PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Hienoja autoja ...  (Luettu 6217 kertaa)

eegas

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 657
  • Karma: +0/-0
  • Taitaa olla paljonkin asiaa......
Vs: Hienoja autoja ...
« Vastaus #7 : Heinäkuu 23, 2009, 07:59:29 ap »
Lainaus
Joo Lada-Jussilla on noita ajopelejä tuplasti niin paljon kuin minulla SAABeja, jokainen keräilee mieleistään merkkiä.
No nythän noita Ladoja ei paljon liikkenteessä näy,mutta vaikkapa -80luvun puoliväli oli todellista sovjet finlandia, siksi kai se auton perään liimattava kansallisuustunnuskin oli siihen aikaan SF, Sovjet Finland.

Laskin muuten äkkisältään 35ajopeliä tuolta(ei sis yhteisomistuksia). Eli eegaksen kokoelmakin on sit aika kunnioitettava  :) Onko eegaksel joku varsinainen malli sydäntä lähellä vaiko vaan kaikki Saabit?
Saabismi on sairaus ja turboSaabismi mielisairaus. Saapi eest saapi takkaa. Aina Saabi kun on Saabi. Itselläni ei ole Saabia, mutta mielenkiintoisina autoina olen niitä aina pitänyt, ei ole vain tullut vielä hankittua sellaista.
Ysikutonen on lähinnä keräilyauto, joista joskus tulevaisuudessa rakentelen museorekisteriin ainakin yhden kappaleen, 900i nykyisin käyttöautona tai kaksikin tällä kertaa. 9000-malleja ei ole kuin yksi ja niitä ei tule enempää, 90-malleja ei ole ollenkaan, mutta muutama 99-malli on kanssa odottelemassa entisöintiä, eli rajattu noihin kolmeen malliin, mitä minulla on. Eikä noita kaikkiaan ole kuin 17 kappaletta.
Edit: lisätty linkki
http://www.automuseo.info/
Tuolla niitä hienoja autoja on paljon, ei todella vanhoja paljonkaan, mutta erikoisia ja harvinaisia Suomen teillä liikkuneita.
Keräilen LA-ja muitakin radiopuhelimia, jopa muutakin vanhaa elektroniikkaa, tulevaisuuden suunnitelmissa oma pienimuotoinen museo Länsi-Suomeen. Saa tarjota, voin erikoisuuksista maksaan ruhtinaallisestikin.

Weeder

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 382
  • Karma: +0/-0
Vs: Hienoja autoja ...
« Vastaus #8 : Elokuu 10, 2009, 14:01:59 ip »
Heh, tiedä sitten hienoudesta mutta tätä pääsin vihdoin teippailemaan.. Tämän piti olla jo keväällä valmis, mut näköjään se on sama mitä tekee niin aina ne hommat vaan paisuu ja paisuu. Jos nyt kuitenkin täks kesäks pääsis viel ajelee..  :)





EDIT: Ja tietenki klikkaamalla isommaksi.