PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Ilmaista ruokaa EU:sta.  (Luettu 17111 kertaa)

Pankkipoju

  • Vieras
Ilmaista ruokaa EU:sta.
« : Maaliskuu 21, 2009, 14:10:50 ip »
Rekisteröitymiseni odottaa vahvistusta joten kirjoitan tänne sillä välin, kopsaan toki politiikkapalstalle myöhemmin.

Mutta itse asiaan.
Eli olen itse päässyyt sille kultaiselle oksalle jossa saan päivitäiset elintarvikkeeni ilmaiseksi, kiitos EU:n.

Koko homma alkoi muutama vuosi takaperin saksalaisen päivittäistavaraketjun avattua myymälänsä, tämä johti siihen että tietyt päivittäin kuluvat elintarvikkeet sain kovin huomattavan edullisesti, ja olivat laadullisesti sitä erittäin kovaa Saksalaista laatua.

1. Näin ollen se että siirryin tekemään osan ostoksista tähän kauppaketjuun, tuotti lisää rahaa talouteeni (vähensi niitä juoksevia menoja joista en voi tinkiä.) elintason noustessa (tuotteen olivat parempia).


Toisaalta EMU jäsenyys piti huolen siitä että pystyin avaamaan pankkitilin mihin tahansa toiseen EU maahan ja siirtämään rahaa yli valtiorajojen, koska olemme samassa talousalueessa.
Näin ollen kauppalaskussa säästetyt rahat ovat tuottaneet korkoa korolle jo useita vuosia.

Esimerkkinä mainittakoot että Parex tarjosi tammikuussa vuoden talletukselle kahdeksan (8) prosentin koron, ja edelleen maksavat ihan tavalliselle tilille lähes viiden prosentin koron.
Advanzia Luxemburgissa maksaa tervetuliasitarjouksena 5% ja sen jälkeen 3,6% tavistilille. Korot maksetaan kerran kuussa.
Baniz tarjosi 4,3% kolmen kuukauden talletukselle.

2. Ilmaiseksi saadut rahat ovat näin ollen kasvaneet hyvin kauniisti korkoa korolle.
Päivästä toiseen, kuukaudesta kuukauteen, vuodesta seuraavaan.

3. EU:sta johtuen ruokaa saa halvemmalla, ja näin säästyneet rahat saa tuottamaan loistavasti uutta rahaa.
Osalla näin kertyneestä uudesta rahasta, voi sitten vaikka ostella ruokaa  ;D

Hankkija

  • Vieras
Vs: Ilmaista ruokaa EU:sta.
« Vastaus #1 : Maaliskuu 21, 2009, 14:41:57 ip »
Vittu, mitä paskaa.. Mukava kun kerroit märän päiväunesi. Taisi housut kuivata aika äkkiä, kun huomasit, että se olikin vain unta :P

Pankkipoju

  • Vieras
Vs: Ilmaista ruokaa EU:sta.
« Vastaus #2 : Maaliskuu 21, 2009, 15:12:01 ip »
Vittu, mitä paskaa.. Mukava kun kerroit märän päiväunesi. Taisi housut kuivata aika äkkiä, kun huomasit, että se olikin vain unta :P
Jokainen voi toki tarkistaa kirjoitukseni paikkaansapitävyyden.
Tässä pari linkkiä:

parexgroup.com
advanzia.com
banif.pt

Sit vain äkkiä laskemaan mitä on tapahtunut jos on jäänyt muutaman vuoden ajan säästöön parikymppiä joka viikko, ja on saanut ne säästöt (tässä tapauksessa ilmainen raha) kasvamaan korkoa korolle.

Kiitos EU:n ei kenenkään tarvitse alistua paikallisten pikkukapitalistien mielitekoihin. Jos pyytävät ruoasta kohtuutonta hintaa niin aina voi hakea kilpailevasta kaupasta.
Jos täkäläinen pankkiiri ei maksa kunnon korkoja niin aina voi viedä rahansa muualle. Kiitos SEPA:n rahat liikkuu ilman kuluja pankkien välillä ja parin päivän viiveellä.


Taidat Hankkija olla niitä jotka ovat voineet laskuttaa mitä tahansa koska todellista kilpailua ei ole ollut?

