PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Nyt on sitten saunalahdelta 6000 min /kk  (Luettu 13465 kertaa)

Waldoman

  • Member
  • *
  • Viestejä: 35
  • Karma: +0/-0
Vs: Nyt on sitten saunalahdelta 6000 min /kk
« Vastaus #7 : Helmikuu 24, 2009, 15:40:28 ip »
Niin muuten Pasi mullakin on Sauniksen liittymä.  ;D
Eiku linjat kuumiks taas pitkästä aikaa, kyllä mulla se DNA:kin sitten vielä on.

Kesää odottelen innolla, että pääsen taas nojailemaan sun lautasantenniin heikolla hapella.  :P

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Nyt on sitten saunalahdelta 6000 min /kk
« Vastaus #8 : Helmikuu 24, 2009, 15:45:42 ip »
Niin muuten Pasi mullakin on Sauniksen liittymä.  ;D
Eiku linjat kuumiks taas pitkästä aikaa, kyllä mulla se DNA:kin sitten vielä on.

Kesää odottelen innolla, että pääsen taas nojailemaan sun lautasantenniin heikolla hapella.  :P

niin.....sinnehän se pikku pikku yrjö tulla tupsahti lautasen juurelle joskus.taitaa olla jokunen vuosi tosin siitä aikaa.
ei mul ole sun numeroo siihen saunikseen.....viskaa YV ni soittelen tuossa jossain kohtaa.
ei ehkä tänään mutta ehken jo huomenna .
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Pormestari

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 279
  • Karma: +0/-0
Vs: Nyt on sitten saunalahdelta 6000 min /kk
« Vastaus #9 : Helmikuu 26, 2009, 10:36:17 ap »
Onhan DNA:lla sentään maksuton paperilasku ja asiakaspalveluun soittaminen maksutonta DNA:n liittymistä.
"Tää on tällanen paska, paskojahan nämä on." - Pasi Viheraho

Weeder

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 382
  • Karma: +0/-0
Vs: Nyt on sitten saunalahdelta 6000 min /kk
« Vastaus #10 : Maaliskuu 01, 2009, 02:33:28 ap »
Onhan DNA:lla sentään maksuton paperilasku ja asiakaspalveluun soittaminen maksutonta DNA:n liittymistä.

Sehän on vaan saunikselle hyvä ku DNA:n aspa toimii, kun asiakkaat joutuu sinne soittamaan ja irtisanomaan kkauden määräaikaisuuden mikä alkaa joka kuukaus alusta. Näin siis jos haluat vaihtaa liittymää ja säilyttää numerosi, soneralla sama soppari on yleensä vuoden(!) kerrallaan.

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: Nyt on sitten saunalahdelta 6000 min /kk
« Vastaus #11 : Maaliskuu 12, 2009, 18:51:07 ip »
Saankin vielä odottaa ensi viikkoon, että Saunalahti tulee toimintaan. Peruuntui koko juttu, vaikka huomenna piti numeron siirtyä. Tuli vain tekstiviesti, ettei siirto onnistu, kun on entisen operaattorin kanssa määräaikainen sopimus. Ja ketut on. Piti sitten soittaa Elisen asiakaspalveluun ja selvittää asia. Viiden minuutin jonottelun jälkeen, asia ok, ei ole enää ainakaan määräaikainen, vaan huomenna voi numeron siirtää. Soitto Saunalahteen - vastasivat muuten lähes heti. Numeronsiirtotilaus tehtiin uudelleen, ja joutuu nyt vielä viisi arkipäivää odottamaan, niin sitten vasta pääsen nauttimaan Eliittiplussan edukkuudesta. Joskus siis näin, mutta ei ollut Sauniksen asiakaspalvelussa tällä kertaa haukkumista. Se toki, että olisivat voinaat hyvissä ajoin ilmoittaa, ettei onnistukaan numeron siirto... Kun liittymän tilasin kuitenkin monta viikkoa sitten.

mikkikissa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
  • Karma: +0/-0
Vs: Nyt on sitten saunalahdelta 6000 min /kk
« Vastaus #12 : Huhtikuu 17, 2009, 13:18:49 ip »
Eihän tuo saunalahden paperilasku maksa kuin 95cent se on pikkupaha verrattuna dna n huijaukseen.
Minulla mobilidata kulkee 2-5Megan vauhtia saunalahdella innov8 puhelin yhdistettynä kannettavaan.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Nyt on sitten saunalahdelta 6000 min /kk
« Vastaus #13 : Huhtikuu 17, 2009, 16:00:57 ip »
Onhan DNA:lla sentään maksuton paperilasku ja asiakaspalveluun soittaminen maksutonta DNA:n liittymistä.

mä siirryin sähköiseen laskuun.mitä oikeastaan nettiä käyttävä ihminen tekee paperilaskulla.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X