PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: KUSETUS JATKUU TEBOILILLA!  (Luettu 25780 kertaa)

^^Jaxe^^

  • Vieras
Vs: KUSETUS JATKUU TEBOILILLA!
« Vastaus #7 : Toukokuu 11, 2009, 11:56:50 ap »
Kuinkahan tarkkoja itse mittarit mahtaa sitten olla eri asemilla bensan annon suhteen. Ainakin ihmisiltä jää bensaa helposti letkuihin, joillekin toiselle se on miinusta ja tarkalle tankkaajalle plussaa vuosien saatossa.

cpukamu

  • Vieras
Vs: KUSETUS JATKUU TEBOILILLA!
« Vastaus #8 : Toukokuu 11, 2009, 12:41:58 ip »
 Voisikohan tuollaisen mittarin jäähdyttää vaikkapa nestemäisellä vedyllä,
antaisikohan se silloin enemmän?
veden ja bensiinin lämpölaajenemis kertoimia:
öljy, bensiini              0,0009
vesi                          0,00018

 Vai menisikö koko koneisto niin jumiin että pumppu joka sijaitsee itse säiliössä
saisi jatkuvasti virtaa eikä jäätynyt elektroniikka enään toimisi vaan mittari
muuttuisi bensiinilähteeksi kunnes säiliö tyhjenee.

ilkka

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 326
  • Karma: +0/-0
Vs: KUSETUS JATKUU TEBOILILLA!
« Vastaus #9 : Toukokuu 11, 2009, 15:08:32 ip »
Tässä asiassa kannattaa huomioida ^^Jaxe^^:n sigu.

viherahon tapauksessa se ilmeisesti tarkoittaa sitten tällaista toimintaa.

pave

  • Vieras
Vs: KUSETUS JATKUU TEBOILILLA!
« Vastaus #10 : Toukokuu 11, 2009, 15:32:18 ip »
Tässä asiassa kannattaa huomioida ^^Jaxe^^:n sigu.

viherahon tapauksessa se ilmeisesti tarkoittaa sitten tällaista toimintaa.

.. joo, pomppimalla ja imemällä sitä saa .. sai ainakin ennenvanhaan .. ;D ;D ;D


srtyg

  • Vieras
Vs: KUSETUS JATKUU TEBOILILLA!
« Vastaus #11 : Toukokuu 11, 2009, 22:16:42 ip »
Tähän molemminpuoliseen kusetukseen ja sen lopettamiseen on yksi peruspätevä vaihtoehto:

1. Otetaan käyttöön 0,01 euron kolikot ja kaikki pyöristykset pois.
2. Parannetaan mittareita/tekniikkaa niin että electronilla sun vastaavilla tankatessa katevarausta ei kerta kaikkiaan voi ylittää. Jos määrittelet ottavasi electronilla 10,00 eqellä niin laskutus on tasan 10,00 eqee. Jos otat jollakin muulla kortilla niin maksat sen mitä liipasemilla itse tarkasti yrität valuttaa.

Tarkoittaisi että käteismaksusäästäjät tms 10,02 eqen tankkauksesta maksaisivat juuri tasan 10,02 eqee eikä pyöristyksien mukaisesti 10 eqee.
Tarkoittaisi että electronit tms haluaisivat tankata tasan 10 eqee ja lasku/varaus olisi tasan 10 eqee.

Yksinkertaista eikö totta ? Pätisi myös muuhun kuin bensaan ja kusetus puolin ja toisin olisi eliminoitu.

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: KUSETUS JATKUU TEBOILILLA!
« Vastaus #12 : Toukokuu 11, 2009, 22:38:18 ip »
Kuinkahan tarkkoja itse mittarit mahtaa sitten olla eri asemilla bensan annon suhteen. Ainakin ihmisiltä jää bensaa helposti letkuihin, joillekin toiselle se on miinusta ja tarkalle tankkaajalle plussaa vuosien saatossa.

Helposti tosiaan jää bensaa letkuun jonkin verrankin. Itse tänään tankatessani testasin, niin tulihan sieltä melko reilustikin sitä. :D Pitää muistaa ensi kerralla tankatessa myös.

BAP

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 405
  • Karma: +0/-0
Vs: KUSETUS JATKUU TEBOILILLA!
« Vastaus #13 : Toukokuu 11, 2009, 22:46:21 ip »
Kuinkahan tarkkoja itse mittarit mahtaa sitten olla eri asemilla bensan annon suhteen. Ainakin ihmisiltä jää bensaa helposti letkuihin, joillekin toiselle se on miinusta ja tarkalle tankkaajalle plussaa vuosien saatossa.

Helposti tosiaan jää bensaa letkuun jonkin verrankin. Itse tänään tankatessani testasin, niin tulihan sieltä melko reilustikin sitä. :D Pitää muistaa ensi kerralla tankatessa myös.

Joskus öisin ku tankkaan ni tulee kyllä lokittua letkunkin päällä ja ravisteltua sitä "reilusti"  ::)