PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Telkusta tuttu arto, ja mielipiteet & kysymykset hänestä  (Luettu 13427 kertaa)

Jörmä

  • Vieras
Telkusta tuttu arto, ja mielipiteet & kysymykset hänestä
« : Toukokuu 13, 2009, 13:59:45 ip »
En tiedä, onko tällaisen ketjun aloittaminen soveliasta, mutta aloitin kuitenkin.

Minusta Arton jutut on suunnattoman liioiteltuja, ja hänen väittämilleen asioilleen ei löydy mistään luotettavia lähteitä. Hänen esittämät Beettasoihtu -kuvat voi käsitellä kuka tahansa vaaleanpunertaviksi tietyillä kuvankäsittelyohjelmilla.

Mutta eniten minua kiinnostaa, että miksei Arto ole enää TVO:lla töissä? Ja miksi hän pelkää niin jumalattomasti nettisensuuria, ja muutakin sensuuria? Voisit Arto vastata, että mikä oli todellinen syy työsuhteesi päättymiseen?

Mutta jokatapauksessa toivon, ettei tässä ketjussa alettaisi haukkumaan ketään, vaan keskusteltaisiin asiallisesti Artosta ja hänen motiiveistaan.

pave

  • Vieras
Vs: Telkusta tuttu arto, ja mielipiteet & kysymykset hänestä
« Vastaus #1 : Toukokuu 13, 2009, 14:09:16 ip »
Mä olen kokenut `heräämisen´ näin myöhemmin -myöhäsemmällä iällä .. aikasta moneenkin asiaan (??)

.. mutta, jos niin kuin minullakin `harrastuksista´ tuli ammatti ja "taas toisinkinpäin" .. työttömyys vei harrastamaan `laajemmin´ ..  ;D ;D

 - sitteko kiinni(??)  :P

kuutamounelmat

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 899
  • Karma: +0/-0
Vs: Telkusta tuttu arto, ja mielipiteet & kysymykset hänestä
« Vastaus #2 : Toukokuu 13, 2009, 14:15:43 ip »
Eiköhän se työsuhteen päättyminen ole jokaisen henkilökohtainen asia.
En  minun tekisi ainakaan mieli alkaa kertoilemaan  tuntemattomille työsuhteeni päättymisestä.

Hankkija

  • Vieras
Vs: Telkusta tuttu arto, ja mielipiteet & kysymykset hänestä
« Vastaus #3 : Toukokuu 13, 2009, 14:19:25 ip »
Eiköhän se työsuhteen päättyminen ole jokaisen henkilökohtainen asia.
En  minun tekisi ainakaan mieli alkaa kertoilemaan  tuntemattomille työsuhteeni päättymisestä.
Mutta Arto onkin tv:stä tuttu julkisuuden henkilö, joten hän voi kertoa jos itse niin haluaa :D

kuutamounelmat

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 899
  • Karma: +0/-0
Vs: Telkusta tuttu arto, ja mielipiteet & kysymykset hänestä
« Vastaus #4 : Toukokuu 13, 2009, 14:27:41 ip »
Onhan tuokin tietysti totta. 
Arto on julkkis.

Jörmä

  • Vieras
Vs: Telkusta tuttu arto, ja mielipiteet & kysymykset hänestä
« Vastaus #5 : Toukokuu 13, 2009, 14:44:12 ip »
Eiköhän se työsuhteen päättyminen ole jokaisen henkilökohtainen asia.
En  minun tekisi ainakaan mieli alkaa kertoilemaan  tuntemattomille työsuhteeni päättymisestä.

Tietenkin se on jokaisen oma asia. Mutta Artohan on alkanut mollaamaan suuresti entistä työnantajaansa, vaikka on sen palveluksessa ollut useamman vuosikymmenen, ainakin sanojensa mukaan. Siksi herääkin kysymys, että miksi pitkän työuran jälkeen työsuhde noin äkisti loppui, ja miksi tuli sitten suuri katkeruus ydinvoimateollisuutta vastaan. Miksei hän vastustanut esim. 10 vuodenn työuran jälkeen sitä, jolloin varmaankin kaikki talon tavat yms. tiesi.

Toivoisin, että itse Arto selventäisi hieman tätä asiaa.

TV:stä tuttu Arto

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1633
  • Karma: +0/-0
  • SäteilyIONI eroosiotaivaita by TVO/Forttum.
Vs: Telkusta tuttu arto, ja mielipiteet & kysymykset hänestä
« Vastaus #6 : Toukokuu 13, 2009, 19:49:36 ip »
Onhan tuokin tietysti totta. 
Arto on julkkis.

Arto tosiaan ON KIISTATTA JULKKIS.

 Ja sattuu vastaamaan VAIN jos milloin huvituttaa!
8) 8) 8)
sfnet.keskustelu.energia

16,17, 18.11.2010 mumeroisarjat 300-310 > 610-620.
+Korjattu SUPO:n jäljiltä, Päivitys 24.11.2010.
http://sfnet.fi/group.php?id=27984&newsgroup=sfnet.keskustelu.energia&sid=
Tuosta vaan eteenpäin. . .