PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Vaasa  (Luettu 8485 kertaa)

pave

  • Vieras
Vaasa
« : Lokakuu 01, 2007, 21:10:19 ip »
Eiks Vaasalaisii oo Viheraho.info sivuilla.
Missäs se Korpi notkuu?
Tunteeko kukaan Karia!

pave

  • Vieras
Vs: Vaasa
« Vastaus #1 : Lokakuu 01, 2007, 21:13:42 ip »
Eiks sinne Vaasaan jäänyt yhtään konetta kun mä lährin sieltä?

Heska

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
  • Karma: +0/-0
Vs: Vaasa
« Vastaus #2 : Lokakuu 11, 2007, 14:09:54 ip »
Eiks sinne Vaasaan jäänyt yhtään konetta kun mä lährin sieltä?

Kyllä tänne jotakin jäi, ainakin Klamydia ja Marika Fingeroos =)
JA TIÄTENKI MINÄ!!
Kartzaa jos takoitat, niin se muutti "korpeen"


spiedro

  • Vieras
Vs: Vaasa
« Vastaus #3 : Lokakuu 11, 2007, 15:04:28 ip »
Tottakai me alfaurokset päivystämme Vaasassa koko ajan.

pave

  • Vieras
Vs: Vaasa
« Vastaus #4 : Lokakuu 15, 2007, 22:49:12 ip »
no, hyvä !
joo, Karin kanssa käytiin koulua tossa -90 alussa. Muitakin "neroja" opin tuntemaan. Joskus olen käynyt katselemassa äijiä, mut kaitpa ne iän myötä - intin jälkeen ovat hävinneet "korpeen". Muutaku hyviä syksyjä ja sillee,... kertokaa nyt Vaasan uutisiakin.

jatka on elain

Heska

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
  • Karma: +0/-0
Vs: Vaasa
« Vastaus #5 : Marraskuu 06, 2007, 09:15:33 ap »
no, hyvä !
joo, Karin kanssa käytiin koulua tossa -90 alussa. Muitakin "neroja" opin tuntemaan. Joskus olen käynyt katselemassa äijiä, mut kaitpa ne iän myötä - intin jälkeen ovat hävinneet "korpeen". Muutaku hyviä syksyjä ja sillee,... kertokaa nyt Vaasan uutisiakin.

jatka on elain

Joo, kyllä se Kari on nero, hyvin menestyy omalla alallaan! Ollaankohan me joskus nähty?

Jos vaasalaisia uutisia haluat enemmän, niin tuolla on lisää: http://www.vaasalaisia.info/

pave

  • Vieras
Vs: Vaasa
« Vastaus #6 : Marraskuu 07, 2007, 00:47:58 ap »
no, hyvä !
joo, Karin kanssa käytiin koulua tossa -90 alussa. Muitakin "neroja" opin tuntemaan. Joskus olen käynyt katselemassa äijiä, mut kaitpa ne iän myötä - intin jälkeen ovat hävinneet "korpeen". Muutaku hyviä syksyjä ja sillee,... kertokaa nyt Vaasan uutisiakin.

jatka on elain

Joo, kyllä se Kari on nero, hyvin menestyy omalla alallaan! Ollaankohan me joskus nähty?

Jos vaasalaisia uutisia haluat enemmän, niin tuolla on lisää: http://www.vaasalaisia.info/

Ei mikään ihme,... asustelin siellä -89 - -94 vuosina. Ekaksi Kappelinmäellä, sit vähän aikaa Brennerinpolulla ja sit Gerbyn rantatiellä.
Aloittelin näitä opintoja Vaasan Ammattioppilaitoksessa,... tietotekniikka.