Viheraho.info
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Maaliskuu 22, 2019, 18:47:32 pm

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
HALUATKO EDULLISESTI LAATUA?
HALPAREGAS PALVELEE http://www.halparengas.fi/
95090 viestiä 11145 aihetta kirjoittanut 2330 jäsentä
Uusin jäsen: RiepuPaula
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy

Haluatko mainostaa viheraho.info:Ssa ?
Ota yhteyttä mainostus@viheraho.com
Otan vastaan käytöstä poistuvia langattomia mikrofoneja ja korvamonitoreja. yhteydenOtot pasi@viheraho.com
Lisäksi suuri tarve UPS eli katkottomien powereiden isoista akuista
Teollisuudessa näitä käytettyjä vuoden pari ikäisi akkuja menee poistoon
Voin Noutaa useita kymmeniä kappaleita tarvittaessa
Joten jos tiedät mistä näitä voisi noutaa kerrothan siitä minulle. - Kiitos

+  Viheraho.info
|-+  Paikkakuntakohtaiset keskustelut
| |-+  Suomi
| | |-+  Hollola
| | | |-+  Ilmaista ruokaa EU:sta.
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 3 Vastaus Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Ilmaista ruokaa EU:sta.  (Luettu 7622 kertaa)
Pankkipoju
Vieras
« : Maaliskuu 21, 2009, 14:10:50 pm »
Vastaa lainaten

Rekisteröitymiseni odottaa vahvistusta joten kirjoitan tänne sillä välin, kopsaan toki politiikkapalstalle myöhemmin.

Mutta itse asiaan.
Eli olen itse päässyyt sille kultaiselle oksalle jossa saan päivitäiset elintarvikkeeni ilmaiseksi, kiitos EU:n.

Koko homma alkoi muutama vuosi takaperin saksalaisen päivittäistavaraketjun avattua myymälänsä, tämä johti siihen että tietyt päivittäin kuluvat elintarvikkeet sain kovin huomattavan edullisesti, ja olivat laadullisesti sitä erittäin kovaa Saksalaista laatua.

1. Näin ollen se että siirryin tekemään osan ostoksista tähän kauppaketjuun, tuotti lisää rahaa talouteeni (vähensi niitä juoksevia menoja joista en voi tinkiä.) elintason noustessa (tuotteen olivat parempia).

Toisaalta EMU jäsenyys piti huolen siitä että pystyin avaamaan pankkitilin mihin tahansa toiseen EU maahan ja siirtämään rahaa yli valtiorajojen, koska olemme samassa talousalueessa.
Näin ollen kauppalaskussa säästetyt rahat ovat tuottaneet korkoa korolle jo useita vuosia.

Esimerkkinä mainittakoot että Parex tarjosi tammikuussa vuoden talletukselle kahdeksan (Cool prosentin koron, ja edelleen maksavat ihan tavalliselle tilille lähes viiden prosentin koron.
Advanzia Luxemburgissa maksaa tervetuliasitarjouksena 5% ja sen jälkeen 3,6% tavistilille. Korot maksetaan kerran kuussa.
Baniz tarjosi 4,3% kolmen kuukauden talletukselle.

2. Ilmaiseksi saadut rahat ovat näin ollen kasvaneet hyvin kauniisti korkoa korolle.
Päivästä toiseen, kuukaudesta kuukauteen, vuodesta seuraavaan.

3. EU:sta johtuen ruokaa saa halvemmalla, ja näin säästyneet rahat saa tuottamaan loistavasti uutta rahaa.
Osalla näin kertyneestä uudesta rahasta, voi sitten vaikka ostella ruokaa  Virnistää
tallennettu
Hankkija
Vieras
« Vastaus #1 : Maaliskuu 21, 2009, 14:41:57 pm »
Vastaa lainaten

Vittu, mitä paskaa.. Mukava kun kerroit märän päiväunesi. Taisi housut kuivata aika äkkiä, kun huomasit, että se olikin vain unta Näyttää kieltä
tallennettu
Pankkipoju
Vieras
« Vastaus #2 : Maaliskuu 21, 2009, 15:12:01 pm »
Vastaa lainaten

Vittu, mitä paskaa.. Mukava kun kerroit märän päiväunesi. Taisi housut kuivata aika äkkiä, kun huomasit, että se olikin vain unta Näyttää kieltä
Jokainen voi toki tarkistaa kirjoitukseni paikkaansapitävyyden.
Tässä pari linkkiä:

parexgroup.com
advanzia.com
banif.pt

Sit vain äkkiä laskemaan mitä on tapahtunut jos on jäänyt muutaman vuoden ajan säästöön parikymppiä joka viikko, ja on saanut ne säästöt (tässä tapauksessa ilmainen raha) kasvamaan korkoa korolle.

