PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: MOT: Työttömien kierrätystä: Valtion palkkatuella teetetään töitä ilman normaale  (Luettu 123922 kertaa)

pave

  • Vieras
Varsinkin jos arvostelee "hyviä ja hyvää tekeviä" yhteisöjä.
Sivutuitteenahan ne vain käyttää kansalaisten asemaa hyväksi.
niin kuin toiminnan johtaja sanoi työehtosopimuksia ei ole ja työntekijä on ilmainen neo-act Oy:Ssa
Miten muuten normaali yritys voi kilpailla tuollaista vastaan rehellisin keinoin jos työntekijät ovat ilmaisia.
Mätä systeemi kaiken kaikkiaan.

sellainen maailma on. mätä systeemi. ihmisellä on kolme vaihtoehtoa:

a) vapauttaa itsensä
b) yrittää aikaansaada jonkinlaista "vallankumousta"
c) inistä

minun mielestäni vaihtoehto a on järkevin.

Kerro lisää,... melenkiinntoinen `A´-vaihtoehtosi "mitä" sisältää,... -millaisen "vapauttamisen", mistä ja miksi (jollet nyt tarkoittane että olet valmis `vapauttamaan´ itsesi tästä mädästä systeemistäsi)?

ilkka

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 326
  • Karma: +0/-0
Kerro lisää,... melenkiinntoinen `A´-vaihtoehtosi "mitä" sisältää,... -millaisen "vapauttamisen", mistä ja miksi (jollet nyt tarkoittane että olet valmis `vapauttamaan´ itsesi tästä mädästä systeemistäsi)?

http://www.youtube.com/watch?v=69_tzQrF_N8&feature=channel_page

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15062
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Kerro lisää,... melenkiinntoinen `A´-vaihtoehtosi "mitä" sisältää,... -millaisen "vapauttamisen", mistä ja miksi (jollet nyt tarkoittane että olet valmis `vapauttamaan´ itsesi tästä mädästä systeemistäsi)?

http://www.youtube.com/watch?v=69_tzQrF_N8&feature=channel_page


ei 5 sec pidempään jaksanu katsella.
kiteytäppäs nyt suomenkielellä miten vapautua kaikista epämilyttävistä kahleista.
nappeja huumeita huoria vai mitä siihen tarvitaan?
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

ilkka

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 326
  • Karma: +0/-0
ei 5 sec pidempään jaksanu katsella.
kiteytäppäs nyt suomenkielellä miten vapautua kaikista epämilyttävistä kahleista.
nappeja huumeita huoria vai mitä siihen tarvitaan?

mun mielestä taloudellinen vapaus on tärkeä ja se, että henkilön tulee ottaa itse vastuu terveydestään.

tuolla miehellä on hyviä videoita esimerkiksi juuri rahaa koskien. nykyinen yksityinen pankkisysteemi on härskiä kusetusta.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15062
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
ei 5 sec pidempään jaksanu katsella.
kiteytäppäs nyt suomenkielellä miten vapautua kaikista epämilyttävistä kahleista.
nappeja huumeita huoria vai mitä siihen tarvitaan?

mun mielestä taloudellinen vapaus on tärkeä ja se, että henkilön tulee ottaa itse vastuu terveydestään.

tuolla miehellä on hyviä videoita esimerkiksi juuri rahaa koskien. nykyinen yksityinen pankkisysteemi on härskiä kusetusta.

en ota kantaa kun en tuota lontoota osaa.
voi olla asiaa hyvinkin mutta kun en ymmärrä ku sanan sieltä täältä ni mielenkiinto loppu siihen.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
en ota kantaa kun en tuota lontoota osaa.
voi olla asiaa hyvinkin mutta kun en ymmärrä ku sanan sieltä täältä ni mielenkiinto loppu siihen.

Alkeethan sulla on kuitenkin koulupohjalta hallussa, nyt vain vielä vanhoilla päivillä vähän opiskelemaan lisää, niin saat vielä ihan käyvän kielitaidon.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15062
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
en ota kantaa kun en tuota lontoota osaa.
voi olla asiaa hyvinkin mutta kun en ymmärrä ku sanan sieltä täältä ni mielenkiinto loppu siihen.

Alkeethan sulla on kuitenkin koulupohjalta hallussa, nyt vain vielä vanhoilla päivillä vähän opiskelemaan lisää, niin saat vielä ihan käyvän kielitaidon.

ei mulla siihen ole päätä.pitää suosiolla vaan myöntää se.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X