Hankkija

  • Vieras
Vs: Ilmaista ruokaa EU:sta.
« Vastaus #3 : Maaliskuu 21, 2009, 15:21:07 ip »
Minä haen ruokani pääsääntöisesti roskiksista, niin siitä voit laskea, kuinkapaljon minä vuodessa säästän ruokamenoissa. Lisäksi Kerään vuodenajan mukaan luonnosta syötävää, esim nokkosia, marjoja, sieniä.. Ruokamenoista säästyneillä rahoilla teen aina muutaman etelän matkan vuodessa ja tietenkin äkkilähdöillä.

Pankkipoju

  • Vieras
Vs: Ilmaista ruokaa EU:sta.
« Vastaus #4 : Maaliskuu 21, 2009, 15:33:54 ip »
Minä haen ruokani pääsääntöisesti roskiksista, niin siitä voit laskea, kuinkapaljon minä vuodessa säästän ruokamenoissa. Lisäksi Kerään vuodenajan mukaan luonnosta syötävää, esim nokkosia, marjoja, sieniä.. Ruokamenoista säästyneillä rahoilla teen aina muutaman etelän matkan vuodessa ja tietenkin äkkilähdöillä.
Eiköhän se ollut minun pointtini juuri tässä  ;D

Jos olisit näin säästyneet ruokarahat kantanut pankkeihin vuodesta toiseen jotka maksavat asiaankuuluvaa korkoa kuukausittain, niin voisit ostaa ruokasi koroilla ja tehdä näin säästyneillä rahoilla etelänmatkoja. Terveytesi olisi varmasti kovin paljon parempi jos söisit tuoretta ruokaa ja nauttisit niistä matkoista enemmän.
Nyt vain olet oppinut suljetun talouden maailmankuvaan jossa ilman riskiä ei voi odottaa rahoiilleen minkään näköistä tuottoa. Jostain syystä oletat että rahat on annettava ilmaiseksi paikallisille pankeille.

Juuri tähän asiaan EU toi poikkeuksen, Suomen insestinen, suljettu talousjärjestelmä jossa pankit oli markkinat, lakkasi olemasta EMU jäsenyyden myötä.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Ilmaista ruokaa EU:sta.
« Vastaus #5 : Maaliskuu 21, 2009, 23:42:39 ip »
kaikki rekiseröitymiset edellyttää omaa aktivointia.
eli toimiva sähköpostiosote vaaditaan.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Hankkija

  • Vieras
Vs: Ilmaista ruokaa EU:sta.
« Vastaus #6 : Maaliskuu 22, 2009, 15:08:54 ip »
Vittu, mitä paskaa.. Mukava kun kerroit märän päiväunesi. Taisi housut kuivata aika äkkiä, kun huomasit, että se olikin vain unta :P
Jokainen voi toki tarkistaa kirjoitukseni paikkaansapitävyyden.
Tässä pari linkkiä:

parexgroup.com
advanzia.com
banif.pt

Sit vain äkkiä laskemaan mitä on tapahtunut jos on jäänyt muutaman vuoden ajan säästöön parikymppiä joka viikko, ja on saanut ne säästöt (tässä tapauksessa ilmainen raha) kasvamaan korkoa korolle.

Kiitos EU:n ei kenenkään tarvitse alistua paikallisten pikkukapitalistien mielitekoihin. Jos pyytävät ruoasta kohtuutonta hintaa niin aina voi hakea kilpailevasta kaupasta.
Jos täkäläinen pankkiiri ei maksa kunnon korkoja niin aina voi viedä rahansa muualle. Kiitos SEPA:n rahat liikkuu ilman kuluja pankkien välillä ja parin päivän viiveellä.


Taidat Hankkija olla niitä jotka ovat voineet laskuttaa mitä tahansa koska todellista kilpailua ei ole ollut?

Nettiin voi sijoittaa linkkejä, jotka johtavat vakuuttaviin lähteisiin, esimerkiksi johonkin artikkeliin jossain arvostetussa lehdessä. Paitsi että artikkeli voi olla kokonaan väärennetty, eikä sillä ole välttämättä mitään tekemistä sen lehden kanssa jonka julkaisemaksi sitä väitetään. Kopioi-liitä toiminnolla voi luoda arikkeleita, joissa kuka tahansa saadaan lausumaan mitä tahansa. Tavallisen pulliaisen mahdollisuudet selvittää jonkun sivuston, kommentin tai artikkelin aitous ovat jokseenkin olemattomat. Useimmilla siihen ei ole taitoa, ja vielä useammilla siihen ei ole halua, koska teksti saattaa juuri sopivasti tukea omaa käsitystä. Tai sitten muuten vain niellään kritiikittä se, että internet muka tuo esiin totuuden.