Kiitos EU:n ei kenenkään tarvitse alistua paikallisten pikkukapitalistien mielitekoihin. Jos pyytävät ruoasta kohtuutonta hintaa niin aina voi hakea kilpailevasta kaupasta.
Jos täkäläinen pankkiiri ei maksa kunnon korkoja niin aina voi viedä rahansa muualle. Kiitos SEPA:n rahat liikkuu ilman kuluja pankkien välillä ja parin päivän viiveellä.

Taidat Hankkija olla niitä jotka ovat voineet laskuttaa mitä tahansa koska todellista kilpailua ei ole ollut?
tallennettu
Hankkija
Vieras
« Vastaus #3 : Maaliskuu 21, 2009, 15:21:07 pm »
Vastaa lainaten

Minä haen ruokani pääsääntöisesti roskiksista, niin siitä voit laskea, kuinkapaljon minä vuodessa säästän ruokamenoissa. Lisäksi Kerään vuodenajan mukaan luonnosta syötävää, esim nokkosia, marjoja, sieniä.. Ruokamenoista säästyneillä rahoilla teen aina muutaman etelän matkan vuodessa ja tietenkin äkkilähdöillä.
tallennettu
Pankkipoju
Vieras
« Vastaus #4 : Maaliskuu 21, 2009, 15:33:54 pm »
Vastaa lainaten

Minä haen ruokani pääsääntöisesti roskiksista, niin siitä voit laskea, kuinkapaljon minä vuodessa säästän ruokamenoissa. Lisäksi Kerään vuodenajan mukaan luonnosta syötävää, esim nokkosia, marjoja, sieniä.. Ruokamenoista säästyneillä rahoilla teen aina muutaman etelän matkan vuodessa ja tietenkin äkkilähdöillä.
Eiköhän se ollut minun pointtini juuri tässä  Virnistää

Jos olisit näin säästyneet ruokarahat kantanut pankkeihin vuodesta toiseen jotka maksavat asiaankuuluvaa korkoa kuukausittain, niin voisit ostaa ruokasi koroilla ja tehdä näin säästyneillä rahoilla etelänmatkoja. Terveytesi olisi varmasti kovin paljon parempi jos söisit tuoretta ruokaa ja nauttisit niistä matkoista enemmän.
Nyt vain olet oppinut suljetun talouden maailmankuvaan jossa ilman riskiä ei voi odottaa rahoiilleen minkään näköistä tuottoa. Jostain syystä oletat että rahat on annettava ilmaiseksi paikallisille pankeille.

Juuri tähän asiaan EU toi poikkeuksen, Suomen insestinen, suljettu talousjärjestelmä jossa pankit oli markkinat, lakkasi olemasta EMU jäsenyyden myötä.
tallennettu
Viheraho
Administrator

Minä itte :)

« Vastaus #5 : Maaliskuu 21, 2009, 23:42:39 pm »
Vastaa lainaten

kaikki rekiseröitymiset edellyttää omaa aktivointia.
eli toimiva sähköpostiosote vaaditaan.
tallennettu

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X
Hankkija
Vieras
« Vastaus #6 : Maaliskuu 22, 2009, 15:08:54 pm »
Vastaa lainaten

Jokainen voi toki tarkistaa kirjoitukseni paikkaansapitävyyden.
Tässä pari linkkiä:

parexgroup.com
advanzia.com
banif.pt

Sit vain äkkiä laskemaan mitä on tapahtunut jos on jäänyt muutaman vuoden ajan säästöön parikymppiä joka viikko, ja on saanut ne säästöt (tässä tapauksessa ilmainen raha) kasvamaan korkoa korolle.

Kiitos EU:n ei kenenkään tarvitse alistua paikallisten pikkukapitalistien mielitekoihin. Jos pyytävät ruoasta kohtuutonta hintaa niin aina voi hakea kilpailevasta kaupasta.
Jos täkäläinen pankkiiri ei maksa kunnon korkoja niin aina voi viedä rahansa muualle. Kiitos SEPA:n rahat liikkuu ilman kuluja pankkien välillä ja parin päivän viiveellä.

Taidat Hankkija olla niitä jotka ovat voineet laskuttaa mitä tahansa koska todellista kilpailua ei ole ollut?

Nettiin voi sijoittaa linkkejä, jotka johtavat vakuuttaviin lähteisiin, esimerkiksi johonkin artikkeliin jossain arvostetussa lehdessä. Paitsi että artikkeli voi olla kokonaan väärennetty, eikä sillä ole välttämättä mitään tekemistä sen lehden kanssa jonka julkaisemaksi sitä väitetään. Kopioi-liitä toiminnolla voi luoda arikkeleita, joissa kuka tahansa saadaan lausumaan mitä tahansa. Tavallisen pulliaisen mahdollisuudet selvittää jonkun sivuston, kommentin tai artikkelin aitous ovat jokseenkin olemattomat. Useimmilla siihen ei ole taitoa, ja vielä useammilla siihen ei ole halua, koska teksti saattaa juuri sopivasti tukea omaa käsitystä. Tai sitten muuten vain niellään kritiikittä se, että internet muka tuo esiin totuuden.

tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 Vastaus Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!