PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: kyselee pikkusii ide-levyjä  (Luettu 5618 kertaa)

pave

  • Vieras
kyselee pikkusii ide-levyjä
« : Lokakuu 10, 2007, 01:02:00 ap »
Patinassa niitä menee "sulattoon", alumiinin vuoksi. Jos joku on vaille 4-10 Gb kovoja, niin  kantsii ottaa nopeesti yhteyttä,... meinaan se homma on loppumassa, et niitä testataan ja tietoturvakäsitellään. Muutaman euronhan niistä joutuu pulittamaan, mutta on takuulla tarkastettu ja testattu.


Jätkä On Eläin....

digijussi

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 510
  • Karma: +0/-0
  • Elämää, tiedettä ja tietotekniikkaa
Vs: kyselee pikkusii ide-levyjä
« Vastaus #1 : Marraskuu 23, 2007, 05:44:48 ap »
mulla taitaa olla 5 kpl 4 g, 1 kpl 8g ja pari 10g ... Noi neligigaset ja pienemmät lahjoitan tilauksesta tyhjennettyinä kaikki mutta aikavarauksella
määrän mukaan. Pitää tarkistaa ne ja sisältö tsekata.

pave

  • Vieras
Vs: kyselee pikkusii ide-levyjä
« Vastaus #2 : Joulukuu 01, 2007, 22:46:13 ip »
Patinassa niitä menee "sulattoon", alumiinin vuoksi. Jos joku on vaille 4-10 Gb kovoja, niin  kantsii ottaa nopeesti yhteyttä,... meinaan se homma on loppumassa, et niitä testataan ja tietoturvakäsitellään. Muutaman euronhan niistä joutuu pulittamaan, mutta on takuulla tarkastettu ja testattu.


Jätkä On Eläin....


Luulenpa että Patinaan tulee "jatkuvasti" kodinelektroniikkaa, mukaanlukien PC-kamaa jatkossakin,... ystävälliset "käsittelijät" varmasti ottavat toiveita huomioon,... siis, pyynnöstä (esim. tyhjentävät 4.3 - 8.4 Gb) vielä. Uskoisin, että 10.2 ja siitä yöspäin automaattisesti tyhjennetään ja joko myydään sellaisenaan, tai jopa asennetaan myytävään PC`n,


tää kirjoitukseni oli ajalta jolloin olin jäämässä itse pois ko. hommasta,... eikä Patinan "tämän puolen" toiminnasta ollut varmuutta,... jatkuuko ja miten.