PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Playstation 1 palikkaa  (Luettu 6366 kertaa)

Aku

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 148
  • Karma: +0/-0
Playstation 1 palikkaa
« : Huhtikuu 16, 2009, 18:42:59 ip »
Eli ostetaan pleikkariin ohjain,kaapeli jolla pleikkari kytketään telkkariin,muistikortti. Tarjoa!

SahuriX

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 631
  • Karma: +0/-0
  • Kalustoa ei koskaan ole tarpeeksi !!!
Vs: Playstation 1 palikkaa
« Vastaus #1 : Huhtikuu 16, 2009, 18:55:14 ip »
mulla olis ylimääräsenä yks perusohjain ja jossain pitäs olla tv-kaapelikin sellanen rf-modulaattorillinen joka sopii scartittomaan töllöön... oikeen uus ja tehtaan paketissa...

 Mitä tarjoot vaihdossa ???

Aku

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 148
  • Karma: +0/-0
Vs: Playstation 1 palikkaa
« Vastaus #2 : Huhtikuu 16, 2009, 19:18:53 ip »
mulla olis ylimääräsenä yks perusohjain ja jossain pitäs olla tv-kaapelikin sellanen rf-modulaattorillinen joka sopii scartittomaan töllöön... oikeen uus ja tehtaan paketissa...

 Mitä tarjoot vaihdossa ???
mulla olis yksi scanneri. Eikös radiot ole sun mielenkiinnon kohde ?  ;D ;D

Aku

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 148
  • Karma: +0/-0
Vs: Playstation 1 palikkaa
« Vastaus #3 : Huhtikuu 18, 2009, 16:34:40 ip »
Kaapeli ostettu! Ohjaimelle vielä tarvetta. Kahtakin ohjainta voipi tarjota, mutta ohjaimessa tulee olla tatit (ellei ole super halpa ohjain).

jnz_boy

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 20
  • Karma: +0/-0
Vs: Playstation 1 palikkaa
« Vastaus #4 : Huhtikuu 21, 2009, 09:56:33 ap »
Eli ostetaan pleikkariin ohjain,kaapeli jolla pleikkari kytketään telkkariin,muistikortti. Tarjoa!



minulla olisi pari kappaletta ps1 konetta ja johtoja ohjaimia pelejä muistikortteja muistaakseni alkuperäsiä oli 10kpl mut en oo varma ja sit muunlaisia pelejä on 37-38kpl otappa yhteyttä jos kiinnostaa

Aku

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 148
  • Karma: +0/-0
Vs: Playstation 1 palikkaa
« Vastaus #5 : Huhtikuu 21, 2009, 19:25:35 ip »
Eli ostetaan pleikkariin ohjain,kaapeli jolla pleikkari kytketään telkkariin,muistikortti. Tarjoa!



minulla olisi pari kappaletta ps1 konetta ja johtoja ohjaimia pelejä muistikortteja muistaakseni alkuperäsiä oli 10kpl mut en oo varma ja sit muunlaisia pelejä on 37-38kpl otappa yhteyttä jos kiinnostaa
laitoin sulle yv:tä.

Aku

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 148
  • Karma: +0/-0
Vs: Playstation 1 palikkaa
« Vastaus #6 : Huhtikuu 23, 2009, 18:36:58 ip »
Ohjaimelle ei enää tarvetta, mutta tarjoa pelejä ja etenkin muistikorttia jota kyllä eniten tarvitsisin.