PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Chernobyl 1986  (Luettu 67544 kertaa)

Stone

  • Vieras
Chernobyl 1986
« : Huhtikuu 27, 2009, 19:39:20 ip »
Tänne siis keskustelua/spekulointia/kyselyä/kiinnostavia sivuja onnettomuuteen liittyen. Mikä mielestänne meni vikaan? Kenen syy onnettomuus oli? Kuka kärsii terveyshaitat?

Omasta mielestäni onnettomuus oli puhtaasti Neuvostoliiton ajan huonoista asenteista ydinturvallisuuteen liittyen, henkilökunnan osaamattomuus ja onnettomuuden jälkeen NL:n politiikka, jossa "kaikille rakkaan suurvaltion" mainetta yritettiin pitää yllä loppuun asti. Tästä väestö tietenkin kärsi, niin siihen aikaan kuin myös nykyaikana. Monilla syöpätapauksilla on yhteys Chernobylin onnettomuuteen vielä nykyäänkin, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Nyt lisäilemään omia postauksianne.

TV:stä tuttu Arto

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1633
  • Karma: +0/-0
  • SäteilyIONI eroosiotaivaita by TVO/Forttum.
Vs: Chernobyl 1986
« Vastaus #1 : Huhtikuu 28, 2009, 12:53:31 ip »
Tänne siis keskustelua/spekulointia/kyselyä/kiinnostavia sivuja onnettomuuteen liittyen. Mikä mielestänne meni vikaan? Kenen syy onnettomuus oli? Kuka kärsii terveyshaitat?
Omasta mielestäni onnettomuus oli puhtaasti Neuvostoliiton ajan huonoista asenteista ydinturvallisuuteen liittyen, henkilökunnan osaamattomuus ja onnettomuuden jälkeen NL:n politiikka, jossa "kaikille rakkaan suurvaltion" mainetta yritettiin pitää yllä loppuun asti. Tästä väestö tietenkin kärsi, niin siihen aikaan kuin myös nykyaikana. Monilla syöpätapauksilla on yhteys Chernobylin onnettomuuteen vielä nykyäänkin, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Nyt lisäilemään omia postauksianne.

Miksei tällainen saitti muuten kiimoita ydinklingonien äänijänteitä?!

Aika mielenkintoista, että mm. VAIN vuosi sitten meni totaaliosen paskaksi peräti 7 ydinvoimalaa, ja kukaan täällä TUSKIN on edes kuullut MISSÄ?
   __________________________________________________________________

Täälä muuten EI sitten kannata heittää tshernon uhreista pellelukuja n56! Koska jopa YLE puhui jo kakomatta 25 000uhrin kuolemista! Itse asiassa määrä on PAALJON tätäkin suurempi. Kun Ukrainapuhui 40 000 uhrista päätti EU ronkkia siitäkin nollan pois! Taannoisesta seura lehdestä löytyy lähin paikanpäältä saatu totuus. tshernossa on pelkästäänm Ukrainassa 4 000 000< uhria!! Ja lisää tulee.

Aika hauskaa, että yhä vaan ydinkatastrofeja ikäänkuin tulisi CCCP malleissa? Minne jää Harrisburgit ja vaikka Ruotsin useammat tuhoutuneet ydinvoimalat? Irtävallan paska ydinmiilut? Italian 6 katastrofivoimalaa? Sellafieldinkin viimeräjähdyksetä ole vuotta enempää ja laitos ihan paska. No Belgiassa on kanssa useasti hajonut Superphoenix. No OIKASTI Tshernossakin meni paskaksi 4 ydinmörskää. Espanjassa on baskialueilla peräti 3 paskaksi pantua. Ydinvoimaloita räjähteli mm. Syyriassa, Libyassa ja Iranissa! Näissäkin paikoin useita kasaan!

