PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Voi harmin paikka!Lahjottaisikos joku mulle kommunikaattorin jossa olisi mms  (Luettu 2990 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Nyt en pääse edes puhelimellani lukemaan ja katselemaan näitä arvokkaita mms viestejä joita minulle lähetellään.
Jospa joku lahjottaisi minulle puhelimen siis communikaattorin jossa olisi tämä ominaisuus niin pääsisi katselemaan fanien minulle lähettämiä MMS viestejä livenä.
Nyt nämä jää harmillisesti näkemättä heti.
Tämäkin on ollut pitkään piilossa mutta onneksi web:ssa voin katsoa tämän arvokkaan palautteen.
Kiitos tälle lähettäjälle arvokkaasta palautteesta.


Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

ismolopeta

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Karma: +0/-0
no jo on siinä kuva ;D ;D olisit nyt pikkusen aikasemmin sanonu, just eilen lähti yhelle tyypille laatikollinen pikkuvikaisia Nokia 9300 ja 9300i-malleja, itelleni rakensin yhen ja loput myin. no, elämä on ;) toivottavasti jostain saadaan pasille commu. mut eikös sulla ole se 9500 mikä on muutamissa videoissa näkyny?sehän käsittääkseni tukee mms:ssää
niin se vaan on...

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Nyt nämä jää harmillisesti näkemättä heti.
Tämäkin on ollut pitkään piilossa mutta onneksi web:ssa voin katsoa tämän arvokkaan palautteen.
Kiitos tälle lähettäjälle arvokkaasta palautteesta.

Ja olet ihan varma, että haluat näitä nähdä? :D :D :D

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Nyt nämä jää harmillisesti näkemättä heti.
Tämäkin on ollut pitkään piilossa mutta onneksi web:ssa voin katsoa tämän arvokkaan palautteen.
Kiitos tälle lähettäjälle arvokkaasta palautteesta.

Ja olet ihan varma, että haluat näitä nähdä? :D :D :D

Se on toinen asia.Mutta jos kerran noin arvokasta palautetta tulee ni olisihan se toki tärkeää lukea jos joku näkee noin paljon vaivaa että noinkin hienon palautteen vaivautuu lähettämään.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X