhallinnollemme tuhoisaa! 8) 8)
          -------------
Alustukseksi vaikka lehtileike kirjastojamme näivettävästä ydinhallintomme rikolisesta tavasta sensuroida jopa ihan perusfysiikkaamme:
http://kuvaton.com/k/WVN.jpg


http://kuvaton.com/k/WV5.jpg
sfnet.keskustelu.energia

16,17, 18.11.2010 mumeroisarjat 300-310 > 610-620.
+Korjattu SUPO:n jäljiltä, Päivitys 24.11.2010.
http://sfnet.fi/group.php?id=27984&newsgroup=sfnet.keskustelu.energia&sid=
Tuosta vaan eteenpäin. . .

kuutamounelmat

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 899
  • Karma: +0/-0
Vs: *Salattua ydinkirjallisuusotteita.
« Vastaus #1 : Toukokuu 13, 2009, 21:42:12 ip »
Mistä oot saanu käsiisi salaista materiaalia

TV:stä tuttu Arto

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1633
  • Karma: +0/-0
  • SäteilyIONI eroosiotaivaita by TVO/Forttum.
Vs: *Salattua ydinkirjallisuusotteita.
« Vastaus #2 : Toukokuu 14, 2009, 12:30:35 ip »
Mistä oot saanu käsiisi salaista materiaalia

TVO:n useista yleisöltä suljetuista arkistoista. Suoraan kansainvälisen koulutuksen väeltä mm. ASEA:lta . Ja esim. sinulle voisin kovasti suositella mm. maamme harvoja "poistokirjastoja!"

Nimittäin ydinalalle kiusallisimman materiaalin reitti menee sellasten kautta taivaisiin asti PARHAILLAAN roihuviin polttouhriuuneihin! kuulema TUHANNET tietokirjastot palaa lämmöksi viikoissa!! Kirjaroviot on AINA olleet yhteiskuntarappion merkkipaaluja. :-X :-X Kiire ydinterrorin kirjarovioista PELASTUSTYÖLLE on käsin kosketeltavaa!

Vallan tasokasta materiaalia kehoittaisin etsimään kirpparien mm. TIETOSANAKIRJASTOISTA! Tuollaisia huikeanhienoja klassisia 500 sivuisia saa naurettavan halvalla 1e/kpl! Muistisääntönä on, että energiakriisin JÄLKEEN 1974< kvanttiydinfysiikkakirjat muutettiin "suuressa koulukirjauudistuksessa" systemaattiseksi pelkiksi paskoiksi! Varjoksi entisistään. Kaikki tätä ENNEN tehdyt alan kirjat on UNIIKKIHELMEE, SULAA KULTAA! Huikeita ydinalan paljastuksia julkaistiin ennen SUPO sensurointeja varsin suorasukaisesti. Muista, mitä VAHEMPI, sitähimottavampi! Kippa kappa kirjoja ostamaan!!! Jopa kirjastot myy hyllyltä niitä kysyville, u s k o m a t t o m a n   halvalla. Kirjaan EI SENSUURIPASKAT YLLÄ. Koppioi vaikka käsiisi saamaa ydinmmatskua, tieto EI SAA KADOTA! Google on NSA:n sikaillessa sensuroiden syvältä ja neteistä ei Styrgen ja mun lisäksi juuri ydinreaalia enää löydä! 8) :o 8)
sfnet.keskustelu.energia

16,17, 18.11.2010 mumeroisarjat 300-310 > 610-620.
+Korjattu SUPO:n jäljiltä, Päivitys 24.11.2010.
http://sfnet.fi/group.php?id=27984&newsgroup=sfnet.keskustelu.energia&sid=
Tuosta vaan eteenpäin. . .

Jörmä

  • Vieras
Vs: *Salattua ydinkirjallisuusotteita.
« Vastaus #3 : Toukokuu 14, 2009, 12:44:17 ip »

TVO:n useista yleisöltä suljetuista arkistoista. Suoraan kansainvälisen koulutuksen väeltä mm. ASEA:lta . Ja esim. sinulle voisin kovasti suositella mm. maamme harvoja "poistokirjastoja!"