On myös mielenkiintoista huomata miten maamme topistaiseksi tarkimmin salatun TVO:n KPA ydinjätevaraston romahtamisdogumentista  vaietaan!? Tilanne kun ON ja OLI megakatastrofi, jossa jäähdytteittä uhkasi jäädä peräti miljoona kiloa ydinjätettä. Tshernossa muuten tuo samasta ydinjätteestä hetkessä sulanut reaktori uhkasi muuttua ylikriittiseksi ydinPOMMIKSI vain 10% tästä Suomen ydintuhon määrästä!. . . Olisi TOSIAAN enemmän kuin syytä tutkailla miten 100 000v varastoissa kestäväksi aiotuista rakenteista ydinjätteen ympärillä hajoaa jo keskeisimmät suojat 5v sisällä, tilanteen laukaisseen TEKTONIIKKASIIRROKSEEN!!!!! MIKSI LEHDISTÖ VAIKENEE?! Miksei Seiskat ja Hymmyt uskalla kirjoittaa edes nyt kun asia ion KIISTATON!? Onko 500 000ihmisen välitön vaarantuminen ydinvoimin noin olematon motivi selvittää?? Maamme ydinrikollisuus ja SUPO-terro paistaa kun kanki päästä!!!!!!!! :o :o
sfnet.keskustelu.energia

16,17, 18.11.2010 mumeroisarjat 300-310 > 610-620.
+Korjattu SUPO:n jäljiltä, Päivitys 24.11.2010.
http://sfnet.fi/group.php?id=27984&newsgroup=sfnet.keskustelu.energia&sid=
Tuosta vaan eteenpäin. . .

djmake

  • Vieras
Vs: Chernobyl 1986
« Vastaus #2 : Huhtikuu 28, 2009, 13:13:38 ip »
Aika mielenkintoista, että mm. VAIN vuosi sitten meni totaaliosen paskaksi peräti 7 ydinvoimalaa, ja kukaan täällä TUSKIN on edes kuullut MISSÄ?

Vesivoima tappoi viime vuonna 435709 ihmistä ja tuulivoima silpoi satoja miljardeja lintuja. JA TÄMÄ ON FAKTA!!
Ai mitkä todisteet? MINÄ sanon niin ja se on silloin juuri niin. Sitä tarvitse todistella, koska ette aivopestyinä kuitenkaan ymmärrä. Mutta MINÄ tuon tämän asian julki.


Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Chernobyl 1986
« Vastaus #3 : Huhtikuu 28, 2009, 13:28:29 ip »
Aika mielenkintoista, että mm. VAIN vuosi sitten meni totaaliosen paskaksi peräti 7 ydinvoimalaa, ja kukaan täällä TUSKIN on edes kuullut MISSÄ?

Vesivoima tappoi viime vuonna 435709 ihmistä ja tuulivoima silpoi satoja miljardeja lintuja. JA TÄMÄ ON FAKTA!!
Ai mitkä todisteet? MINÄ sanon niin ja se on silloin juuri niin. Sitä tarvitse todistella, koska ette aivopestyinä kuitenkaan ymmärrä. Mutta MINÄ tuon tämän asian julki.



Eli kiteytettynä missä tahansa energiamuodossa on omat ongelmansa.
Myös vesi tuuli yms vaihtoehdoissa.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

TV:stä tuttu Arto

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1633
  • Karma: +0/-0
  • SäteilyIONI eroosiotaivaita by TVO/Forttum.
Vs: Chernobyl 1986
« Vastaus #4 : Huhtikuu 28, 2009, 13:45:17 ip »


Eli kiteytettynä missä tahansa energiamuodossa on omat ongelmansa.
Myös vesi tuuli yms vaihtoehdoissa.


Näin asia EI tietysti mene!

Kun MEIDÄN vesivoimalan jätteistä tappellaan kynsin ja hampain kuka ne saa, niin TVO:n ydinjätelusikallisesta samaisessa kierrossamme tappaisi Rauman väestöllisen!

Kun tuulivoimala kolhii yhden kurpan vuodessa, mätkii TVO samassa ajassa kymmenisen miljoona kalaa ja vaatii lehdiostöltä SUUREEN ääneen megatutkimuksia yhden kurpan katkenneista kahdesta siipisulasta!

Mutta annas olla kun Arandan miehistö huomaa ydinlauhteen tappavan kokonaisen Itämeriekologian muutamissa vuosissa, niin silloin komennetaan Aranda Kemiin häpeämään ja ajetaan KOKO tutkijalauma viikoissa viroistaan. Jo ennenkuin ensimäistäkään totuutta kumpuamiskatastrofeista tulokaslajikasvattamoineeen ja metaanipäästöineen julkaistaan.

