PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: ÄLKÄÄ LAHJOITTAKO MITÄÄN  (Luettu 7099 kertaa)

pallihiki

  • Member
  • *
  • Viestejä: 47
  • Karma: +0/-0
Vs: ÄLKÄÄ LAHJOITTAKO MITÄÄN
« Vastaus #7 : Maaliskuu 07, 2009, 09:08:19 ap »
no onhan se kummaa että pasi ei voi todistaa mihin ne rahat menevät, ainoatsaan pasin sanaan pitäisi luottaa, ja kun kyseessä on rikollinen niin ei sillä pasin sanalla ole kauheasti arvoa.

pd

  • Vieras
Vs: ÄLKÄÄ LAHJOITTAKO MITÄÄN
« Vastaus #8 : Maaliskuu 07, 2009, 09:33:31 ap »
Lainaus
Haista mursu paska! kyllä ne menee ihan radiomaksuihin :)

Painu tuppikullis kans muualle ;D

Täällä itketään murottajien tasosta, mutta ei se sinunkaan taso niin kovin korkealta vaikuta. Se on näköjään niin kovin vaikee se asiallinen keskustelu.

powermanian

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 262
  • Karma: +0/-0
Vs: ÄLKÄÄ LAHJOITTAKO MITÄÄN
« Vastaus #9 : Maaliskuu 07, 2009, 10:19:02 ap »
no onhan se kummaa että pasi ei voi todistaa mihin ne rahat menevät, ainoatsaan pasin sanaan pitäisi luottaa, ja kun kyseessä on rikollinen niin ei sillä pasin sanalla ole kauheasti arvoa.
Tiedätkö, että sekin on kummaa, että et voi itse todistaa mihin Pasi rahat käyttää? Itse uskon, että suurin osa rahoista menee siihen tarkoitukseen, mihin ne on lahjoitettu.

Kaikki sen tietää ja tajuaa, että olet vain kateellinen penska. Sitä et pysty peittämään.

pallihiki

  • Member
  • *
  • Viestejä: 47
  • Karma: +0/-0
Vs: ÄLKÄÄ LAHJOITTAKO MITÄÄN
« Vastaus #10 : Maaliskuu 07, 2009, 10:30:50 ap »
no onhan se kummaa että pasi ei voi todistaa mihin ne rahat menevät, ainoatsaan pasin sanaan pitäisi luottaa, ja kun kyseessä on rikollinen niin ei sillä pasin sanalla ole kauheasti arvoa.
Tiedätkö, että sekin on kummaa, että et voi itse todistaa mihin Pasi rahat käyttää? Itse uskon, että suurin osa rahoista menee siihen tarkoitukseen, mihin ne on lahjoitettu.

Kaikki sen tietää ja tajuaa, että olet vain kateellinen penska. Sitä et pysty peittämään.

kerrotko vielä että mille olen kateellinen ei oikein selvinnyt?.

 Pasifanien argumentointi on kyllä aivan ensiluokkaista.

Jos rahaa kerätään tulee ehdottomasti kyetä osoittamaan mihin rahat on käytetty, jollei sitä ole osoitettu rahat eivät ole menneet kohteeseen johon ne on tarkoitettu.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Rahanker%C3%A4ys

tuskimpa pasi rahankeräys lupaa on täyttänyt asianmukaisesti, rahan keräyskin kun on luvanvaraista puuhaa.

tosin eipä se rikollisia kiinnosta.

pelledelahti

  • Vieras
Vs: ÄLKÄÄ LAHJOITTAKO MITÄÄN
« Vastaus #11 : Maaliskuu 07, 2009, 10:56:47 ap »
Näinhän se varmasti on, että se raha mitä tulee se menee ja just sinne minne se sitten on tarkoituskin. Kuunnelkaa vaikka radiota tai lukekaa kaikki kirjoitukset "täältä". Ei tarvitse olla kovinkaan välkky ymmärtääkseen moista asiaa. Näiden "vieras" kirjoitusten tarkoitus on vaan aukoa päätään. Ja sen kyllä huomaa, lapsiahan nuo ovat. Vaihtaisivat aihetta välillä, mutta kun on vaan lusikalla annettu, niin ei voi kauhallakaan vaatia. Niin se vaan menee, et voi voi noita murkkuja.

simexi

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 520
  • Karma: +0/-0
Vs: ÄLKÄÄ LAHJOITTAKO MITÄÄN
« Vastaus #12 : Maaliskuu 07, 2009, 11:32:40 ap »
Olettaisin Pasin hoitaneen asian kuntoon. Muutoin radio/visio-bittivirta ei taitaisi kulkea... ainakaan näin julkisesti.

pd

  • Vieras
Vs: ÄLKÄÄ LAHJOITTAKO MITÄÄN
« Vastaus #13 : Maaliskuu 07, 2009, 16:06:01 ip »
Jep tuomitse ikävät kyselijät murkuiksi niin voit ignorata heidät täysin. Kätevää.