Nimittäin ydinalalle kiusallisimman materiaalin reitti menee sellasten kautta taivaisiin asti PARHAILLAAN roihuviin polttouhriuuneihin! kuulema TUHANNET tietokirjastot palaa lämmöksi viikoissa!! Kirjaroviot on AINA olleet yhteiskuntarappion merkkipaaluja. :-X :-X Kiire ydinterrorin kirjarovioista PELASTUSTYÖLLE on käsin kosketeltavaa!

Vallan tasokasta materiaalia kehoittaisin etsimään kirpparien mm. TIETOSANAKIRJASTOISTA! Tuollaisia huikeanhienoja klassisia 500 sivuisia saa naurettavan halvalla 1e/kpl! Muistisääntönä on, että energiakriisin JÄLKEEN 1974< kvanttiydinfysiikkakirjat muutettiin "suuressa koulukirjauudistuksessa" systemaattiseksi pelkiksi paskoiksi! Varjoksi entisistään. Kaikki tätä ENNEN tehdyt alan kirjat on UNIIKKIHELMEE, SULAA KULTAA! Huikeita ydinalan paljastuksia julkaistiin ennen SUPO sensurointeja varsin suorasukaisesti. Muista, mitä VAHEMPI, sitähimottavampi! Kippa kappa kirjoja ostamaan!!! Jopa kirjastot myy hyllyltä niitä kysyville, u s k o m a t t o m a n   halvalla. Kirjaan EI SENSUURIPASKAT YLLÄ. Koppioi vaikka käsiisi saamaa ydinmmatskua, tieto EI SAA KADOTA! Google on NSA:n sikaillessa sensuroiden syvältä ja neteistä ei Styrgen ja mun lisäksi juuri ydinreaalia enää löydä! 8) :o 8)

Taas tota lähteetöntä paskaa tulee, ja kirjaroviotkin siihen sotketaan. Mun kirjahyllystä ei ainakaan kukaan ole tullut kukaan polttelemaan kirjoja. Ja noi TVO:n suljetut arkistot kuulostaa tosi hauskoilta. Tottakai jokaisella yrityksellä on salassapidettäviä aineistoja, mutta luulen, ettet sinä ole TVO:n arkistoja ikinä edes nähnyt. Kannattaako kirppareiden tietosanakirjoihin sitten luottaa. No ei todellakaan, vanhentunutta tietoa, väitettiinhän aikanaan maapalloakin littanaksi (no Arto tietää, että se on littana). Lisäksi luulen, ettei Supo sensuroi mitään, ainakaan sellaista aineistoa, josta heillä ei ole kunnon tietämystä.

Omituista viesteissäsi on se, että aina joku ilkeä moderaattori, tai supo sotketaan joka asiaan. No sitä kutsutaan vainoharhaisuudeksi. Itse en yhtään ihmettele, että sinun jorinoitasi poistellaan netistä, koska ne ovat täysin lähteettömiä, ja suoraan sanottuna sinun mielikuvituksesi tuotetta. Sitä en kiistä, etteikö ydinvoimasta olisi mitään haittaa, mutta on sitä haittaa sinun vesimyllystäkin. Uskaltaisinkohan kysyä, että paljonko voiteluaineita sieltä puhtaaseen veteen pääsee...

djmake

  • Vieras
Vs: *Salattua ydinkirjallisuusotteita.
« Vastaus #4 : Toukokuu 14, 2009, 13:21:53 ip »
Omituista viesteissäsi on se, että aina joku ilkeä moderaattori, tai supo sotketaan joka asiaan. No sitä kutsutaan vainoharhaisuudeksi.

Jotakin harhaa se varmastikin on. Mutta sikäli meni metsään, että kirjoitit "tai" ja oikea sana on "ja". Itsehän olen sekä mode, että supon palkkalistoilla. Sikäli kyllä mielenkiintoinen asia, että siltikään mitään ei ole poistettu ja palkkaakin olen tässä ollut pitkään vailla.

Jörmä

  • Vieras
Vs: *Salattua ydinkirjallisuusotteita.
« Vastaus #5 : Toukokuu 14, 2009, 13:39:26 ip »
Jotakin harhaa se varmastikin on. Mutta sikäli meni metsään, että kirjoitit "tai" ja oikea sana on "ja". Itsehän olen sekä mode, että supon palkkalistoilla. Sikäli kyllä mielenkiintoinen asia, että siltikään mitään ei ole poistettu ja palkkaakin olen tässä ollut pitkään vailla.

