PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Heikki Hursti: Nälkäisten suurmielenosoitus suunnitteilla!  (Luettu 8442 kertaa)

Weeder

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 382
  • Karma: +0/-0
Vs: Heikki Hursti: Nälkäisten suurmielenosoitus suunnitteilla!
« Vastaus #7 : Toukokuu 13, 2009, 18:59:34 ip »
eipä paljoa lääkärin arviolla tee mitään, kun kelan tai vakuutusyhtiön lääkärit kuitenkin pyörtävät lausunnon.
Eli toisella lääkärillä olet sairas ja toinen näkemäti toteaa sun olevan terve.
Se on Suomen politiikkaa.
Valtiovalta pyörittelee peukaloita minkä ehtii.

No tekisin mä sillä nyt sen että jos olisi todettu edelleen työkyvyttömäksi niin saisin sairaspäivärahaa. Tai itseasiassa niin, enpä muistaakseni saakaan ilman asuntoa. Huoh, taidan hukkua byrokratiaan. Edellinen mua hoitanu lääkäri määräsi saikun ja sanoi että laittaa siihen asti kunnes mun työkyky arvioidaan uudelleen, mut sen päättymispäivä on menny ohi jo. Ja vaikka tällä nykysellä lääkärillä olis pitäny toi olla koko ajan tiedossa niin uudelleenarviointi on vasta ens vkon perjantaina, ja aikaa kyselin kuitenkin varmuuden vuoksi itsekin kauan sitten ja silloin vain sanottiin että odota, kyllä me sitten ilmotellaan.


Taas EDITTIÄ: Mut ainaki kunto kohoaa, tänää kävelly jo kymmenisen kilsaa ku pyöriny hoitamassa näitä juttuja.. Eikä mikään oo kyl edistyny.

powermanian

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 262
  • Karma: +0/-0
Vs: Heikki Hursti: Nälkäisten suurmielenosoitus suunnitteilla!
« Vastaus #8 : Toukokuu 13, 2009, 21:25:52 ip »
Taas EDITTIÄ: Mut ainaki kunto kohoaa, tänää kävelly jo kymmenisen kilsaa ku pyöriny hoitamassa näitä juttuja.. Eikä mikään oo kyl edistyny.
Sehän siinä on juuri tarkoituskin. Ne yrittää vaan pelata aikaa juoksuttamalla paikasta toiseen ja täytättämällä kymmeniä eri lappuja.

Weeder

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 382
  • Karma: +0/-0
Vs: Heikki Hursti: Nälkäisten suurmielenosoitus suunnitteilla!
« Vastaus #9 : Toukokuu 13, 2009, 21:40:12 ip »
Taas EDITTIÄ: Mut ainaki kunto kohoaa, tänää kävelly jo kymmenisen kilsaa ku pyöriny hoitamassa näitä juttuja.. Eikä mikään oo kyl edistyny.
Sehän siinä on juuri tarkoituskin. Ne yrittää vaan pelata aikaa juoksuttamalla paikasta toiseen ja täytättämällä kymmeniä eri lappuja.

Juu kai sitä pitäs kokopäiväjuopoks ruveta ni hommat rullais varmaa hienosti..

kuutamounelmat

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 899
  • Karma: +0/-0
Vs: Heikki Hursti: Nälkäisten suurmielenosoitus suunnitteilla!
« Vastaus #10 : Toukokuu 14, 2009, 15:04:37 ip »
Valtio toivoo että heikommat ja huono osaiset tapaisivat itsensä. Säästyisi paljon rahaa.
Itse avitan joka kuukausi pienestä rahastani pienituloisia, jotka eivät pärjäisi ilman apua.
Valtio ei auta. Ei alle 200 kuussa käteen riitä laskuihin ja ruokaan.