PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Lemmikit haudattava kaatopaikalle! :o  (Luettu 43783 kertaa)

Hankkija

  • Vieras
Vs: Lemmikit haudattava kaatopaikalle! :o
« Vastaus #14 : Helmikuu 13, 2010, 15:47:05 ip »
mut ei me olla kyllä gerbiilejäkään heiteety roskiin, vaan me ollaan tuhkattu ne.

Vaikeapa sitä on haudata talvella kun maa umpi jäässä ja puolimetriä lunta päällä.. Siihen aikaan ei vielä tuhkattu elukoita ainakaan täällä oulussa, kun tämä gerbiili kuiolema tapahtui...

Nasse

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 703
  • Karma: +0/-0
Vs: Lemmikit haudattava kaatopaikalle! :o
« Vastaus #15 : Helmikuu 13, 2010, 20:24:40 ip »
meillä on haudattu koira ja kasi kissaa mökille... mut ei me olla kyllä gerbiilejäkään heiteety roskiin, vaan me ollaan tuhkattu ne.

Itse myös ajattelen lemmikkiä (myös tuhkaamalla) että silläkin on ollut elämä ja sitä pitää kunnioittaa, joten siksi en pidä enkä hyväksy eläinten hautaamista kaatopaikalle tai roskiin heittämistä.
periksi ei anneta!!!!!

Hankkija

  • Vieras
Vs: Lemmikit haudattava kaatopaikalle! :o
« Vastaus #16 : Helmikuu 13, 2010, 21:53:54 ip »

Itse myös ajattelen lemmikkiä (myös tuhkaamalla) että silläkin on ollut elämä ja sitä pitää kunnioittaa, joten siksi en pidä enkä hyväksy eläinten hautaamista kaatopaikalle tai roskiin heittämistä.

Mihin sitten laittaisit lemmikin keskitalvella kun hautaus eikä tuhkaamis mahdollisuutta ole??

Nasse

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 703
  • Karma: +0/-0
Vs: Lemmikit haudattava kaatopaikalle! :o
« Vastaus #17 : Helmikuu 13, 2010, 21:59:37 ip »

Itse myös ajattelen lemmikkiä (myös tuhkaamalla) että silläkin on ollut elämä ja sitä pitää kunnioittaa, joten siksi en pidä enkä hyväksy eläinten hautaamista kaatopaikalle tai roskiin heittämistä.

Mihin sitten laittaisit lemmikin keskitalvella kun hautaus eikä tuhkaamis mahdollisuutta ole??

Riippuisi kuusta jos helmi-huhtikuu laittaisin kaappiin säilöön jos täysitalvi siinäpä pulma..  ::)
periksi ei anneta!!!!!

Luomala

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 6
  • Karma: +0/-0
Vs: Lemmikit haudattava kaatopaikalle! :o
« Vastaus #18 : Heinäkuu 13, 2010, 16:46:46 ip »
Minä olen sitä mieltä, että kyllä kaupungin pitää järjestää paikka lemmikeille, minne ne voidaan viedä sitten kun ne viedään sinne viimeiselle matkalle ja toivoisin, että kaupungit tekisivät näin... Kaatopaikka ei ole oikea paikka lemmikeille ne ovat yllensä omistajille kuin perheenjäseniä ja niiden kanssa pitäisi toimia hyvällä tavalla eikä loukata eläimen tunteita

Marauder

  • Member
  • *
  • Viestejä: 29
  • Karma: +0/-0
Vs: Lemmikit haudattava kaatopaikalle! :o
« Vastaus #19 : Heinäkuu 13, 2010, 18:31:05 ip »
Taitaa olla kohta paras ku otatte vainajan autonperään ja kaasutatte jonnekki valtion mettään. Jos maa on roudassa niin polttopuita mukaan ja kuopan mittanen nuotio tulille, siinä on samalla hyvä tuijotella liekkejä ja muistella kaveria. Ei sen kuopan niin hirveen syvä tarvi olla, matalat ihmisten haudatki on vaan sen 1,5 metriä ja se maatuuki paremmin ku ei ole siellä peruskalliossa asti. Kaupunkien hautausmaat on jo nyt pullollaan, ei sitä lääniä riitä ihmisillekkään ku pitää Kataisten saada tontit tuottavaan käyttöön.

Leviathan

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 83
  • Karma: +0/-0
  • SS Krieg Pony
Vs: Lemmikit haudattava kaatopaikalle! :o
« Vastaus #20 : Heinäkuu 13, 2010, 22:49:58 ip »
Mihin sitten laittaisit lemmikin keskitalvella kun hautaus eikä tuhkaamis mahdollisuutta ole??

Pakastimeen. Tehty on miljoona kertaa.

Täälläkin ainakin löytöeläinkodissa lopetetuksi joutuneet tuodaan kaatopaikalle. 3:n "hautaanlaskemisessa" olen ollut osallisena. Ihan kuoppa sinne kaivetaan. Myös meidän koira on kaatopaikalla.

Mitä muistoihin tulee, niin en ole käynyt edes isovanhempieni haudalla. Koskaan. Muistot kun minulla on pääkopassa ja sydämessä, ei mullassa. Tuo tietysti vaihtelee ihmisittäin.