PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Prepaid-liittymät  (Luettu 16683 kertaa)

kattikarvalakki

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 73
  • Karma: +0/-0
Vs: Prepaid-liittymät
« Vastaus #14 : Syyskuu 09, 2010, 22:17:22 ip »
Onko tällähetkellä Elisa-konsernilla jotain tarjouksia prepaidin latauksen extroihin? Siis että ostaa lipukkeen käteisellä R-kioskista jne. Pankkikortilla en lataa.

Panda

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 233
  • Karma: +0/-0
Vs: Prepaid-liittymät
« Vastaus #15 : Syyskuu 13, 2010, 03:33:38 ap »
Taitaa nämä prepaid-liittymät olla luottohäiriöisten

Ihmisiä mekin olemme.

ahonen79

  • Member
  • *
  • Viestejä: 48
  • Karma: +0/-0
  • päälikkö!!
Vs: Prepaid-liittymät
« Vastaus #16 : Syyskuu 13, 2010, 14:09:56 ip »
jees,itellä ollut preepeid noin 6vuotta ja mulle kelpaa ihan hyvin.mie vaihdan numeroa noin parin vuoden välein.juu,ei mulla luottotietoja ole mut tällä hetkellä niin hyvä duuni et pystysin maksamaan takuu maksun et saisin sellasen auki mutta miksi,toi dna preepeid on mulle ihan hyvä ja nykyään kun voin kotonakin siihen ladata elämää netin kautta eli ainakin mie suosittelen=).mie harvoin soitan mihkään et yleensä mulle soitetaan jos on asiaa.
"There's a fine line between bravery and stupidy"

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Prepaid-liittymät
« Vastaus #17 : Syyskuu 13, 2010, 14:27:02 ip »
on noissa prepaid liittymissä se hyvä että jos tulee ongelmia niin ei tule ainakaan ulosottoon mitään.
esim teknisen vian takia tms.
Soneran kanssa oli noita epäselvyyksiä joskus riittävästä ja on niitä ollut muuallakin mutta nyt saunalahden kanssa on ollut rauhallista.ei ole ollut ylimääräisiä haamulaskuja.
On tuollaisessa prepaid liittymässä ne omat hyvät puolensa.
itselläni tällähetkellä 2 prepaid littymää joilla hoidellaan asiota joita valutaan pysyvän piilossa.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Jame-78

  • Vieras
Vs: Prepaid-liittymät
« Vastaus #18 : Syyskuu 13, 2010, 15:06:11 ip »
Itellä 2 ihan normi tavallista laskulla tulevaa liittymää ja luottotiedot kunnossa, mutta silti olen harkinnut vaihtoa prepaid liittymään. Silleen tulis pari laskuu vähemmän. Maksaahan se soittaminen, mutta mitä sitte? Laskua ei tuu, eikä eräpäivää ole. Kukaan ei huutele perään jos ei haluakkaan enää pitää liittymää ja numeron vaihtaminen ihan helppo, senki käy hakee uude kortin nii avot.

Panda

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 233
  • Karma: +0/-0
Vs: Prepaid-liittymät
« Vastaus #19 : Syyskuu 13, 2010, 17:40:49 ip »
numeron vaihtaminen ihan helppo, senki käy hakee uude kortin nii avot.

Tämä on juu kätevää, kukaan ei ryttyile=haet ärrältä puheaikaa, joku alkaa ryttyillä=haet uuden kortin :)

perse-erkki

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1285
  • Karma: +0/-0
Vs: Prepaid-liittymät
« Vastaus #20 : Syyskuu 13, 2010, 19:52:32 ip »
Eikä soittele yksikään puhelinmyyjä, tai poliisi...
En tiedä kuinka kolmas maailmansota käydään, mutta neljäs käydään kivillä ja kepeillä.