PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Prepaid-liittymät  (Luettu 16665 kertaa)

Bajari

  • Vieras
Vs: Prepaid-liittymät
« Vastaus #7 : Syyskuu 08, 2010, 21:16:52 ip »
Pari dna prepaid liittymää oli aikoinaan mitkä molemmat meni vanhaksi kun en tajunnut niihin ladata puheaikaa olisiko ollut 3kk kun maksimissaan toimi. Vuosien tauon jälkeen otin saunalahden prepaidin 4,90 eurolla sai 6 euroa puheaikaa ja lisäksi oli tarjous että kun syyskuussa lataa vähintään kolmellakympillä niin saa 60% extraa, eli 30 euron latauksella sai 48 euroa, josta extra 18 euroa käytettävissä vain elisan/saunalahden verkossa tapahtuviin puheluihin/tiedonsiirtoon. Puheajan latauksen jälkeen liittymä on voimassa 12 kuukautta.

Datansiirron hinnaksi lupaavat saunalahden sivuilla 1,90 euroa per vuorokausi, mikä on jo aika halpa hinta verrattuna aikaisemman elisa-liittymäni 5 euroa/megatavu hintoihin. Tarvittaessa voi tilata viikoksi tai kuukaudeksi datan tai rajoittamattomasti puheluita kuukaudessa sisältävän paketin.

Itellä kanssa toi saunalahen prepaid (entinen kolumbus). Ite teen silleen et meen kännyllä nettiin, katkaisen yhteyden välittömästi. Sen jälkeen kun ottaa saldotiedot niin sielläpä onki maksutonta tiedonsiirtoa 1 vuorokaus vai olikoha peräti 2 vuorokautta. eli netissä olo ei loppuun tuu kalliiks prepaidilla. :D. Ja ennen ku kolumbus meni saunalahteen niin jo 10€ latauksella sai ekstraa 5€ jonka voi käyttää puheluihin.

NaLLiPaLLi

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
  • Karma: +0/-0
Vs: Prepaid-liittymät
« Vastaus #8 : Syyskuu 09, 2010, 07:36:33 ap »
Taitaa nämä prepaid-liittymät olla luottohäiriöisten ja pikkupoikasten juttuja. Helpompaa tuo on vaan puhua minkä puhuu ja maksella laskut perään eikä latailla aina kredittiä  :)

Bajari

  • Vieras
Vs: Prepaid-liittymät
« Vastaus #9 : Syyskuu 09, 2010, 08:07:48 ap »
Taitaa nämä prepaid-liittymät olla luottohäiriöisten ja pikkupoikasten juttuja. Helpompaa tuo on vaan puhua minkä puhuu ja maksella laskut perään eikä latailla aina kredittiä  :)

Ite käytän prepaidia sen takii et meni usko näihin ns. normiliittymiin koska laskut ei ollu koskaan sitä mitä piti, prepaidilla kun lataa sen 20-30 euroo nii pärjää pari kolme kuukautta. Mut porvarit tietty porskuttaa. Ja ompa helppo vaihtaa numeroo tarvittaessa, kävelee lähimmälle r-kioskille ja se on siinnä, ei tartte säätää aspan kaa. Ja helppohan se on puhuu ja ladata krediittii, helpompaa kun se laskun maksaminen ;D. Ja ompahan yks lasku vähempänä.

Ite vaihan kuitenki kerran pari vuoteen numeroo, saisin kyllä normiliittymänki mutta ei kiinosta saada yhtään ylimäärästä laskuu. 4 vuotta menny prepaidilla ja paluuta normipaska liittymään ei ole.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 09, 2010, 08:14:36 ap kirjoittanut Bajari »

Mirusa

  • Vieras
Vs: Prepaid-liittymät
« Vastaus #10 : Syyskuu 09, 2010, 09:39:05 ap »


Ite vaihan kuitenki kerran pari vuoteen numeroo, 

Älä sit ihmettele miksen oo soittanu.

Bajari

  • Vieras
Vs: Prepaid-liittymät
« Vastaus #11 : Syyskuu 09, 2010, 09:54:38 ap »


Ite vaihan kuitenki kerran pari vuoteen numeroo, 

Älä sit ihmettele miksen oo soittanu.

Mulleppa soittaa vaan sellaset kenen haluan minulle soittavan.

Mirusa

  • Vieras
Vs: Prepaid-liittymät
« Vastaus #12 : Syyskuu 09, 2010, 13:27:42 ip »

Mulleppa soittaa vaan sellaset kenen haluan minulle soittavan.

Ai, no en mä sit soita tästä arpajaisvoitosta. ;)

Bajari

  • Vieras
Vs: Prepaid-liittymät
« Vastaus #13 : Syyskuu 09, 2010, 13:53:48 ip »

Mulleppa soittaa vaan sellaset kenen haluan minulle soittavan.

Ai, no en mä sit soita tästä arpajaisvoitosta. ;)

En osallistu arpajaisiin ;D