Kun kaikesta huolimatta mm. Turun sanoma lipsauttelee löydetyn valtaisia kaasuklatraattilaukeamisalueita ydinstarttipäivistä lukien ja julkaisee jopa sukellusvenekuvia. Asiasta ei uskalleta tiedotusvälineissämme edes hiirenhiiskausta! Aina sama kuvio toistuu ja kertautuu. Ketään ei kiinnosta ydinvoiman miljooniin kasvavat uhrit, ei edes CO2 päästön reaalit Vaan ydinalan kansainvälinen IAEA-ganksta vaatii julkaisu-uhriluvusta lukuisat nollat väkivalloin pois!
sfnet.keskustelu.energia

16,17, 18.11.2010 mumeroisarjat 300-310 > 610-620.
+Korjattu SUPO:n jäljiltä, Päivitys 24.11.2010.
http://sfnet.fi/group.php?id=27984&newsgroup=sfnet.keskustelu.energia&sid=
Tuosta vaan eteenpäin. . .

pave

  • Vieras
Vs: Chernobyl 1986
« Vastaus #5 : Huhtikuu 28, 2009, 13:48:42 ip »
Aika mielenkintoista, että mm. VAIN vuosi sitten meni totaaliosen paskaksi peräti 7 ydinvoimalaa, ja kukaan täällä TUSKIN on edes kuullut MISSÄ?

Vesivoima tappoi viime vuonna 435709 ihmistä ja tuulivoima silpoi satoja miljardeja lintuja. JA TÄMÄ ON FAKTA!!
Ai mitkä todisteet? MINÄ sanon niin ja se on silloin juuri niin. Sitä tarvitse todistella, koska ette aivopestyinä kuitenkaan ymmärrä. Mutta MINÄ tuon tämän asian julki.



.. jooh, mä oon ollut parikertaa sähköissä kii, ja ainakin jonkinlaista `radioaktiivista´ ainetta saanut AINAKIN KERRAN kehoon .. sillä kilpirauhaseni kuoli välittömästi .. ja syön pillereitä koko loppuelämäni .. (en sit tiedä, tuon 1986 onnettomuuden vaikutteita ko. `tautiin´ mutta eipä siitä ole kukaan uskaltanut sanoa mitään, kun siitä olen lekureiltakin tivannut .. ja asiasta on tehty dokkaria, jossa siitä kuitenkin puhutaan "kilpirauhas-syöpää" ym ym taudinkuvaa).

Ja niin näyttää joka `ydinonnettomuuden´ kohdalla kirjoitettavan, ettei ympäristölle ole ollut haittaa (paitsi nyt tässä "INES 7" luokan onnettomuudessa)??  ::) ::)


Hankkija

  • Vieras
Vs: Chernobyl 1986
« Vastaus #6 : Huhtikuu 28, 2009, 13:48:56 ip »
Aika mielenkintoista, että mm. VAIN vuosi sitten meni totaaliosen paskaksi peräti 7 ydinvoimalaa, ja kukaan täällä TUSKIN on edes kuullut MISSÄ?

Vesivoima tappoi viime vuonna 435709 ihmistä ja tuulivoima silpoi satoja miljardeja lintuja. JA TÄMÄ ON FAKTA!!
Ai mitkä todisteet? MINÄ sanon niin ja se on silloin juuri niin. Sitä tarvitse todistella, koska ette aivopestyinä kuitenkaan ymmärrä. Mutta MINÄ tuon tämän asian julki.


Kyllähän se asia niin on että nämä ydinvoiman kannattajat ne ovat just niitä jotka valtaeliitti on onnistunut aivopesemään. Senhän kertoo jo se että kokoomus on suomen suurin puolue. Samassa Veneessä soutavat myös Kepu ja Demarit!! Artolla on varmasti enemmän tietoa tästä ydinvoima asiasta kuin muilla viheraho infolaisilla yhteensä.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 28, 2009, 13:55:14 ip kirjoittanut Hankkija »