PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: kaksi kännyä tuli ostettua  (Luettu 10168 kertaa)

jennifa

  • Vieras
Vs: kaksi kännyä tuli ostettua
« Vastaus #14 : Helmikuu 18, 2009, 08:31:08 ap »
hehehee joo mä käväsin mut ei mitään myynnissä pasilla

jarski80_

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 664
  • Karma: +0/-0
Vs: kaksi kännyä tuli ostettua
« Vastaus #15 : Helmikuu 18, 2009, 20:29:12 ip »
hehehee joo mä käväsin mut ei mitään myynnissä pasilla

ei voimassa olevaa, mutta suljetussa kyllläkin.
jotakin on.

jarski80_

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 664
  • Karma: +0/-0
Vs: kaksi kännyä tuli ostettua
« Vastaus #16 : Helmikuu 19, 2009, 21:32:46 ip »
ostinhan minäkin kaksi kännyä
maksoi 2e kpl vanhoja.

jennifa

  • Vieras
Vs: kaksi kännyä tuli ostettua
« Vastaus #17 : Helmikuu 19, 2009, 22:14:24 ip »
jeps joo

pelledelahti

  • Vieras
Vs: kaksi kännyä tuli ostettua
« Vastaus #18 : Helmikuu 22, 2009, 13:37:14 ip »
Kaikki ostetaan mitä kirppareilta löytyy, aiemmin ostin myös kaupoista jos vaan oli halpoja. Risoillekin löytyy käyttöä ja jos ei muuten, niin Pavelle olen kantanut mitä en ole pystynyt hyödyntämään. Lapset pistää melkein sitä mukaa paskaksi kun niitä löytää.  ;D

pave

  • Vieras
Vs: kaksi kännyä tuli ostettua
« Vastaus #19 : Helmikuu 22, 2009, 14:30:44 ip »
Kaikki ostetaan mitä kirppareilta löytyy, aiemmin ostin myös kaupoista jos vaan oli halpoja. Risoillekin löytyy käyttöä ja jos ei muuten, niin Pavelle olen kantanut mitä en ole pystynyt hyödyntämään. Lapset pistää melkein sitä mukaa paskaksi kun niitä löytää.  ;D

Noinhan se menee,... sama se meillä. Eikä nyt luulis et ne `vaan sen takia´ et sais vaihtaa konetta(??) Nuorempi ainakin saa `tohtoroitua´ oli se sit millanen kone tahansa,.. iskuakestävä tai vesitiivis,...  ;D
No, onhan noita korjailtu,... ja varaosiahan aina tarvitaan...  :P

... kuis sä oot ruvennut runoilemaan,... eiks pokerit enää kiinnosta, vai ootko hävinnyt saldos jo... ?
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 22, 2009, 14:39:23 ip kirjoittanut pave »

^^Jaxe^^

  • Vieras
Vs: kaksi kännyä tuli ostettua
« Vastaus #20 : Huhtikuu 14, 2009, 23:49:18 ip »
Huusin taannoin huuto.netistä matkapuhelimen ja rahat maksettuani myyjän tilille paketti tulikin suhteellisen nopeasti. Yllätys oli vain kovin suuri kun sen sisällöksi osottautui jääkiekko  ;D Sen jälkeen en yhteyttä enää saanut myyjään ja piti asia hoitaa virkavallan kautta.

Tutkijan kautta asia saatiin kuitenkin hoidettua nopeasti ja rahat palautui minulle. Kyseisen henkilön tunnukset on poistettu huuto.netistä eikä näin ollen ole enää kiusaamassa muita huutajia.

Kannattaa kyllä miettiä kahdesti mitä on huutamassa ihmiseltä jolle ei ole viellä palautetta annettu. Huonolla tuurilla voi tulla huijatuksi ja asian ratkaiseminen voi kestää kauankin.