PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Nyt on sitten saunalahdelta 6000 min /kk  (Luettu 13459 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Nyt on sitten saunalahdelta 6000 min /kk
« : Helmikuu 21, 2009, 22:24:24 ip »
Puheluita elisan saunalahden tai kolumbuksen liittymiin alle 10 eurolla kuussa.
vittuun dna tilalle saunis.
halpaa on kun vielä tuo asiakaspalvelu toimisi ni olisi halpaa ja täydellistä.
verkkokin on muuten parempi.

DNA ON MUUTEN PERSEESTÄ!

http://saunalahti.fi/gsm/gsmeliittiplus.php
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

eegas

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 657
  • Karma: +0/-0
  • Taitaa olla paljonkin asiaa......
Vs: Nyt on sitten saunalahdelta 6000 min /kk
« Vastaus #1 : Helmikuu 22, 2009, 06:05:31 ap »
Minulla ei ole kuin hyvää sanottavaa Sauniksen asiakaspalvelusta, mitä vähän tuota olen tarvinnut, kaikki on pelannut niin kuin on luvattukin.

EDIT: kirjoitusvirheitä yritetty poistella.
Keräilen LA-ja muitakin radiopuhelimia, jopa muutakin vanhaa elektroniikkaa, tulevaisuuden suunnitelmissa oma pienimuotoinen museo Länsi-Suomeen. Saa tarjota, voin erikoisuuksista maksaan ruhtinaallisestikin.

SF3MtK

  • Valvojat S
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 549
  • Karma: +0/-0
Vs: Nyt on sitten saunalahdelta 6000 min /kk
« Vastaus #2 : Helmikuu 22, 2009, 17:46:10 ip »
Kyllä mullakin asiakaspalvelu on toiminu ne parit kertaa mitä on tarvittu, jonottaa kyllä sai reilusti eli siitä miinukset. Muuten tuleekin noi asiat hoidettua netissä, eli ei paljoo asiakaspalvelun kans tarvi olla tekemisissä.

Tykki

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
  • Karma: +0/-0
Vs: Nyt on sitten saunalahdelta 6000 min /kk
« Vastaus #3 : Helmikuu 22, 2009, 21:44:02 ip »
Saunalahden surkeasta asiakaspalvelusta:http://http://palsta.saunalahti.fi/index.php/topic,9174.0.html
 
Muistan itse kun jonotin kesällä pitkiä aikoja saunalahden asiakaspalvelussa. Kerran jonotin neljä tuntia. Nykyään pääsee nopeammin mutta toisaalta se maksaa. Eli pitää maksaa jos haluat vastauksen johonkin kysymykseen. Ja netin kautta saat vaustauksen ilmaiseksi mutta siihen menee päiviä. Ehkä viikkoja. Ennen oli sellainen palvelu että lähetät tekstiviestin ja he ottavat sitten  yhteyttä. Sitäkään ei enää valitettavasti ole. Tuntuu siltä että saunalahdella on liian vähän työntekijöitä.Ja tästä kärsii asiakas. Ja syy miksi mulla oli asiaa saunalahden asiakaspalveluun on heidän mobiililaajakaista. Yhteys pätkii kokoajan ja se on myös liian hidas. Saunalahden tekninen puoli on tutkinut asiaa lähes kolme viikko. Eli olen lähdössä saunikselta ja uusi osoite on DNA ;D

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: Nyt on sitten saunalahdelta 6000 min /kk
« Vastaus #4 : Helmikuu 23, 2009, 13:03:34 ip »
Vaihtui Saunalahteen. Ja nyt kun Eliittiplussan sai vielä 0 eurolla kuukaudessa vuoden loppuun. Kun saa vielä kaverit lobattua vaihtamaan Sauniskeen, niin on soittelu täysin ilmaista. En minä mitään 3000 minuuttia kuukaudessa puhu.

Elisalta oli 400 min puhepaketti, ja ihmettlin, että tuleepa kalliiksi (17,90 /kk). Olisi pitänyt jo aiemmin katsoa Sauniksen vaihtoehtoja. Saunikselle vaihtaminenkaan ei maksa mitään, kun teki sen verkossa. Sitä en vain tajua, mikä tuossa Elisan brändissä maksaa niin paljon enemmän.

SF3MtK

  • Valvojat S
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 549
  • Karma: +0/-0
Vs: Nyt on sitten saunalahdelta 6000 min /kk
« Vastaus #5 : Helmikuu 23, 2009, 13:39:10 ip »
No tänään tuli taas pitkästä aikaa kokemusta saunalahden asiakaspalvelusta ku vähän mokailivat laskujen kanssa ja yrittivät velottaa kytkypuhelimien hinnan kerralla. Eka jonotus melkein 60minuuttia kunnes katkse, toisella yrittämällä 10minuutissa sisään. Asia hoitui kahdessa minuutissa ja palvelu oli jees. Eli muusta ei tosiaan oo valittamista kun noista käsittämättömän törkeistä jonotusajoista.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Nyt on sitten saunalahdelta 6000 min /kk
« Vastaus #6 : Helmikuu 23, 2009, 15:29:59 ip »
No tänään tuli taas pitkästä aikaa kokemusta saunalahden asiakaspalvelusta ku vähän mokailivat laskujen kanssa ja yrittivät velottaa kytkypuhelimien hinnan kerralla. Eka jonotus melkein 60minuuttia kunnes katkse, toisella yrittämällä 10minuutissa sisään. Asia hoitui kahdessa minuutissa ja palvelu oli jees. Eli muusta ei tosiaan oo valittamista kun noista käsittämättömän törkeistä jonotusajoista.

Asiakaspalvelu siellä on perseestä.
muuten tuntuisi homma toimivan.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X