PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Kärkkäisen sikapäivät 25.3-4.4 Lahti, Oulu, Ylivieska, Ii  (Luettu 27396 kertaa)

Roope

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 495
  • Karma: +0/-0
Vs: Kärkkäisen sikapäivät 25.3-4.4 Lahti, Oulu, Ylivieska, Ii
« Vastaus #7 : Maaliskuu 25, 2009, 22:27:04 ip »
Tulipa käytyä maukkaalla kinkkukiusauksella tänään. Eikä ollut klo 14 aikaan tungoksesta tietoakaan, ainakaan näin ekana "sikapäivänä". Suoraan pääsi kotaan hakemaan evästä, taidan poiketa vielä uudestaan jonain päivänä. Nokipannukahvikin oli oikein hyvää.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Kärkkäisen sikapäivät 25.3-4.4 Lahti, Oulu, Ylivieska, Ii
« Vastaus #8 : Maaliskuu 25, 2009, 23:26:56 ip »
Tulipa käytyä maukkaalla kinkkukiusauksella tänään. Eikä ollut klo 14 aikaan tungoksesta tietoakaan, ainakaan näin ekana "sikapäivänä". Suoraan pääsi kotaan hakemaan evästä, taidan poiketa vielä uudestaan jonain päivänä. Nokipannukahvikin oli oikein hyvää.

Jos Pavelle käy ni huomena voisi poiketa jos tuo vielä tuolla on olemassa tuo juttu.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

pave

  • Vieras
Vs: Kärkkäisen sikapäivät 25.3-4.4 Lahti, Oulu, Ylivieska, Ii
« Vastaus #9 : Maaliskuu 26, 2009, 00:19:00 ap »
Tulipa käytyä maukkaalla kinkkukiusauksella tänään. Eikä ollut klo 14 aikaan tungoksesta tietoakaan, ainakaan näin ekana "sikapäivänä". Suoraan pääsi kotaan hakemaan evästä, taidan poiketa vielä uudestaan jonain päivänä. Nokipannukahvikin oli oikein hyvää.

Jos Pavelle käy ni huomena voisi poiketa jos tuo vielä tuolla on olemassa tuo juttu.


Mennessä vai tullessa (??)   ;D ;D  .. kuis aamusta tuollainen aukee ..

Hankkija

  • Vieras
Vs: Kärkkäisen sikapäivät 25.3-4.4 Lahti, Oulu, Ylivieska, Ii
« Vastaus #10 : Maaliskuu 26, 2009, 00:23:38 ap »
Auki ma-pe klo 09-21 ja lauantaisin 09-18

pave

  • Vieras
Vs: Kärkkäisen sikapäivät 25.3-4.4 Lahti, Oulu, Ylivieska, Ii
« Vastaus #11 : Maaliskuu 26, 2009, 00:31:20 ap »
Auki ma-pe klo 09-21 ja lauantaisin 09-18


.. nooh, mehän keretään mennen tullen -kaithan heilläkin vuorotyöläisiä/pätkäduunareita .. nälkähän meillä isoilla miehillä on aina ..   ;D ;D  .. ja kahveeta juoraan aina kun ilman vaan saa   :P

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Kärkkäisen sikapäivät 25.3-4.4 Lahti, Oulu, Ylivieska, Ii
« Vastaus #12 : Maaliskuu 26, 2009, 01:14:29 ap »
Auki ma-pe klo 09-21 ja lauantaisin 09-18


.. nooh, mehän keretään mennen tullen -kaithan heilläkin vuorotyöläisiä/pätkäduunareita .. nälkähän meillä isoilla miehillä on aina ..   ;D ;D  .. ja kahveeta juoraan aina kun ilman vaan saa   :P

Mä lähden liikenteeseen jo tässä yöllä sitten hoitamaan lastia kuntoon ja tulen sitten pave sinne tuossa aamusella.
katsotaan kuinka väsynyt olen ku just heräsin et näillä vietereillä nyt sitten mennään.....
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

pave

  • Vieras
Vs: Kärkkäisen sikapäivät 25.3-4.4 Lahti, Oulu, Ylivieska, Ii
« Vastaus #13 : Maaliskuu 26, 2009, 06:59:45 ap »
Auki ma-pe klo 09-21 ja lauantaisin 09-18


.. nooh, mehän keretään mennen tullen -kaithan heilläkin vuorotyöläisiä/pätkäduunareita .. nälkähän meillä isoilla miehillä on aina ..   ;D ;D  .. ja kahveeta juoraan aina kun ilman vaan saa   :P

Mä lähden liikenteeseen jo tässä yöllä sitten hoitamaan lastia kuntoon ja tulen sitten pave sinne tuossa aamusella.
katsotaan kuinka väsynyt olen ku just heräsin et näillä vietereillä nyt sitten mennään.....

juuuh .. mä kävin maata joskus klo 03 .. oon sit herännyt n. klo 06 .. et sillee kans .. mut eihän meillä mikään kiire `valmiissa maailmassa´ -kaikkihan on tehty jo .. me vaan naatitaan niistä kaikista .. (laittelen työstökalut valmiiksi -täytyyhän vehkeet olla mukana)   ;D

jotta .. tervetuloo taasen kerran .. laitanko termokseen kahvia valmiiksi .. vai otetaanko oikein mukahanki .. (vai niinkö se oli, että tänään juodaan `nokipannukahveet´ käkriäisellä??