PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Nyt on sitten saunalahdelta 6000 min /kk  (Luettu 13453 kertaa)

nahkamafia

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 84
  • Karma: +0/-0
Vs: Nyt on sitten saunalahdelta 6000 min /kk
« Vastaus #14 : Huhtikuu 17, 2009, 19:59:23 ip »
mä siirryin sähköiseen laskuun.mitä oikeastaan nettiä käyttävä ihminen tekee paperilaskulla.

Sitä paitsi tuo sähköinen lasku on paljon helpompi ja kätevämpi, kun siinä on viitenumerot, summat ym. valmiina, niin eipähän tarvitse niitäkään alkaa itse näpyttelemään.

Weeder

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 382
  • Karma: +0/-0
Vs: Nyt on sitten saunalahdelta 6000 min /kk
« Vastaus #15 : Huhtikuu 18, 2009, 10:00:54 ap »
mä siirryin sähköiseen laskuun.mitä oikeastaan nettiä käyttävä ihminen tekee paperilaskulla.

Sitä paitsi tuo sähköinen lasku on paljon helpompi ja kätevämpi, kun siinä on viitenumerot, summat ym. valmiina, niin eipähän tarvitse niitäkään alkaa itse näpyttelemään.

Ja voihan tuon ajatella luontoakin säästävänä vaihtoehtona..  ;)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Nyt on sitten saunalahdelta 6000 min /kk
« Vastaus #16 : Huhtikuu 18, 2009, 22:01:22 ip »
mä siirryin sähköiseen laskuun.mitä oikeastaan nettiä käyttävä ihminen tekee paperilaskulla.

Sitä paitsi tuo sähköinen lasku on paljon helpompi ja kätevämpi, kun siinä on viitenumerot, summat ym. valmiina, niin eipähän tarvitse niitäkään alkaa itse näpyttelemään.

Ja voihan tuon ajatella luontoakin säästävänä vaihtoehtona..  ;)

eikö se ole loppupelissä parempi että kaikki tulisi nettiä pitkin?
minusta se säästää monessakin mielessä
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Weeder

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 382
  • Karma: +0/-0
Vs: Nyt on sitten saunalahdelta 6000 min /kk
« Vastaus #17 : Huhtikuu 19, 2009, 18:00:03 ip »
Jep, samaa mieltä..  :)

eegas

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 657
  • Karma: +0/-0
  • Taitaa olla paljonkin asiaa......
Vs: Nyt on sitten saunalahdelta 6000 min /kk
« Vastaus #18 : Huhtikuu 20, 2009, 06:35:29 ap »
Viheraho kirjoitti:
eikö se ole loppupelissä parempi että kaikki tulisi nettiä pitkin?
minusta se säästää monessakin mielessä

Tuossa perjantaina laitoin kyselyn Saunalahdelle, voiko tuon kännykkälaskun ja nettitikkulaskun yhdistää yhdeksi sähköiseksi laskuksi, nykysin tulee vielä paperiversiona tuo kännykkälasku, samallahan vaivallahan tuo hoituisi. Saa nähdä sitten mitä mieltä olevat, saa samalla testattua tuota vastausnopeutta, kolme arkipäivää epäilivät tuon kestävän.
Keräilen LA-ja muitakin radiopuhelimia, jopa muutakin vanhaa elektroniikkaa, tulevaisuuden suunnitelmissa oma pienimuotoinen museo Länsi-Suomeen. Saa tarjota, voin erikoisuuksista maksaan ruhtinaallisestikin.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Nyt on sitten saunalahdelta 6000 min /kk
« Vastaus #19 : Huhtikuu 20, 2009, 12:23:54 ip »
Viheraho kirjoitti:
eikö se ole loppupelissä parempi että kaikki tulisi nettiä pitkin?
minusta se säästää monessakin mielessä

Tuossa perjantaina laitoin kyselyn Saunalahdelle, voiko tuon kännykkälaskun ja nettitikkulaskun yhdistää yhdeksi sähköiseksi laskuksi, nykysin tulee vielä paperiversiona tuo kännykkälasku, samallahan vaivallahan tuo hoituisi. Saa nähdä sitten mitä mieltä olevat, saa samalla testattua tuota vastausnopeutta, kolme arkipäivää epäilivät tuon kestävän.

Sauniksella pitää olla sama asiakasnumero ni sitten onnistuu.
itse kävin melkoisen pulaamisen että sain yhdistettyä mutta nyt on ollut jo pitkään ihan ok.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

eegas

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 657
  • Karma: +0/-0
  • Taitaa olla paljonkin asiaa......
Vs: Nyt on sitten saunalahdelta 6000 min /kk
« Vastaus #20 : Huhtikuu 20, 2009, 18:57:21 ip »
Tänään tuli jo vastaus tuohon kysymykseeni, olet Pasi oikeassa, pitää käydä oma.saunalahti sivulla yhdistämässä nuo molemmat laskut, jos puheliitse hoitelee maksaa 10 €uroa. Nopeammin kävi tuo homma, mitä lupasivat, ja oli erittäin ystävällinen vastaus. Samalla hoitui osoitteenmuutoskin. Että kyllä Saunuksella pelaa tämäkin puoli mallikelpoisesti.
Keräilen LA-ja muitakin radiopuhelimia, jopa muutakin vanhaa elektroniikkaa, tulevaisuuden suunnitelmissa oma pienimuotoinen museo Länsi-Suomeen. Saa tarjota, voin erikoisuuksista maksaan ruhtinaallisestikin.