PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Kärkkäisen sikapäivät 25.3-4.4 Lahti, Oulu, Ylivieska, Ii  (Luettu 27394 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Kärkkäisen sikapäivät 25.3-4.4 Lahti, Oulu, Ylivieska, Ii
« Vastaus #14 : Maaliskuu 26, 2009, 07:00:45 ap »
Auki ma-pe klo 09-21 ja lauantaisin 09-18


.. nooh, mehän keretään mennen tullen -kaithan heilläkin vuorotyöläisiä/pätkäduunareita .. nälkähän meillä isoilla miehillä on aina ..   ;D ;D  .. ja kahveeta juoraan aina kun ilman vaan saa   :P

Mä lähden liikenteeseen jo tässä yöllä sitten hoitamaan lastia kuntoon ja tulen sitten pave sinne tuossa aamusella.
katsotaan kuinka väsynyt olen ku just heräsin et näillä vietereillä nyt sitten mennään.....

juuuh .. mä kävin maata joskus klo 03 .. oon sit herännyt n. klo 06 .. et sillee kans .. mut eihän meillä mikään kiire `valmiissa maailmassa´ -kaikkihan on tehty jo .. me vaan naatitaan niistä kaikista .. (laittelen työstökalut valmiiksi -täytyyhän vehkeet olla mukana)   ;D




No mä lähden tässä valuskelemaan.
Kävelen rontin kanssa lenkin ja tuun sinne......
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Hankkija

  • Vieras
Vs: Kärkkäisen sikapäivät 25.3-4.4 Lahti, Oulu, Ylivieska, Ii
« Vastaus #15 : Maaliskuu 26, 2009, 20:11:30 ip »
Hyvää oli kinkkukiusaus. Joskin hieman suolaista ja pippurista, mutta ei auta valittaa kun ilmaiseksi kerran saa. Kaksi annosta söin. Huomenna taas uudestaan vaan :)

rroy

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 471
  • Karma: +0/-0
Vs: Kärkkäisen sikapäivät 25.3-4.4 Lahti, Oulu, Ylivieska, Ii
« Vastaus #16 : Maaliskuu 28, 2009, 02:22:04 ap »
Hienoja videoita oli..... Ite muistan,kun tämä kärkkäinen aloitti toimintansa, pyörienpäältä eli myymäläkuorma-autolla kierteli pitkin maakuntia, sit vuokras pienehköt tilat ylivieskasta, jokunen vuosi vierähti ja rakensi uudt isot tilat, siinä sivussa aukesi Oulunliike yms. Taitaa mennä jo tuurin kyläkaupan edelle myynnissä!
Keskinen aikoinaan "totes" kun kysyttiin,pitääkö kärkkäistä uhkana, että häneltä varastetaan sen verran,mitä kärkkäinen myy....
Otten huomioon,että ylivieskasta tuuriin ei ole kovinkaan pitkä matka, n.220km.

Yks vaan

  • Member
  • *
  • Viestejä: 25
  • Karma: +0/-0
Vs: Kärkkäisen sikapäivät 25.3-4.4 Lahti, Oulu, Ylivieska, Ii
« Vastaus #17 : Maaliskuu 28, 2009, 14:23:41 ip »
Hyvää oli kinkkukiusaus. Joskin hieman suolaista ja pippurista, mutta ei auta valittaa kun ilmaiseksi kerran saa. Kaksi annosta söin. Huomenna taas uudestaan vaan :)
Eikös ole mukavaa tuo kapitalismi, ilmaista ruokaa kaikille.
Ei mistään roskiksesta vaan suoraan lautaselle ja tuoreena.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Kärkkäisen sikapäivät 25.3-4.4 Lahti, Oulu, Ylivieska, Ii
« Vastaus #18 : Maaliskuu 28, 2009, 17:59:33 ip »
Ite muistan,kun tämä kärkkäinen aloitti toimintansa, pyörienpäältä eli myymäläkuorma-autolla kierteli pitkin maakuntia, sit vuokras pienehköt tilat ylivieskasta, jokunen vuosi vierähti ja rakensi uudt isot tilat, siinä sivussa aukesi Oulunliike yms.

On osannut hoitaa homman oikein.
Sitähän tuo vain kertoo....
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

opalaisen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
  • Karma: +0/-0
Vs: Kärkkäisen sikapäivät 25.3-4.4 Lahti, Oulu, Ylivieska, Ii
« Vastaus #19 : Maaliskuu 29, 2009, 21:02:48 ip »
Vaikka kärkkäisen kinkkukiusaus olikin aivan saatanan hyvää niin kyllä kärkkäinen on vielä valovuosien päässä keskisen kyläkaupasta tunnettavuudessaan/hohdossaan. Suola on halpa mauste, sen alla voi kätkee muut mausteet(niiden puuttumisen) melko tehokkaasti. Ekanakin tuurin kyläkauppaan verrattuna se vaatii aikaa että siitä ehtii tulla samanlainen ilmiö kuin keskisestä, toisekseen se vaatii taitoa markkinoida kauppaansa oikein, kolmanneksi se vaatii että saman katon alta saa kaikkea huom myös ruokaa, jota kärkkäiseltä ei nyt saa, neljänneksi se vaatii samanlaisia tapahtumia kuin tuurin miljoonapilkki. Että jos minun pitää valita kummassa lähden käymään, niin kyllä se keskisen kyläkauppa tuurissa on. Tietysti lahti on tuossa lähempänä, mutta on sinnekin tunnin ajomatka, että en nyt ihan jokapäivä sinnekään jaksa lähteä.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 29, 2009, 21:09:18 ip kirjoittanut opalaisen »

Hankkija

  • Vieras
Vs: Kärkkäisen sikapäivät 25.3-4.4 Lahti, Oulu, Ylivieska, Ii
« Vastaus #20 : Maaliskuu 29, 2009, 22:07:25 ip »
Vaikka kärkkäisen kinkkukiusaus olikin aivan saatanan hyvää niin kyllä kärkkäinen on vielä valovuosien päässä keskisen kyläkaupasta tunnettavuudessaan/hohdossaan. Suola on halpa mauste, sen alla voi kätkee muut mausteet(niiden puuttumisen) melko tehokkaasti. Ekanakin tuurin kyläkauppaan verrattuna se vaatii aikaa että siitä ehtii tulla samanlainen ilmiö kuin keskisestä, toisekseen se vaatii taitoa markkinoida kauppaansa oikein, kolmanneksi se vaatii että saman katon alta saa kaikkea huom myös ruokaa, jota kärkkäiseltä ei nyt saa, neljänneksi se vaatii samanlaisia tapahtumia kuin tuurin miljoonapilkki. Että jos minun pitää valita kummassa lähden käymään, niin kyllä se keskisen kyläkauppa tuurissa on. Tietysti lahti on tuossa lähempänä, mutta on sinnekin tunnin ajomatka, että en nyt ihan jokapäivä sinnekään jaksa lähteä.
Tuota Tuurin kyläkaupan miljoonapilkkiä vaan ei ole järjestetty vuoden 2005 jälkeen, kun Vesa Keskinen syyllistyi siinä arpajaislakirikokseen ja mies tuomittiin Vaasan hovioikeudessa 13 000 euron sakkoihin ja lisäksi Keskinen tuomittiin menettämään valtiolle rikoksen taloudellisena hyötynä 60 000 euroa. :P