PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Voihan perkele....  (Luettu 5707 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Voihan perkele....
« : Maaliskuu 17, 2009, 05:36:34 ap »
Sunnuntaina tulee sitten 43 v täyteen.
Eli siis vanha ukko kaiken kaikkiaan.........


Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

eegas

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 657
  • Karma: +0/-0
  • Taitaa olla paljonkin asiaa......
Vs: Voihan perkele....
« Vastaus #1 : Maaliskuu 17, 2009, 06:33:18 ap »
Sunnuntaina tulee sitten 43 v täyteen.
Eli siis vanha ukko kaiken kaikkiaan.........




Onneksi olkoon vaan etukäteen, jos vaikka en muistakkaan varsinaisena merkkipäivänä. "Vanha ukko" hmm...... , tuo on nyt vähän suhteellinen käsite, muistaakseni itse tunsin olevani vanha vasta viidenkympin jälkeen, eli niinhän tuo menee, neljä vitosena huomaa itse, viiskymppisenä sen huomaa jo sivullisetkin, ja viisvitosena sen pitää jo myöntääkin.
Keräilen LA-ja muitakin radiopuhelimia, jopa muutakin vanhaa elektroniikkaa, tulevaisuuden suunnitelmissa oma pienimuotoinen museo Länsi-Suomeen. Saa tarjota, voin erikoisuuksista maksaan ruhtinaallisestikin.

^^Jaxe^^

  • Vieras
Vs: Voihan perkele....
« Vastaus #2 : Maaliskuu 17, 2009, 13:12:56 ip »
Älähän silti viellä rupea oikeasti viettämään niitä eläkepäiviä kun Pasiradiota olisi kiva kuunnella vaikka sieltä vanhainkodista käsin sitten joskus :)
Ja kyllähän sitä luulisi että mieli pysyy ainakin vireänä kun aina välillä joutuu putkiksen porukoiden kanssa vääntämään sitä kuuluisaa rautalankaa ihan tosissaan ;D

ismolopeta

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Karma: +0/-0
Vs: Voihan perkele....
« Vastaus #3 : Maaliskuu 17, 2009, 21:19:48 ip »
onnea vaan pasille  :D
niin se vaan on...

Rautalanka

  • Vieras
Vs: Voihan perkele....
« Vastaus #4 : Maaliskuu 18, 2009, 00:12:56 ap »
Älähän silti viellä rupea oikeasti viettämään niitä eläkepäiviä kun Pasiradiota olisi kiva kuunnella vaikka sieltä vanhainkodista käsin sitten joskus :)
Ja kyllähän sitä luulisi että mieli pysyy ainakin vireänä kun aina välillä joutuu putkiksen porukoiden kanssa vääntämään sitä kuuluisaa rautalankaa ihan tosissaan ;D


Kiitos päivän nauruista, harmi vaan että Pasi ei ole tainnut rautalankaa nähdäkkään...
Pasiltahan monia juttuja on kyselty rautalangasta vääntämällä, mutta vastauksia ei oo koskaan kuulunu eikä varmasti koskaan kuulu koska kävis ylpeyden päälle (ja nämähän eivät noihin pasin saamiin pariin euroon liity sit). ;)
Raha-asioistahan kukaan ei Putkiksen puolelta oo täällä tainnu kysellä, sielä kun on omat rahatkin. Yksittäiset wannabepankkiirit kun ei kuulu putkikseen mitenkään tai sit mä oon missannu sen että sitä pyörittää nykyään kymmeniä ihmisiä jo :P
Niin ja onnea pasille epäpyöreistä luvuista.

ilkka

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 326
  • Karma: +0/-0
Vs: Voihan perkele....
« Vastaus #5 : Maaliskuu 18, 2009, 02:03:08 ap »
itse huomasin olevani vanha 27-vuotiaana. eli iässä, jossa rokkitähdet usein kuolee.

pave

  • Vieras
Vs: Voihan perkele....
« Vastaus #6 : Maaliskuu 22, 2009, 01:50:35 ap »
Sunnuntaina tulee sitten 43 v täyteen.
Eli siis vanha ukko kaiken kaikkiaan.........


 ;D .. nooh, vittujoo `osaanottoni´ ..  sitä sitten hankkimaan +laseja vahvempia  8) 8)