Kyllä Arto tietää, että sä palkkaa saat, ja miljoonia kuukaudessa! Mutta pitäydyn edelleen tossa "tai" sanassa, koska mitä enemmän vainoojia, niin sen parempaa läppää tulee. No on näitä Arton juttuja kyllä viihteellisesti mukava lukea, vaikkei niillä mitään todellisuuspohjaa olekkaan. Toivottavasti kukaan ei myöskään ota Arton jorinoita tosissaan, ellei kunnollisia lähteitä hänen älyttömille väitteille löydy.

TV:stä tuttu Arto

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1633
  • Karma: +0/-0
  • SäteilyIONI eroosiotaivaita by TVO/Forttum.
Vs: *Salattua ydinkirjallisuusotteita.
« Vastaus #6 : Toukokuu 14, 2009, 18:49:53 ip »
Itsehän olen sekä mode, että supon palkkalistoilla. Sikäli kyllä mielenkiintoinen asia, että siltikään mitään ei ole poistettu ja palkkaakin olen tässä ollut pitkään vailla.

*Elin osu ko pannnari penaaliiN! :-X

Joo tosissaan en h e t k e ä k ä ä n   muuta ees epäilyt. Tunnen senvertakarkeekarvasesti noita TVO/KA 4 porukoitani ja muuta Karhyryhmämämmäriä, ettei vainu oo kyllä näissä pettänyt sen kerranvertaa!Susi ihmiselle ydinmiliisin puvussa   ja krakalankaan hirtettynä   olet kyllä ollu.  . . . ::)

Vaan pannaas kuulkaasten tällänen jännä juttu prännäriin:
                 ----------------
C-Räyhälä

C-Räyhälä on eräästä kuuluisasta esimerkistään tehty HIRVEÄhauska sarjakuvahahmo. Armoitettuna atomilobbarinna tunnettu koukkunokkainen kylmänviilee kaveri on tunnettu enemmän kuin elämää teilivistä ja sitä surutta halveksivista ns. "ydinvoimaisista projektitempaisuistaan" Savosaaren biotoopeissa.

Jos joku niin nimenomaan HÄN osaa "soveltaa ja polkea ihmisarvoja ja lainsäädäntömme moninaisia porsaanreikiä" kansansa pahaksi! Ja toki ydintahtoisen lompakkonsa pöhöksi.

Enemmittä puheitta esitän tässä teille valokuvan hänen esiintymisistään julkisuuden valokeilassa. Kuten takaa pahaenteisesti höyryävästä "ns. virallisessa kielenkäytössä vaarattomista" uraanilaavatunkion fotonointisäteilypäästöistä voi arvella, jotain oleellista yhä puuttu? Siinä on näköjään isokenkäinen ydinbossimme ottanut tapansa mukaan tukevaa niskaperseotettaan, eli tavaramerkkiään, niin työorjistaan, alkuperäiskansoista, kuin kuuluista muista vastustajistaan myös.

Nettikeskustelussa on esitetty, ettei tavallisessa kuvassa voisi olla missään tilanteessa mitään "pinkkiä, tai vastaavaa piiloissaan"? Mutta kuinka käy tämän kuvamme kanssa? Eli silvuplee ja mitä ah niin perinjuurin tuttua, jopa nyttemmin franseelaista saattaisi tämän Mr BIG:n säteilevissä tunkiosavuissa luurailla? Panette siis kuvan klassiseen Windows vistan kuvakorjausohjelmiin kontrasteja ja värikylläisyyksiä korostaen ja päätätte ITSE LÖYTYYKÖ, VAI EI?!

http://kuvaton.com/k/Wd7.jpg
sfnet.keskustelu.energia

16,17, 18.11.2010 mumeroisarjat 300-310 > 610-620.
+Korjattu SUPO:n jäljiltä, Päivitys 24.11.2010.
http://sfnet.fi/group.php?id=27984&newsgroup=sfnet.keskustelu.energia&sid=
Tuosta vaan eteenpäin. . .